Dat had ik dus vorige maand ook. Bijna dagelijks gelust rond het ei dus was het wel heel erg teleurstellend toen de kwamen. Het zou natuurlijk nu wel heel mooi zijn als het raak is terwijl we er eigenlijk weinig voor gedaan hebben Liefs, Gerrina
het is wel dat de kwaliteit van het zaad er niet beter van word als je lang wacht en het alleen op de vruchtbare dagen doet advies is 3 to 4 keer in de week zo word geregelt vers aan gemaakt zink geven aan het mannetje is erg goed voor hem niet alleen voor de zwemmers maar verminderd kans op prostaat kanker en vergroeing en is goed voor hart gr maria
hoi hoi nog even een berichtje van mij, ben weer bijgelezen!! Ik wil niet vervelend zijn of een zeur hoor, maar jullie weten toch wel dat als je precies rond je eitje klust dat je dan nog maar ongeveer 20 procent kans hebt dat het raak is toch? Snap ik nog wel dat je dan vreselijk teleurgesteld bent als je dan je krijgt hoor. Veel liefs Pat
je die 20% klopt ook, normaal doen we het ook wel zo'n 3 x pw maar nu vooraf was ik ziek en daarna was ik een heel weekend weg, ik zal ook niet raar opkijken als het deze mand niet zo heeft mogen zijn hoor. Toevallig liep het alleen zo deze maand
uit zuid amerikaans onderzoek is gebleken dat het kwa zaadkwaliteit niet echt uit maakt hoe lang je wacht, mits er geen verminderde vruchtbaarheid is bij de man. Tuurlijk zitten er meer dode zaadcellen bij maar kun je daar nog steeds goed zwanger van worden. ik ga nog eens op zoek naar die medische site waar ik dat had gelezen! groetjes
raar dat je bij de gyn dit soort info krijgt zal echt niet voor niks vertelt worden hetzaad zal echt niet verbeterd worden maar het is nu eenmaal wel dat als de man opspaard het zaad verzwakt
Ik geef alleen maar de info die ik gelezen heb. Zelfs gyno's dokters en vk's spreken elkaar tegen met heel veel dingen.
weet ik dat is het vervelende soms de ene zegt dit de ander dat we moeten ons er niet gek door laten maken zolang er nog erg veel plezier in is wat maakt het uit laten we hopen dat deze maand vruchtbaar mag zijn voor ons alle
Daarom, ik hou me ook niet aan allerlei sex regeltjes hoor.. om de zoveel dagen weet ik veel, heb sex lekker wanneer ik wil hahahah Natuurlijk ook in de vruchtbare dagen.
je hebt gelijk, Natasja!!! Moet wel lekker blijven he... Heb nu het idee dat mijn baarmoedermond open gaat staan....(joepie), het romige, dikke slijm, wordt al dunner.... Sorry voor de details... sla m'n berichtje dan maar over. haha verder weer lekker een dagje gewerkt vandaag... en toen ik thuis kwam lag er een persona op me te wachten... die heb ik gekocht (voor weinig) , dus als het deze maand niet raak is gaan we die proberen... doei doei
hoi hoi had gisteren dikke klonters in m'n afscheiding (rauw eiwit ) en nu vandaag ineens zo'n geniepige steken in m'n rechterlies (of net erboven), niet de hele tijd maar gespreid over de dag wil dit nu zeggen dat ik vandaag m'n eisprong heb? (normaal gezien was dit maandag ) vorige maand voelde ik m'n sprong ook veel duidelijk en hoger ook of is dit toch iets anders wat ik voel?
Geeke, vervelend is dat he dat je niet zeker weet wanneer je ei is. Mijn ei is volgens mijn banner pas over een paar dagen, maar gisteren was mijn baarmoedermond zacht. Nu weer normaal dus ik denk, ei is geweest, maar vanmiddag ineens een klodder rekbaar slijm?????? Heel vreemd. We klussen toch nog maar even door. Nod is in ieder geval 2 dagen eerder denk ik. Dus 10 september ongeveer. Scheelt weer 2 dagen. Liefs Moons
@ Moons: Ja heel erg vervelend vind ik dit! Ik ga voor alle zekerheid ook wel door blijven klussen (je weet immers maar nooit!) straks als m'n ventje weer thuis komt van de training mag ie alweer aan de slag en dan over 2 weken ongeveer maar hopen dat de mooi verborgen blijven!
Hoi, Ik had na mijn eisprong ook geen afscheiding, maar vandaag ineens veel witte afscheiding. Weten jullie wat dat kan inhouden? Groetjes Mariska
Ik heb het ook eerder gehoort dat "oud zaad" veel zwakker is. Maarja beter iets dan niets, toch?! Wij zouden ook wel de hele maand door om de 2 of 3 dagen willen klussen. Helaas met de werktijden van mijn man valt dat nog niet altijd mee Dus we pakken wat we pakken kunnen haha Wat betreft ie afscheiding, die heb ik meestal na m'n eisprong en dan tot aan m'n NOD. Niet waterig maar blijft stevig en wit. Behalve vorige maand. Toen was het zo waterig dat het er zowat uitliep Daarom dacht ik ook bijna zeker te weten dak zwanger was. Naast die ander symptomen die ik had natuurlijk. Helaas... En dan nu zit ik toch maar weer hier te wachten tot te volgenden NOD net als jullie Liefs, Gerrina
Hmmm heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden, rommelt een beetje in mijn buik, maar wil niet doorzetten. Sinds eergisterenavond dus bruine spotting. Nu is de vraag: wanneer heb ik nu mijn eerste ongi dag ivm mijn banner en eisprong?? Vanaf vandaag rood, maar nog steeds maar een druppel of 2 a 3, niet echt veel dus....