Je kunt Sonja een pb sturen. Alleen door prive-omstandigheden (zie topic pendel aanvragen) zal t even duren voor ze reageert. Het valt me wel op dat er steeds meer zwangeren zijn waarbij Sonja gelijk had. Ik ben benieuwd
misschien dat de dames van september het weten? Ik kon niet wachten en heb al een ovulatietest gedaan. Volgens de gebruiksaanwijzing moest ik eigenlijk pas morgen beginnen, maar hij geeft al positief aan. Betekend dat mijn eisprong nu is, of nog moet komen? Mijn temp is niet veranderd: http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1155105956
hallo dames, kom even buurten, heb 2 weken gelden in het temp topic wat vruchtbaarheid gezaaid en dat heeft al 3 zwangeren opgeleverd, dus ik denk dat kunnen jullie ook wel gebruiken. Succes allemaal. Liefs Loeki
Hoi Dames, Ik weet eigenlijk niet of ik me al kan melden bij de NOD van Sept. Eigenlijk is morgen mijn NOD van Augustus. Dus dan moet ik eigenlijk ongi worden, maar ben al vanaf vorige week maandag (bruin) bloed aan het verliezen! Weet niet wat het is, dus ga morgen ook even naar HA. Maar als het gewoon ongi is, sluit ik me al aan bij Sept. Al lijkt het me sterk, want anders heb ik een cyclus gehad van 17 dagen! Ik hoop dat het niet zo is,maar goed we zien wel! Tot snel weer en keep in touch! Groetjes Bianca666. Ps. Als iemand meer info hierover heeft, graag!
doorrrrr naar de volgende ronde... september... gisteren na precies 35 dagen de op visite gehad (En goed ook! 3 x zoveel last als met de pil)... dus vol goede moet op naar ronde 2!!! liefs femke
Mijn cyclus is afgelopen maand ook ineens zo lang....pffffff 32 dagen! Ik denk dat dit te maken heeft met mijn miskraam. Hoop dat ik deze maand een kortere cyclus heb! Aangezien ik dus niet weet wanneer mijn eisprong is ga ik deze maand ovulatietestjes uitproberen. Iemand ervaring mee? Joos
Ik ben er net mee bezig Joos, vandaag voor het eerst gebruikt, gekocht op deze website. Had al weer een flater begaan, want ik ging ervan uit dat als je een streepje ziet, dat je eisprong is begonnen. Maar dat was dus niet zo. De kleur van de streep moet gelijk staan aan de teststreep of zelfs donkerder zijn. Dat had ik dus niet. Heb ik voor niets mijn vriend van zijn werk geroepen 8)
Nou, dat was echt een vluggertje hoor, Moest er wel om lachen. vriend kwam met een stoer gezicht binnen en binnen 3 minuten stond ie weer buiten, hihi!
Hoi Tigger, wilde even laten weten dat ik het balen voor je vind. Komende ronde meer geluk! Wellicht tot over een paar dagen hier...
Thanks, Pip... je bent lief!.. Geeft een mens weer moed.. Haha, terese, zag het vanmorgen in augustus topic... je was vlot terug.. hahaha
@ Tigger...Balen jij ook hier maar wel gezellie voor ons! @ terese...zaadjes blijven lang in leven toch..dus wie weet was dit mega *kwikkie* niet voor niks!
Lekker slim van me!!! Ik hoor hier helemaal niet! Mijn NOD is 25 augustus!! Was ff abuis en heb me bij sept gevoegd Slim he!!?? Lijkt wel zwangerschaps dementie! (wat dat maar zo! ) Bye bye..ik verhuis weer naar AUG. hihi Mirre
Tigger, wat balen voor je. Wel gezellig dat je er bent Enne Terese, ik moest erg lachen om jullie razendsnelle actie Ik sta alweer te popelen. Wil nu mn eisprong Vandaag vroeg ik me echt af waarom ik niet wat eerder ben begonnen met klussen. Maak me een beetje zorgen om mn leeftijd. Ben zo bang dat t niet lukt. Ach ja, situatie was eerder niet geschikt. Even weer met beide benen op de grond