NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey vissie,

ik was gister al 3 dagen over tijd en ik heb inderdaad al getest.
    maar ik krijg die banner niet goed gezet, hihi
    Ik heb een clearbue test gedaan, maar die was negatief.
    Hier op de site zeggen ze dat clearblue niet zo goed reageerd als je een kleine hoeveelheid hormoon hebt, duss afwachten maar.
    ik ben niet misselijk, wel veel plassen en vreetbuien.
    nu sinds vanmiddag beetje pijn achtig krampjes in de onderbuik.
    we wachten af, anders volgende week weer testen.
    en jij?? druk aan t klussen?
    groetjes sjaantje

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ohw ja das waar, jij had met CB getest (kan het soms niet meer helemaal bijhouden...)

Ga je volgende week weer met CB testen of heb je inmiddels ook een andere gekocht?!?! Ik zou niet kunnen wachten hoor in jou geval... Zeker niet met die symptonen.

Ben je al lang aan het proberen? Of zou het ook nog ontpillen kunnen zijn? (of die heb je misschien wel helemaal niet geslikt...)

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé, rara wie er net binnenstapt! hihi mooi zo! Ga ik hem vanavond effe aan de handboeien leggen....
    (grapje.... ik zie het al voor me?! :D )

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Have fun Vissie :D

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Joepie de eerste op deze do.ochtend ;)

Zoveel kwaaltjes als ik normaal heb, zo weinig heb ik er momenteel :(
    Vreemd, het is net of ik in een soort pauze/rust-break zit, stilte voor de storm!?? :p
    Helemaal nog geen oni gevoel (terwijl 'eigenlijk' morgen m'n NOD zou zijn..), we wachten maar af...[​IMG]

Mirre

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    een gooeeedenmorgen!!

Hallo dames een fijne dag gewenst aan alle klussers, alle wachters veel sterkte met wachten en dat de dag dan maar niet te lang duurt ;)
    En aan alle nodrs :evil: jammer... volgende ronde meer succes.

Liefs Pat

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen...

@ Mirre ik zag dat wij gelijk lopen, als je banner klopt, op 2 sept heb ik mijn NOD........... ik heb nog geen idee wat ik ervan moet denken 8)

Vanmorgen heb ik voor het eerst gehad dat ik misselijk werd van geurtjes.... zelfs de natte douche deed me bijna over me nek gaan. :confused: terwijl ik die toch iedere dag opzoek :D

Ik word zeldennnnn misselijk en dan "slik" mijn misselijk altijd weg maar ik moest toch ff voor de zekerheid boven de pot gaan hangen :(

me zoontje gelijk heel bezorgt, van mama ben je ziek?? Dan loop ik zelf wel naar school ja dan kan je weer gaan liggen....... zooooooooooo schattig.

Ik heb me gisteren laten pendelen en volgens dat raak ik sept pas zwanger van een jongen, dus ergens denk ik dat dit wat anders is, ;) al pin ik me uiteraaaaaaaard niet vast op het pendelen, ach als ik denk dat het sept raak kan zijn dan denk ik misschien er nu minder aan ..... hahahahhahahahahahhaahah nee vast niet :p ik rakkel maar wat......... ik zie wel wat ons geschonken word en waneer .......

Ok ik maak een eind aan mijn gebrabbel... ;) :)

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen of iets anders.... :) :) :) ???

Fijne dag vandaag!

(september komt steeds een stukje dichterbij!)

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,
    Lekker geslapen ja en verder niet ;)
    Even uitrusten hoor na al die klusdagen haha.

Ik denk dat een aantal van ons even niet gestoord willen worden:

Terese, je hebt ons idd nogal aangestoken met die smileys haha
    Dat we maar snel veel positieve testers hier hebben :p

10. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    he meiden

ik zit toch met de vraag over mijn vruchtbare periode
    ik word echt super gek van al die internet sites waarop je je datum kan laten uitrekenen wanneer je vruchtbaar ben ( periode)

nu was ik 15-16 juli ongi en toen 19-08

wanneer is nu me periode ??????

de ene zeg dag 2,3,4,5
    de andere
    4,5,6,7
    en de andere
    6, 7,8,9,10

:( :( :( :(

ik weet het niet meer hoor

help help

ik weet nu ook niet meer of me banner goed is :oops:

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Een hele goedemorgen allemaal (ook al regent het buiten pijpestelen).

