NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

@ Mariska: 3 a 4 dagen dagen geleden moodswings, dizzy, vermoeid, melkachtige afscheiding na ovulatie, sinds gisteren bruinverlies

2. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Goedemorgen allen!!! :^o :) \:D/

Wat hebben jullie veel kwaaltjes zeg! Ik had het de eerste en tweede ronde ook, zat echt overal op te letten! Zere borsten, raar gevoel in m'n buik, duizelig... Maar volgens mij waren het gewoon tekens van naderende ongi... Voordat we bezig waren heb ik daar gewoon nooit zo op gelet denk ik! Nu dacht ik steeeds gelijk: 'zou het...?'

Nu in de vierde ronde heb ik het al veel minder. Ik voel eigenlijk niks bijzonders, is ook geen goed teken eigenlijk hè. Maar misschien komt het volgende week.

Groetjes allemaal, en succes! =D>

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    remember gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Van harte proficiat met je dochter, Remember!!

Maak er een leuke dag van

Liefs
    Manuela

PS. vanavond ofzo ff uitgebreid reageren want ik ben aan het werk)

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Misschien is dit juist een goed teken, toen ik zwanger was in mei, had ik ook helemaal geen kwaaltjes, kon alleen wat moeilijk naar de wc gaan, maar verder niets. Helaas is dit een mk geworden.

Mijn ei is echt in aantocht, mijn baarmoedermond is al veeeel zachter dan gisteren. Zou ik dan deze keer weer een kortere cyclus hebben, 31-31-30-?, vorige cyclus ei op dag 14, zit nu op dag 11, vanaf wanneer verandert je baarmoedermond? Gisteren steekjes links en rechts, nu ook een raar gevoel in onderbuik. We hebben gelukkig wel lekker geklust gisteravond, dus mocht hij vandaag of morgen springen, dan kan hij bevrucht worden.

Als hij morgen springt, dag 12, zou mijn cyclus maximaal 28 dagen zijn deze keer. Is ook wel lekker eigenlijk.

Liefs Moons

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Pffff, ben ondertussen bezig om stal voor stal op te strooien. Heb af en toe echt het koortsig warme gevoel en zweet me wezenloos.

Het sjacho gevoel ebt langzaam weg. Gelukkig.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    spannend kaartje terese, ziet er goed uit!

8. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

hallo meiden,

Ik heb gemerkt dat mijn ongi klachten veel sterker zijn geworden sinds ik met de pil ben gestopt, misschien ook wel logisch. Maar heb nu sinds een paar dagen last van mijn maag, had ik voorheen nooit. Soms zo erg dat ik denk dat ik er wat aan overhou :confused: Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het begint als een bal zeg maar dat steeds groter wordt om vervolgens te ontploffen, soms trekt het helemaal door naar mijn rug. Wie kent dit? Of zijn er meer van jullie die nieuwe klachten erbij hebben gekregen na het stoppen???

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier ook even een snel berichtje onder werktijd...

Even wat afleiding door jullie berichtjes te lezen. Voor sommige gaat het al aardig spannend worden zeg! Volgens mijn banner moet ik het weekend (en de dagen ervoor) maar flink aan de klus want dan komt mn ei...

Fijne dag allemaal vanavond meer tijd :)

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Er wordt veel bijgekletst hier zeg.

Het word wel spannend voor sommige meiden hier, ik duim voor jullie allemaal. ;)

Ik heb nog steeds steken onderin mijn buik maar heb geen bloed meer gehad na het klussen. Denk toch dat het restjes waren van mijn :evil: .
    Hoewel het echt helder rood was.
    Maar die steken blijf ik houden, ze zitten net boven mijn schaambeen.

Maar je we gaan gewoon lekker verder met klussen. :D :D :D :D O:)

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@ Terese...... zo, dat kaartje ziet er goed uit!!!

@ Remember, gefeliciteerd met je dochter.

Ik schrijf even een berichtje vanuit kantoor. Heb geen zin. Thuis een bende vanwege de verbouwing (aannemer 'rukt' deuren en kozijnen eruit vanwege vervanging). Op werk chaotisch druk en ik even geen zin in.

Maaaaaaar..... Het zonnetje schijnt hier vandaag weer eens, en dat zorgt ervoor dat ik lekker vrolijk loop te neuriën.

