raar was me temp aan het stijgen na me ei volgens FF is hij van gister 36.9 nu vanmorgen naar 36.5 gegaan iemand een verklaring hiervoor?? hee friezin balen joh nou succes in de volgende ronde
een heeele goede morgen allen!! Hier zijn we ook weer wakker klaar om weer effies te gaan werken(gelukkig maar een paar uurtjes/helemaal geen zin) aan alle klussers doe je best vandaag!! liefs pat
Nou meiden ik kan me ook bij deze weer aansluiten hoor we ongi is op bezoek geweest de 19 aug gggrrrrr wat een rot gevoel is dat zeg zonder de pil normaal nooit ergens last van maar nu ik word er gewoon gek van me laatste ongi was 16-07-06 en nu was die 19-08-06 dus al het goed is geldt de regel van mij nu Laatste menstruatie: 19 augustus 2006 Cyclusduur: 36 Meest vruchtbare dag: 9 september 2006 Eisprong dag: 10 september 2006 Innesteldag: 15 september 2006 Positieve bloedtest mogelijk 20 september 2006 Positieve thuistest mogelijk 24 september 2006 als het fout is hoor ik het graag hoor liefs kyra moeten we nu ook al wat dg ervoor en erna gaan klussen
Goodmorning! Op deze zonnige woensdagochtend! Ik heb vanmorgen geen klagen, klachtjes, symptomen ....vandaag. Niks, nada, nope! Niet in m'n rug, niet echt zware borsten etc...waar zijn ze gebleven!!?? En hoe kan dat nou .... De twijfel slaat ineens toe, dan zal het deze keer wel niet raak zijn (ahum)
Hoi Jackie, Vorige ronde ging ik met eisprong van 36,3 naar 36,5. Op dag 5 na eisprong 36,7 dag 6 weer 36,5 dag 7 tot dag 11 weer 36,7 dag 11 weer 36,5 en daarna weer even 36,7 (en toen weer daling) Volgens mij kun je met innesteling temp.dip hebben, maar weten anderen misschien beter. Of staat op fertilityfriend.com Ik hoopte daar toen op, maar helaas Bij jou wel flink verschil. Succes!!!
Grmbl....MOgge.... slecht geslapen hier. Net wakker en moet zo racen, dus dat wordt fijn... hoezo ochtendhumeur??? En heb ook hoofdpijn maar durf geen pijnstiller te nemen. Plus het wordt een fysiek zware dag vandaag.... hier mijn kaartje, na dip temp gestegen! En ik heb een lichte bloedneus??
Van kaartjes geen verstand... maar het ziet er gunstig voor je uit qua symptomen Terese! Keep my fingers crossed Zelf had ik zo'n goede hoop, maar er is ineens ff niets meer te bekennen van een evt ongi of innesteling we wachten maar af...
ppfff wat kunnen we toch leuteren met z'n allen.... had veel bij te lezen... werkt verslavend en zoooooo spannend.......... ik heb deze week nog vrij... zit druk foto's te plakken van vakantie om de tijd maar te doden... maar zo bezoek... veeeeeel succes en afwacht-rust allemaal ......
dank je sophie bij mij bleef het ook gelijdelijk stijgen maar ineens 0.4 gedaald toch vreemd me ei was donderdag volgens FF dus we zien wel ff hoop dat hij morgen weer stijgt
Goede morgen.... Het gaat idd als een speer hier... Vanmorgen drukte gehad want me meisie is alweer 5 jaar geworden, dus vroeg op lekker ontbijten haren doen (invlechten) en natuurlijk kado's openmaken Net ff lekker een half uur onder de douche gedaan, mijn eigen haar gedaane net lekker ontbeten... met ATWT op de achtergrond Ik heb nu al vanaf gisteren middag een raar gevoel... moeilijk te omschrijven. ,raar voel een beetje als een harde buik... ik voel gewoon dat me baarmoeder bezig is.. als kleine contracties... maar ja is het nou een goed of een slecht teken : .... Gewoon maar ff afw88 2 sept mijn NOD
Ipv gisterenavond hebben we ons vanmorgen lekker tegoed gedaan aan elkaar ... nu maar hopen dat die zwemmertjes enorm hun best gaan doen eh!! Ik ga wel proberen om er deze tijd van eisprong tot NOD niet zoveel aan te denken als vorige maand ... alhoewel dat zeer moeilijk zal zijn veel succes en plezier allemaal en t gaat hier idd wel heel erg snel!!
Dat is inderdaad wel heeeeel moeilijk...... succes geeke en als je weet hoe je dat doet... vertel je het dan??
Hoi, Spannend allemaal. Ben nu dat wachten al zat. @Terese wel spannend hoor. Klinkt erg hoopvol allemaal. Wanneer begonnen jou symptomen? Ik merk namelijk nog niets. Vanochtend alleen een wat wee gevoel in mijn buik. Ik wens iedereen veel succes met wachten en met klussen. Groetjes Mariska
Zit nu in een onig dipje. Nergens zin in en ik ie het zwanger worden niet meer zitten: echt stom! Als mijn ongi over is, dan is die gedachte ook wel weer weg. Daarnaast heb ik echt last van menstruatiekrampen. Word er niet goed van . Gr van Friezin