Iedereen die moet klussen: ;) klus ze.

Voor de wachters: houd moed

@ Sjaan, probeer er nog eentje tegenaan te gooien, misschien was het een foutmelding van CB.

Waar halen jullie die grappige smileys vandaag eigenlijk? En kan ik die opslaan in een eigen bestand?

Groetjes, Ingiemoppie

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ongeveer 14 dgn voor je NOD is je eisprong (alhoewel t wel kan verschillen pp) en de dag ervoor ben je t meest vruchtbaar en nog wat dagen ervoor, tijdens je ei en 1 dag erna ben je ook nog vruchtbaar. Aangezien je alleen met een regelmatige cylcus die 14 dgn kan uitrekenen en dan nog weet je niet zeker of dit van toepassing op jou is, blijft t een gok en zou ik lekker de hele maand door seks hebben.

Het schijnt trouwens dat je ook het geslacht van je kind kan bepalen (nouja niet helemaal hoor).
    Mannelijk zaad is sneller en minder krachtig dan vrouwelijk zaad. Als je begrijpt wat ik bedoel, hihi.

13. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    GOEDEMORGENNNNNN!!!!!!

Hier regent het nog geen pijpenstelen hoor. Zal nog wel komen als ik de weerberichten hoor...

Hier is alles nog hetzelfde, voel helemaal niks bijzonders. Al zei Moons dat ze dat ook wel eens had en toch zwanger was... :D

Maar ik reken er maar niet op. We hebben waarschijnlijk ook niet helemaal op de goede dagen geklust, maar ik weet nooit wanneer ik m'n eisprong heb dus alles is nog mogelijk! Misschien had ik wel een hele vroege, de week na m'n ongi hadden we heel veel geklust... Volgens de calculator is vandaag de innesteling, als dus afgelopen zaterdag de eisprong is geweest. Nou we zien wel. September komt inderdaad wel snel dichterbij! En gelukkig ben ik 1 van de eersten van deze NOD groep die het weet... WEL of NIET zwanger???

Terese, bij jou komt het ook al dichtbij hè? SPANNEND!
    En Remember ook... wow, misselijk...

Alle meiden die nog in de klus periode zitten: SUCCES!

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ingiemoppie,
    misschien zijn er ook andere manieren. Maar ik zoek op google onder smileys. Vervolgens klik ik met rechter muisknop op eentje. Dan klikken op 'eigenschappen' (properties). Daar zie je een link (URL) staan. Deze kopieren. Vervolgens in je antwoord op dit forum klikken op Img, link plakken, weer Img. Met voorbeeld kun je nog even checken of ie t doet.
    Snap je t nog :oops:

15. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Goedemorgen meiden! Het valt gewoon niet meer bij te lezen - dan ben ik tot de lunch bezig hihi.

Ik ben deze cyclus begonnen met temperaturen; dacht dat ik er wat rust door zou krijgen. Vergeet het maar! Nu heb ik er alleen maar een stressmoment bij: elke ochtend als ik wakker word. Er is wel een stijgende lijn ingezet, dus dan zou ik mijn eisprong nu hebben of net hebben gehad. Vervelende is dat ik op weekdagen om 6.00 uur op moet, en om een betrouwbare meting te hebben, moet ik in het weekend ook rond dat tijdstip tempen. Jullie begrijpen: mijn mannetje vindt dat niet echt een briljant idee (want ook hij wordt wakker van de wekker...) Ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt.

Werk ze allemaal!

16. Female

Female Niet meer actief

goedemorgen mensen!!

