haha, grappig al die smiley's!!! Vooral die "misselijk" smiley is erg goed. Daar word je al misselijk van als je er naar kijkt! Spannend zeg, terese!!!! Ik had ook bruine afscheiding bij mijn eerste als innestelingsbloeding. Dus alles kan. En dan ook nog een temp dipje. Ik word nu al nerveus voor je!!!
Hey terese, leuke smiley. het is niet leuk hé,als je je niet goed voelt en niet weet wat het is. Mijn eetlust is ook al de laatste drie dagen niet hetgeen het moet zijn. ik duim voor je groetjes kaylie
Dank je Kaylie. Nu ik me weer beter voel, vind ik dat ik me gewoon heb aangesteld en er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand is
Ik heb vandaag ook enorme eetbuien ... niet normaal eigenlijk ... straks komt m'n ventje weer thuis van de voetbaltraining en dan kunnen we er weer tegenaan gaan ... veel succes aan al degene die volop met kwaaltjes sukkelen ... hopelijk is t voor jullie zover seffens nog een lekker versgemaakt rijstpapje eten ... (alweer eten )
Na een uur ben ik weer helemaal bijgelezen (grapje) Terese, wat spannend!!! Ik ben heel hard voor je aan t duimen. T lijkt er wel op heh! Sjaantje, ik duim ook voor jou! En hier wat aanmoediging voor de klussers {|= \/ =D> Veel plezier En verder: iedereen succes met geduld hebben!! Leuk al die smiley's. Ik ga ook maar s op zoek, want hier is zo weinig keus en ze zijn zoooo leuk. Geen idee dit keer wanneer precies mn eisprong was. Ik heb wel paar dagen trekkend gevoel en beetje steken gehad af en toe. Wel sterk t gevoel dat ie geweest is, gezien symptomen. Temp. is alleen dit keer telkens iets gaan stijgen, maar niet ineens stuk hoger Nog even en ik kan mezelf ook gek gaan maken
die vent van mij is even weg hij zegt zo weer teug nou hij is al best lang weg hihi als hij zo thuis komt owowowowo hihi hij moet aan de klus hehehe weltrusten gr maria
Volgens mij is mijn ei in aantocht, heb afwisselend links en dan rechts steken in onderbuik, terhoogte van liezen, en een beetje ongi gevoel. als je aan beide kanten steekjes hebt, zouden er dan 2 eitjes springen? Heb wel 1 pendel voor augustus voor een tweeling (help!!! 4 kinderen ipv 3) We gaan vanavond maar weer aan de klus, voor de zekerheid. Vorige cyclus had ik mijn ei op dag 14, dit zou as zaterdag zijn. Kan ik daar nu al steekjes van hebben of zal hij eerder springen? Eigenlijk zou je een kijkje in je buik moeten kunnen nemen, zo weet je in ieder geval wat er allemaal gebeurt. Dit wachten is zoooooooooo vervelend. En als je ei is geweest moet je alweer wachten. Niets aan te doen, sorry voor mijn klaaggezang. Liefs Moons
Hoi allemaal, Leuke smileys waar halen jullie ze toch allemaal vandaan? Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en denk ik ga even alles bijlezen!! haha stelletje beppen.. vanaf pagina 53 moeten bijlezen!!! Nou hier gaat het goed, we zijn weer in afwachting, ons eitje is weer geweest!! nou maar hopen dat alles zijn werk doet... veel liefs Pat
héhé, ff tijd om bij te lezen vanaf pagina 52.......... sjeetje stelletje beppers..... Hihi, die smileys zijn ontzettend leuk. Waar haal je die toch allemaal vandaan?
Goedenavond meiden, Het leek zo goed te gaan in augustus, maar helaas..de zijn vanavond bij mij op bezoek gekomen. Grrr.. Maar goed: volgende rond = nieuwe kansen. Op naar ronde 3 Gr van Friezin.
Hé balen friezin! Ik hoopte zo dat ze weg zouden blijven voor je... Ik heb net lekker gesport, ik had er geen zin in, maar ik ben blij dat ik toch geweest ben! Vriendje moest plots gaan werken vannacht.....boehoe , ik had eigenlijk wat anders in gedachten ... En als hij dan vannacht thuis komt, slaap ik al en heb ik echt geen zin meer...balen!
zo..weer ffkes alleen de laatste 2 paginaatjes gelezen hoor...dus als ik iemand vergeet..sorry @moons...bij mij begonnen de krampjes op maandag en volgens ff heb ik op donderdag mijn eisprong gehad...echter bleef de kramp aan tm vrijdag nacht... sinds vandaag issie dan ook weer gezellig terug...dat gaat dus elke maand zo... Sinds ik ben gestopt met de pil is het steeds krampen...de eerste week van de ongie en daar de nasleep van...de tweede week van het eitje dat zich alweer klaarmaakt...de derde week...tja...geen idee waarom ik dan pijn heb...en de vierde week de krampjes die de aankomende ongie aangeven... Ik neem het allemaal maar voor lief...hoop alleen niet dat het al te lang duurt! @friezin...bah bah balen meiske! ik hoop dat deze ronde jouw ronde is!
Tsjonge jonge wat zijn jullie actief zeg. Steeds als ik hier kom kijken heb ik wel een paar bladzijden bij te lezen!! Vind het wel leuk zeg dat het hier zo gezellig is. Nou ik wens alle nieuwen een warm welkom. De meiden die aan de klus zijn zeg ik zet al die Bob de Bouwers flink aan het werk. De meiden die in de wacht zitten, s6 met broeden !!! Groetjes, Astrid
heh Friezin, jammer joh. Idd nieuwe ronde, nieuwe kansen. Oeh Terese, wat maak je t spannend Houd ons op de hoogte. (doe je toch wel ) Hopen dat de klussers gisteravond goed geklust en genoten hebben Ik was vanochtend blij om in FF een vet rood kruis te krijgen. Eisprong afgelopen zondag. Weer exact op dag 16. Ikke blij Vond t nogal vreemd dat temp. maar zo licht steeg. Maar wel boven coverline, dus oké (anders was ik een nieuwe termomether gaan kopen haha) We kunnen ons weer heerlijk gek gaan maken Spannend
Hee Friezin, wat jammer nou. KLonk toch wel hoopvol. Ik ben zo oersjachie op dit moment. Ik slaap al weken slecht en ik kan er heel slecht tegen. Ik heb ontzettende krampen in mn borsten en ik werd niet knap ongesteld. Tegen beter weten in een test er tegenaan gegooid, die natuurlijk negatief was (daar ben ik niet sjacherijnig van hoor, dat wist ik van te voren). Van slaapgebrek ben ik ook al zolang niet lekker in mn buik. Heb ik ook altijd als ik moe ben. Ik heb er echt de pest over in. Zooooo moe. En dan zometeen een kinderverjaardag, vanmiddag koken voor n gast en vanavond erop uit. In de tussentijd een zoon van bijna 15 mndn die t heel goed door heeft als mama niet happy is en stout gaat doen. Moet ik er goed om denken dat t zijn schuld niet is en dat ie nog maar jong is, anders word ik nog kwaad op hem ook. Bleeeeh! Zo, dat is eruit, hihi. En Terese?