Mariska75 nee al hoop ik ooit wel z'on foto te mogen maken zal wel erg leuk zijn ja als we er volgend jaar zo bij liggen
Hallo meiden! Even een dagje gewerkt! Hier weinig nieuws aan het front. Ik hoop vanavond aan de klus te gaan, maar mijn mannetje is maar weer eens aan het werk...zucht. Ik hoop dat hij een beetje op tijd thuis is! @Remember, gefeliciteerd met je dochtertje! @Maria, haha, dat is ook wel een goeie opmerking ja. Dizzie zaadjes... @terese, ik duim voor je!!! (ik hoop dat het allemaal een teken is van... \/ ) @Ninetje....misschien heb jij wel een heleboel eitjes...??? hihi @alida 127, veel succes en welkom op het forum!
neeh dit is vanacht begonnen en nu is het nog steeds...maar joh het kan haast niet...ik heb tever voor mijn ei en net erna geklust...Ik had idd wel mijn ei donderdag jah... @mariska...dat mag ik niet hopen dat we er zo bij liggen...hetgeen die dame in dr knuistjes heeft lijkt verdacht veel op een stofzuiger @Alida Welkom en dat het maar snel raak mag zijn voor jullie! @vissie....T zijn gewoon de superzaadjes van terese! Die willen cape-je afwerpen denk... T ploppen gaat steeds feller! Het is nog niet weggeweest vanaf vanacht...toen er wakker werd voor de zoveelste keer voelde ik het...en das gebleven..maakt niet uit of ik lig sta of zit... Ik mis nog 2 van die bellekes en een puntmuts...plopperdeplop!!
Hallo meiden!! Zo vandaag ook weer een drukke dag op het werk gehad... ben zoooo toe aan de vakantie! Maar ja, dat wordt ook niet relaxen want vriendlief en ik krijgen over anderhalve week de sleutel van ons nieuwe huis en dan moet er dus een hoop gebeuren... Ik heb dan 3,5 week vakantie en zal dan helemaal niet veel bij kunnen lezen maar jullie zitten zeker in mijn gedachten en ik blijf gewoon doorduimen hoor. Gelukkig kan ik dan ook mijn gedachten een beetje verzetten, want anders gaat de tijd zo langzaam!! Terese; oooh zo spannend nu voor jou!! Ik ben erg benieuwd hoor Alida; welkom hier en veel plezier! Zo ik ga nog even wat andere topics bijlezen want het was me het dagje wel! Liefs Manuela PS. in het kader van de smileys... ff kijken of het mij ook lukt...
Haha, ninetje... hopelijk brengt die kabouter plop in jou buik binnenkort goed nieuws!!! Ik duim voor je hoor!!
Hey meiden, Zo veel bijgekletst. Heb moeten bijlezen vanaf pagina 60. Terug een dagje dichter. Oh ik ben dat wachten zo moe. Ik heb nog steeds geen hongergevoel. Geen enkel eten smaakt mij nog. Ik die zo graag tomaten eet, had zelfs geen zin meer in tomaten. Mijn buik doet weer heel raar. zo'n drukkend gevoel. Net alsof ze erdoor zouden komen. @remember: proficiat met je dochters verjaardag. @Alida: welkom en hopelijk is het vlug raak groetjes Kaylie
Hé Manuela, Bij jou is het klussen geblazen zo te zien...have fun! @Ninetje, hahahaha dat zou ok nog kunnen. De superzaadjes vechten om een plekkie!
heey dames, heel veel succes met het klussen. hoop echt dat het raak is!! Ik heb intussen vreetbuiten. vanmiddag iet van krampjes in de onderbuik. ik duim ze!! groetjes jeannette
Hoi Sjaantje! Dankjewel, we doen ons best! Drie dagen over tijd! Wanneer was je van plan te gaan testen? Of heb je dat al gedaan?
Nee hoor, ik zit in ronde 2. Bij mijn zoontje was ik in ronde 2 zwanger. Ik had toen iets bloedverlies op mijn NOD. Dacht dus toen dat ik ongi was geworden. 's avonds veel plassen en 2 dagen later bleek ik zwanger. Ik heb nu ook nog geen symptomen. Alleen vandaag iets wee gevoel in de buik. Ik vind het wel heel spannend. Voor iedereen ontzettend veel succes en geluk.
Hihi ja we zijn al sinds vorige week bezig... want toen had ik mijn kosmo eisprong, baat het niet dan schaadt het zeker niet he?! Vrijdag idd mijn eisprong... erg spannend, dus de komende dagen flink aan de klus.. hihi ik zei al tegen mijn ventje vandaag... Boooob de Bouwer... kunnen wij het maken??? Nou En OF!! Bij jou duurt het ook niet lang meer he... spannend joh!! Ik ben zo benieuwd wie van dit groepje zwanger raakt deze ronde.... Ooh ik keek naar je cyclussen en dacht daaraan af te leiden dat je in ronde 7 zat. Spannend zeg, misschien is 2 wel je geluksgetal Ik heb zelf overigens iedere dag wel symptomen.. sinds ik gestopt ben met de pil heb ik (ook na ongi) iedere dag krampen, steekjes en dat soort dingen in mijn buik... ik hou er gewoon aan vast dat het ontpillen is en mijn lijf weer op orde moet komen want als ik door die symptomen steeds moest testen was ik al een fortuin kwijtgeweest eraan... Liefs Manuela
Ja dit weekend zou normaal gesproken m'n eitje moeten zijn. Dus we moeten er tegen aan....maar mannetje is steeds tot erg laat aan het werk...zucht, dat vind ik wel jammer. Ik ga maar laat opblijven vanavond!... Ik ben ook erg benieuwd, wie er in sept allemaal positief is. Ik hoop wij allemaal!!!!
Ooh ik keek naar je cyclussen en dacht daaraan af te leiden dat je in ronde 7 zat. Spannend zeg, misschien is 2 wel je geluksgetal Ik heb zelf overigens iedere dag wel symptomen.. sinds ik gestopt ben met de pil heb ik (ook na ongi) iedere dag krampen, steekjes en dat soort dingen in mijn buik... ik hou er gewoon aan vast dat het ontpillen is en mijn lijf weer op orde moet komen want als ik door die symptomen steeds moest testen was ik al een fortuin kwijtgeweest eraan... Liefs Manuela[/quote] Die cyclus is vanaf dat ik met de pil gestopt ben. In juli zijn we voor het echie gegaan