NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Remember,

Heb jij ook last van afscheiding?? Of niets/weinig?

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    zo ben er weer heb net weer ob's gekocht hoop dat het de laatste keer is voor de komende 9 maanden

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik heb eigenlijk helemaal geen afscheiding de laatse 2 dagen
    Ik weet ook niet waar dat aan ligt en ik moet erlijk zeggen dat ik er normaal ook niet super oplette
    alleen dat ik misselijk ben speelt me nu op
    alleen dat valt me echt op
    ik let wel of ik wat heb als ik afveeg , maar helemaal nikssss

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Een hartelijk HALLO voor alle nieuwkomers in deze ronde.
    Wel sneu dat het niet had mogen zijn in de vorige ronde.
    Maar voor iedereen een paar virtuele magische sterretjes (in de hoop dat het helpt).

Mijn ongi is net over en we gaan nu op weg naar de eisprong. 's Kijken of ik hem met behulp van alle tips op deze site eens kan voelen komen. Ik ga ook eens letten op de afscheiding.

Hoe hoort deze bij de eisprong te wezen? Ik had vroeger wel eens in het midden van een cyclus een hele dikke klodder slijm (jakkes, wat een thema :oops: ). Maar die ben ik de afgelopen maanden niet meer tegengekomen.

Volgens ff kunnen we er vanaf vrijdag/zaterdag vrolijk op los klussen :) :D

Nog maar 2 uur en een kwartier en mijn werk voor deze week zit er weer op.

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    @ mirre...ik zag nog niks dus ik heb uit nieuwgierigheid mezelf maar ff een "handje" (lees vingertje :oops: ) geholpen, en toen had ik wel wat wittige afscheiding.... maar op papier zie ik het niet ...
    Ik ging kijken omdat ik iets nettigs voelde "ploppen" net kleine luchtbelletjes, bijna alsof ik ongi werd, maar dat was dat wittige dus...

Iemand een idee waar dat op kan duiden :(:

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    jeeeeees wat kunnen wij vrouwen toch ouweh**ren he! ;)

@Sjaantje...jees verveledn dat je overtijd bent en nog geen posi test heb verkregen...even langs de HA voor een bloedtest...is mijn tip.

@Ingemoppie...Rond je eisprong is je afscheiding net snot...die dikke klonter die jij omschrijft zou dat heel goed geweest kunnen zijn echter met de pil is het er niet...Dit snot kun je niet missen, als je het hebt dan...ze noemen het eggwhite omdat juet op rauw eiwit lijkt...je kunt er mega lange draden mee trekken...

@remebemer en mirre...ik loop ook gezellie met jullie mee op naar 2 sept...spannend...ik heb gewoon wel afscheiding maar goed...dat heb ik altijd wel...het is wel wat korrilig hier...

Nog steeds plopt het op de zelfde plek...wel minder vaak...maar goed kan ook gewenning zijn en dat ik er nu toch minder van merk...Mijn tetters doen weer heerlijk zeer maar dat is geen houvast voor mij want ze doen immers bijna altijd zeer...

Mijn temp is weer wat aan het stijgen...zigzaggend was ie van 36,9 naar 36,7 voor 4 dagen...nu was ie vanmorgen weer 36,8...wie weet...nog even wachten...duurt het lang he!

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    @ ninetje... leuk zo met een paar uitkijken en aftellen naar 2 sept... nog 9 dagen :D

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeps...ik heb mijn NOD pas 3 september zie ik...heb een 29 dagen cyclus...

Shps...en ik heb 2 september een groot feest...ik test dan toch gewoon ffkes voor de zekerheid met zon test van hier...die geven als het goed is al eerder aan of het raak is...

9. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Mijn NOD is ook 2 september! Als ik van een 28 dg cyclus uitga zelfs al 1 september. Maar meestal ben ik wel 1 of 2 dagen 'te laat'. Ik houd het dus maar op 2 september! Maar als ik dan nog steeds niks merk ga ik nog niet testen hoor. Ik was een keer 6 dagen overtijd en toen heb ik 3 testen voor niks opgemaakt... nu wacht ik wel even wat langer! Of ik moet echt veel kwaaltjes hebben.

10. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey remember,

heel veel succes.
    Ik zal voor jullie duimen.
    Ik ga maandag toch maar naar de huisarts.
    hopelijk is het goed nieuws.

groetjes sjaantje

11. Kaylie

Kaylie Lid

15 aug 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    Hey dames,

ik zit nu op 3 dagen van mijn NOD als ik uitga van 28 dagen. Ik hoop dat ik nog wat kan wachten met testen want mijn laatste waren op 32 dagen.
    Ik ben al minder misselijk maar mijn buik blijft maar pijn doen. het rare is dat het maar begint in de namiddag.
    wat ik nog raarder vind is dat ik mijn borsten totaal niet voel, geen zeer, niet gezwollen. terwijl ik ze al heel mijn leven, iedere maand voel.

het begint nu wel te kriebelen.

Ik blijf duimen voor je Sjaantje. alles kan.

groetjes Kaylie

12. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou ik ben echt aan het aftellen zeg... had ik niet verw8...

Gelukkig heb ik morgen een kinderfeestje van mijn dochter en zaterdag vliegen en rennen want zondag familie verjaardagsfeestje van mijn dochter, maandag natuurlijk weer aan de slag om alles aan de kant te krijgen en voor ik het weet zijn er dus weer wat dagen voorbij....... :D

Ik heb wel wat krampjes.. het zou mijn inestelingsdag zijn vandaag als ik het goed heb berekend, dus maar hopen dat het daaraan te verklaren is , goed of slecht want dan weet ik iig dat ik op schema loop en me cyclus vrijjjj stipt is.. :)

13. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    o'ja ook nog een vraagje...

Ik hoor dat er redelijk peeps hier zijn die eerder testen dan hun NOD en als het raak is dan ook het al aangegeven krijgen met een verhelderend streepje..... ik dacht dat dat bijna onmogelijk was.. of zijn er bepaalde testen die het wel doen en bepaalde die juist heeel veel HCG nodig hebben.
    Wat welke zou ik dan eventueel kunnen proberen mocht ik vrijdag het al op me heupen krijgen :D :) :D

14. Kaylie

Kaylie Lid

15 aug 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    Hey,

ik heb zelfs nog geen innestelingsbloeding gehad. gelukkig dat je je eigenlijk kunt bezighouden.
    ik probeer het maar dat lukt niet zo goed.

groetjes

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad hoor, alleen wat ongi krampjes...

16. Kaylie

Kaylie Lid

15 aug 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    dan blijft het gewoon afwachten.
    want als ik op mijn lichaam moet afgaan, dan heb ik al vanalles gevoeld. ik kom daar zot van.

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hoi sjaantje

Heel veel succes maandag bij de dokter
    ik zal voor je duimen

Groetjes alida

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    De testen die je in de online shop van dit forum kunt bestellen testen al 4 dagen voor je nod staat in de beschrijving. Midstream heten ze volgens mij. Dit is voor meiden die niet meer kunnen wachten. Ze kosten 7.80 ongeveer per 3 dus dat valt mee.

Liefs Moons

19. Niet meer actief

Goedemiddag dames

Ik kom me ook maar even aanmelden hier.
    6 Sept is mijn NOD. En ik zit dus nu ook in de wachtkamer.
    Deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt en die gaven 5 dagen een posi test aan. Nu zijn helaas de testen op dus kon verder niet testen. Ik dacht wel mij ei de 23e gevoelt te hebben. Maar dat weet ik dus niet helemaal zeker nu ik niet meer kan testen.

Of het deze maand raak is? Denk het haast van niet. We hebben maar 1 keer geklust in de vruchtbare dagen. Mannetje was helaas veel moe omdat hij deze week elke dag om half 5 z'n bed uit moest :(

Maar we wachten het gewoon ff af. Zit nix anders op heh ;)

Ik wens iedereen heel veel succes hier.

Liefs,
    Gerrina

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Wij hebben deze maand ook maar 3 x geklust...
    ik deed de ovu testen en die gaven aan dat het tijd was... we hebben toevallig die dag ervoor gedaan en de dag zelf.. verder niet, ik moest het hele weekend weg ivm mijn werk..
    Als het niet raak is voelt het wel minder erg omdat we niet super gezwoegt hebben deze ronde, vorige ronde namelijk 9 dagen achter elkaar :confused: en toen bleek ook nog eens dat ik de laatse daarvan me ei had toen was denk ik al het goee zaad al op :( ... maar we wisten pas 2 wkn geleden dat om de dag beter was..... maar toen ik ongi werd was ik wel verbaast eigenlijk omdat we dagen lang hadden geklust....
    Nu maar gewoon ff afw88 :)

Deel Deze Pagina