Zou eigelijk wel wat zijn als er hier ook de mogelijkheid tot chatten was... Maar zo met die berichtjes is het ook wel gezellig.. hihi..
Jaaaaaaaaaaaaa Therese!! Paarden-freakje! Ik moet toch iets doen om een beetje op te vallen tussen al die zwangere vrouwen in spe.. Spannend he..dat je zoveel voelt en misschien wel een innesteling hebt. Heb je nog bruin verlies of is het al een beetje gekleurd geworden? Ik heb ..toen... ook een innestelingsbloeding gehad en bij mij was het roze, maar zoals we hier overal kunnen lezen: Iedere vrouw is anders.
zo, wat schrijven jullie toch lekker veel!!! wel leuk trouwens hoor... spannend dames... dat wachten... ik ben echt blij dat mijn vakantie over is, dan kan ik in ieders geval aan iets anders denken..... niet moeilijk tussen 16 pubers, hahja
Origineel zal ik niet snel worden hier hahaha met iedereen met bijna exact dezelfde "kwaaltjes" oftewel symptomen
hey dames Even een vraagje. Kan je ook zwanger zijn als je geen innestelingsbloeding hebt gehad. Klinkt misschien dom maar op den duur denk je op alles. tis wel tof met die smiley's. groetjes kaylie
Jaaa, leuk Mirre! Zo, ben even mijn soepje van gisteren aan het opwarmen. Straks lekker op slobberen met een stukje brood EN...... kruidenboterrrrrrr 8)
Hoi meiden, mijn NOD is op 9 september als alles loopt zoals ik wil..... Het is de 2e NOD, we zijn eigenlijk net begonnen met proberen. Ik vind het vooral heel leuk en doe enorm mijn best om er niet al te spastisch mee bezig te zijn. Daar draagt dit forum niet echt aan bij eigenlijk hihi. Hopen maar dat het lukt en het klussen moet maar weer gebeuren deze week, want het zou nu toptijd moeten zijn!