Hoi, hoi, Vanmorgen ben ik ongi geworden, mijn nod zal ongeveer zijn op 21 september! Dit is ronde 1....... Gr Tamar
Zo, ventje en ik hebben even heerlijk geklust! Al had ik wel last van hetzelfde als Ninetje... deed zeer, leek wel alsof hij ergens tegenaan stootte, maar volgens wat ik gelezen heb komt dat aardig overeen met mijn banner... Klus ze! Wacht ze! Ik strooi even wat zwangerschapsprinkels neer voor iedereen!! Dat het voor ons allen snel mag lukken!
Hoi Tamar, welkom. Hopelijk heb je snel geluk. Manuela79, op goed geluk. Zal fijn zijn als ze nu de goede weg nemen en in een eitje doordringen.
Hoi Tamar. Van harte welkom en succes. Hey Manuela, ik kom net uit bad maar denk dank ik nog maar even een douche neem in die zwangerschapssprinkels
Tamar; welkom hier, dat het wachten maar wat leuker wordt met al die lieve en gezellige meiden hier! Gerrina; speciaal voor jou dan een (soort van) douche
Hihi dat maakt niet uit hoor! De bron van mijn wens dat jullie wens uitkomt is zo groot... genoeg voor iedereen!!
Hihihi, dat plaatje van Terese viel me ook op.... Hopelijk blijft je ongi verder weg... Grappig al die verschillende smileys, geloof dat ik het nog niet helemaal door heb hoe je ze moet plaatsen.. iets met htmlcodes zekers... hmmzz...
laten we hopen dat het werkt hier gaan we aan de klus want denk dat ik eerder ei sprong heb denk dat hij van het weekend komt dus hihi gr maria
Thanx Manuela Terese, nog alle kans toch! Welkom Tamar (of had ik dat al gezegd ) Veel succes! Heb erg gelachen tijdens t bijlezen Voor iedereen succes met afwachten en/of
Graag gedaan Sophie! Veel plezier met klussen M&M!! Oooh Terese... ik vind het zo spannend bij jou!!! Ik ga echt voor je duimen hoor.... enne je bent echt geen zeurpiet! Ps. ik ga zo lekker vroeg naar bed met een kopje thee want ik ben erg moe.. slaap lekker vast voor iedereen en tot morgen!
Hahahaha... oeps dies wel erg mega... Fleurt wel je berichtjes op zo natuurlijk... maarruh hele kleine plaatjes van smileys kan ik nog niet vinden... zoek ook niet heel erg moet ik toegeven