Zonnige groetjes aan iedereen
    Groetjes, Ingiemoppie

12. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    remeber van harte met je dochter haar 5de verjaardag

alle die nieuw zijn welkom

ik had gister mannetje verteld dat hij 1 stand moest
    hij vroeg waarom worden anders de zaadjes duizelig en raken ze dan de weg kwijt
    en ik bedoelde het toch echt serieus

terese bloedneus is ook een teken van zwanger
    heb je nog steeds wat bruin verlies erbij ?

heb hier het idee dat mijn eisprong eerder is dan de banner aangeeft *zucht * we zullen wel zien

alle die in spanning afwachten succes
    en de klussers

13. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

=D> :D :) ;)

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Bedankt allemaal, we hebben zo visite over de vloer dus ik denk dat reageren er voor mij vandaag niet meer inzit en dat ik morgen heeeel wat te lezen heb .. hahahah :)

15. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    zo zo het is weer druk hier! Weer heel wat pagina's om te lezen :)
    Ik ben vanmiddag vrij en ik verveelde me....wachten helaas nog allerlei huishoudelijke klusjes op me :( :( en daar heb ik nou eigenlijk helemaal geen zin in! Het is mijn VRIJE middag........pffffff

Fijn om te weten dat meer meiden hier onduldig aan het wachten zijn tot hun NOD! Is t al september????? Duurt nog zo lang, lijkt het

Ach ik zit te zeuren!
    Maar typ het lekker hier neer, kunnen jullie er van 'genieten' (AHUM)

nou ik ben lekker flauw bezig

groetjes
    nicole :D

16. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik heb heel af en toe iets melkachtige afscheiding (wat is normaal?). Ik heb niet zoveel afscheiding meer als rond mijn eisprong. Ik heb wel de hele dag al een wee gevoel in mijn buik en dat heb ik normaal nooit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen.

Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Ik heb zo'n vermoeden afgelopen vrijdag. Ben zeer benieuwd.

Groetjes Mariska

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    zooooooooooo jemig kletskonten jullie!!

Ik heb ff snel alles bijgelezen maar kan helaas niet alles onthouden...

@remember...gefeliciteerd meiske met je dochter!

@terese...Nu wordt het toch echt spannend!

@de klussers...geniet er van...in welk stanje dan ook ;)

@ de afwachters...waaronder ikzelf...potjes engelengeduld in de reclame bij de reforma zaak! :)

Pffffffft ik blijf aan het *ploppen*...elke paar minuten een felle steek net boven mijn schaambot aan de linkerkant...

WAT is dat nou weer?? :oops:

Mijn temp gaat van benee naar omhoog en weer naar benee...van 36,9 naar 36,7 naar 36,9 naar 36,7...:rolleyes:

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hallo meiden,

Ben net met mijn mannetje naar de winkel geweest en heb een erg leuk blousje gekocht en een nieuwe termometer!!
    Ik had een oorthermometer, maar die werkt 's morgens niet zo goed omdat ik nog wel veel van het ene oor naar het andere ga 's nachts. ;)
    Nu heb ik een ouderwetse gekocht :idea:
    Wat werkt het beste? en waar doen jullie hem, want de gebruiksaanwijzing zegt dat ie in de mond kan.(lijkt me wel zo fris)

Groetjes Pat

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi Pat,

Ik temp ook in de mond. Onder mijn tong heel ver achterin. Schijnt het beste te zijn. De verschillende rubrieken die ik erover heb gelezen zeggen, dat je je hoofd stil moet houden en rustig ademen.

Mijn zwager werkt bij een groothandel voor ziekenhuisartikelen en die heeft van die plastic dingetjes die je erover heen kunt doen, in het geval je het toch rectaal wil meten (iets hygiënischer). Misschien kun je die ook bij de drogist krijgen.

Ik heb een thermometer, die alleen voor mij is (als er iets met mijn weekendmeiden is, neem ik een andere).

groetjes, Ingiemoppie

20. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

Tuurlijk kan die in je mond. Er zijn nog wel meer gaatjes waar die in kan ;) , maar rectaal, dus in je poepert, is toch echt het beste, dan krijg je de meest stabiele uitslag. En als je hem gewoon af en toe even met wat alcohol schoon maakt is er niks aan de hand :)

Deel Deze Pagina