Vraagje: als je nog geen cervixslijm hebt gehad (dit had ik vorige maand nl ook heelduidelijk), en je baarmoeder voelt nog steeds hetzelfde als de eerste 2 wk vd cyclus, kun je dan al een eisprong gehad hebben? of gaat dat altijd samen?

vorige maand had ik nl het bekende slijm en voelde mijn eitje goed (steek, krampjes).... nu heb ik nog niets gevoeld, maar temp. was vd ineens met zo'n 0,7 gedaalt en nu is ie weer hoger(0,6)...

maar voor de rest voel ik dus geen enkele verandering, plus dat mijn vorige cyclus 35 dagen was... (in datzelfde geval nu zou eitje pas over 5 dagen komen)... hoop dat iemand me kan helpen!! thanks

xxx femke

17. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    goeiemorregeh....

welkom aan de nieuweling (haha leuk om dat nu ook eens te kunnen zeggen... :D )

die smilies zijn echt goed die jullie gevonden hebben!!!!!!!!! helemaal die baby met koprol....

verder eigenlijk niet veel te melden, behalve dat het vandaag mijn laatste vrije dag is. Beetje :cry: , maar ook wel weer een beetje :D want na zo'n lange tijd (eerst 3,5 wk vak en daarna nog 3,5 wk thuis) heb ik wel weer zin om fulltime aan de slag te gaan en de tijd gaat ook nog eens veeeeeeeeel sneller!!! dus wachten duurt minder lang \:D/
    want duurt zo lang ........wachten:idea: daar is de rij bij de supermarkt niets bij (en die is soms al zo lang) tuttabel ongeduld hier.... (die eigenlijk geen recht tot spreken heeft) :(

anyway gisteren mijn mams de hele dag op bezoek gehad en tx door al jullie antwoorden op mijn vraag heb ik nix gezegd!! :-#

fijne dag allemaal weer.........

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ha Sophie, bedankt voor je uitleg. Ik ga het vanavond gelijk proberen. (nu op het werk niet, teveel mensen die onverwachts binnen kunnen lopen.

@femke: Ik zou het niet weten. Sorry. Ik voel me eigen baarmoedermond niet (kan er niet bij), dus ik heb er geen ervaring mee.

@pip: ik meet elke morgen om 7.00 uur. Omdat ik in het weekend ook rond deze tijd altijd een plasje moet doen, komt het goed uit. Zowel de weekendmeiden als mijn man worden dan niet wakker van de wekker. Maar als je niet moet, dan moet je niet. Een vriendin van me heeft haar mobiel op trilfunctie staan, in de buurt van haar hoofdkussen. Ze wordt wakker van de trilling, haar vriend niet. Weet alleen niet of dit een optie voor je zo zijn....????

Groetjes

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Nou hier is het in iedergeval lekker droog! Das positief, hihi..

Laatste paar dagen ben ik gewoon echt moe, weet niet wat het is, lag gister al om 21.15 in bed en ben pas net wakker eigenlijk. Geen trek in eten enzo... hmmzz... weet niet wat ik daar van moet denken...

We wachten maar af :D

Grappig die smileys zeg, vooral van die zwangere dames... hihi

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Meiden, ik heb mijn banner even aangepast, had vorige cyclus van 30 dagen, maar heb nu gisteren mijn ei gehad denk ik.

Eergisteren steekjes links en rechts en ongi gevoel (geklust)
    Gistermorgen ongi gevoel, baarmoedermond heel zacht
    Gistermiddag baarmoedermond normaal maar veel hoger
    Vanmorgen baarmoedermond normaal en normale stand

Gisteren was dag 11, periode tussen ei en ongi maximaal 16 dagen, dus dan zou ik deze keer een cyclus van 27 dagen hebben.

Nieuwe nod 8 of 9 september.

Ik heb er een goed gevoel over, heeft iemand van jullie dit al gehad, dat je na het klussen het gevoel hebt, het kan wel eens raak zijn? Nog 2 week geduld en dan weten we meer.

Liefs Moons

Deel Deze Pagina