JAAJAAJAAAJAA, ik was heel bang dat ik mijn ei gemist had maar de ovulatie test gaf toch een dikke streep aan..... EN NU: KLUSSEN MAAR!!!!!!!!
Hallo Dames, Ook ik meld me weer aan voor het 'wachtbankje'. Helaas helaas, gister kwamen de duivels op bezoek > precies op tijd......balen... Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen! gr.
spannend toontje, aan het werk dan.... ik heb alleen nog maar rondjes op mijn ovu test gehad...morgen dagje niet testen, vanavond klussen en donderdag weer een testje... veel geschreven hier trouwens weer.
Haa dames, dank jullie wel voor jullie lieve woordjes. Ik denk dat ik inderdaad over een paar daagjes weer eens moet testen. Ik hoop het zoo!!! Maar ik heb al heel wat gelezen op het forum, dus alles kan, haha Ik ben zelf verpleegkundige en je denkt dan heel wat te weten, maar als het jezelf aangaat is het ineens heeel anders . Ik heb trouwens de clearbleu test gedaan. wat zijn jullie ervaringen daarmee?? alvast bedankt voor de reacties!! Groetjes sjaantje
Balen Esser! Hopelijk is het de 5e ronde wel raak! Sjaantje, ze zeggen dat ClearBlue pas later positief aangeeft. Misschien toch nog een ander merk proberen...? Ik duim voor je! Toontje en Marloes...veel plezier vandaag!
hoi dames, vissie heel erg bedankt voor je reactie. Ik zal later deze week nogmaals testen indien ik nog steeds niet ong. ben. esser heel veel succes!! toontje en marloes,lekker klussen he succes dames, groetjes sjaantje
Aaf all... Ik heb alleen ffkes de laatste pagina gelezen.. @terese...Nou meid...dat klinkt goed!! Zowel een temp dipje als bruinverlies...dat kan haast niet fout gaan zou je zeggen he! @toontje...Joepieeeeeeeee aan de klus jij en beentjes erna goed in de lucht houden he....uurtje is genoeg! @Esser...he bah meis...balen...Welkom bij ons en ik geef je een grote zak engelse drop! @sjaantje...wat ik clearblue weet is dat ze pas een streep geven als er een hoog hch gehalte in je lichaam aanwezig is meis...dus hou nog gewoon hoop en pak een aphoteker test..die hebben de helft minder aan hcg gehalte nodig naar ik heb begrepen! Ik duim hard voor je!! @ Marloes...have fun!!
Hey dames, hèhè ben al wat minder ziekjes vandaag. Ik voel nog steeds niets. Ik was wel al twee dagen misselijk in de namiddag en vandaag heb ik terug geen hongergevoel. Ik ben ook vlugger duizelig. Wel is mijn buikpijn terug gekomen, hele lichte steken. @sjaantje: ik hoop het voor jou, meid. veel succes groetjes kaylie Nog 5 dagen en dan NOD
gelukkig bgen je opgeknapt! Spannend meis...nog 5 daagjes..kramepn kan ook bij zwangerschap dus dat zegt niks! Duimerdeduim!
hey allesetertje!! Jah ik heb wel lekker geslapen maar te vast...dus beetje hoofdpijn weer... maar jah zo lekker ff wat eten en dan koffie (cafeine vrij) bij me buuffie... Gaat t snel weer beter denk ik. Hoe voel jij je?
@Ninetje, Als ik overdag slaap heb ik dat ook. Noem het een PUNThoofd.. Met mij gaat het wel goed vandaag. Geen vreet-drang meer, alleen had ik vanmorgen wat steekjes in m;n ruggetje. M'n afscheiding is..... ...waterig!! In m'n broekje hihi.. Ohja nog ff klagen over m'n vreemde Mirre kwaaltjes.. Ik heb me daar toch jeuk aan m'n tepels!? Verder wachten we maar af
tjeetje wat gaat dat snel hier zeg... ik las gisteren even en ik dacht van , ik zal vandaag ff vertellen over wie het bij ons wel of niet weet dat we aan het klussen zijn... is dat onderwerp al bijna 10 pagina's terug Toch ff snel reageren... wij proberen het zo min mogelijk mensen te zeggen omdat we beide ook zoiets hebben van je weet nooit wat de eerste 3 mnd van de zwangerschap brengt dus wij willen het sowieso dus de eerste 3 mnd lekker voor ons zelf houden, al is dat dus wel moeilijk, iedreen vraagt namelijk of we niet nog een kindje willen nu we in Juni zijn getrouwd. meestal antwoord ik iets van.. we zullen zien wat er op ons pad word gebracht of van als het zover is zal het je vast niet ontgaan. Eigenlijk weet alleen een vriendin het van me en mijn nichtje, die zelf ook hard aan het klussen is Verder over dat pijn bij het sexen ik heb deze maand ovu-testen gebruikt en precies op de dag dat ik mijn eisprong zou hebben volgens hun.. deed het vreselijke pijn.. echt fijn klussen was het niet... maar dan weet je gelijk weer waar je het voor doet
Terese!!!!! Spannend!!!!!!!! Dat zou te gek zijn zeg!!! Ik duim me suf!!!! Toontje, klusse!!! esser balen meid... Sjaantje, tja afwachten maar... Helaas kun je niet veel meer doen. Ik duim voor je!!!! Kaylie, spannend meid!!! Rustig aan doen verder he...
Pfffff, net boodschappen gedaan met vriendje... ben zo suf als een konijn, heb het warm en hoofdpijn.... nee, ik voel me niet lekker
Nou hier ook niet al te best hoor... De kramp wordt gewoon erger en trekt zwaar door naar mijn benen...nou jaaaaa toch nog niet alle kansen verkeken denk ik ...hoewel... ach joh...we wachten het wel wel 2 lange weken af....
url=http://www.zwangerschapspagina.nl][/url] helaas ben er weer bij, we geven de moed niet op!! veel succes allemaal