Rectaal is het beste. In de mond dan moet je er nog wel wat graden bij optellen. Rectaal is precies de juiste temperatuur. Niets bijtellen of aftrekken. Ikzelf ben doktersassistente en heb het zo geleerd. Groetjes Mariska
wat bedoelen jullie met de nod ik weet niet precies welke dag dat dan is wil ook graag mee doen Groetjes
ok dank je voor de uitleg ik ben namelijk maandag ongesteld geworden jammer genoeg. mijn nod dag is dus nu dus 18 september dat duurd dus nog heel lang nou ja afwachten maar Groetjes
@ alida Je kan in je profiel ook een cyclusbanner aanmaken en dan komt die onder je berichten te staan.
wij zijn sinds 2 maanden bezig om zwanger te worden dus nog niet zo lang maar ja je wilt het zo graag he als je eenmaal de stap hebt gezet Groetjes
heel erg bedankt het is altijd leuk dat je er met meerdere personen over kunt praten Groetjes Hoe maak ik die cyclusbanner dan?
Hoi Alida! Gezellig dat je er bent. Succes! Voor cyclusbanner kun je links in het menu kijken. Staat uitleg bij hoe je m in je profiel kan plakken.
Kwestie van de code kopieren en plakken in het juiste vakje Alide Is net moeilijk hoor, is mij ook gelukt, hihi
oke bedankt. Ja ik vind het ook leuk dat ik erbij ben zo kun je er met anderen over praten die in hetzelfde schuitje zitten als jezelf Groetjes
Ninetje, dat ploppen vind ik wel hoopvol klinken Je had toch vorige week donderdag eisprong? Misschien is t wel de innesteling. Een vriendin van me vertelde pas dat ze bij t innestelen ook plopjes voelde. Of had je t ploppen al veel eerder?
terese we draaien over uurtjes voor je qua duimen welkom alida zijn jullie ook aan het klussen voor een baby gr maria
@mark en maria: die foto onder jou plaatje is dat je eigen buik bij een vorige zwangerschap? Ik duim ook voor iedereen.