NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ha Pip,

Bedankt voor je steun. Natuurlijk kunnen mijn man en ik weer lekker klussen. Daar is hij denk ik ook wel blij mee :)

Kunnen we inderdaad weer met een nieuwe ronde beginnen.
    Hopelijk heb ik deze maand meer succes.

Gr van Friezin

2. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    heb hier al bijna 3 dagen wit doorzichtige vloei :oops:
    voor details treden
    maar als ik denk dat het mijn ei is is hij te vroeg
    en word het dus van het weekend aan de klus en dan maar
    [-o< dat het raak is
    jeetje wat een cyclus hoop dat hij na deze dan weer normaal is
    of beter ik zwanger \:D/
    beter wij allemaal hihi \:D/

gr maria

3. Niet meer actief

Goedemiddag allemaal.

Die onweer die jullie vanmorgen hebben gehad was tegen 10 uur hier aan beland. Ik hou d'r wel van :)

Net thuis van me werk en zometeen ff bij een ex-buuf langs om bij te kletsen. Dsu ik lees het straks wel weer allemaal bij.

@ Aolala Welkom hier. Spannend heh deze dagen? Ik hoop op een positieve test voor je. We lezen het wel ;)

Groetjes,
    Gerrina

4. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey dames,

jaa kl*te hier!!!!
    die verrekte :evil: :evil: :evil: zijn er weer.
    wel 4 dagen te laat.
    ik ben aan t rekenen geweest. 28 +28 + 34 = 90.
    90 delen door 3 , ben ik dus gemiddeld 30 dagen cyclus, toch??
    ik word hier zoo crazy van.
    op naar de volgende ronde.

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Sjaantje, balen meid, volgende ronde hopelijk meer succes. Volgens mij moet je van je langste cyclus uitgaan, maar doe ik ook niet hoor, had 31, 30 en nu op dag 11 of 12 al eisprong, dus maximaal 28. Maar als ik mijn ei niet had gevoeld zou ik ook gewoon van 31 uitgaan.

Misschien goed opletten of je je ei voelt. De periode tussen ei en menstruatie is maximaal 16 dagen.

Liefs Moons

6. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    dank je wel moons!!
    we gaan voor de volgende ronde.
    Ik ben immer pas 3 maandjes gestopt met de pil.
    we blijven maar hopen he.
    en jij???
    vanavond klussen??
    zag namelijk je banner, hihi

groetjes sjaantje

7. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Nou meiden jemig... paar dagen niet meer hier geweest en het is niet eens meer bij te lezen.
    Gisteren een groots moment: de nuvaring eruit!!!! Was eigenlijk de bedoeling dat we hier een soort van ceremonie van gingen maken, maar natuurlijk liep dat weer allemaal wat anders en moesten we allebei weg. Heb hem erg zelf dus maar even uitgerukt. Nu wachten op mijn :evil: :evil: . En dan...!!!! Wordt er helemaal zenuwachtig van.

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Welkom aan alle nieuwe septembergangers!!
    Aan alle klussers, klus ze en dames in de wachtkamer ik duim voor jullie allemaal!

Ik word sinds gisteren geplaagd door een plopgevoel onder in de buik, het voelt zo grappig, heb dit nog nooit eerder gehad.
    Eergisteren toen ik uit bed kwam liep er gewoon vocht langs mijn benen naar beneden, heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad?

En gisterochtend trof ik veel slijmerige afscheiding in het ondergoed.(Sorry voor de details..)
    Volgens een berekening zou het gisteren de innestelingsdag zijn. Geen idee of dit met elkaar gaat kloppen (innesteldag en slijmerige afscheiding), we moeten maar gewoon afwachten.

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Spannend allemaal!!!

En iedereen heel veel succes!

Tamar

10. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Miza dat klinkt toch wel erg hoopgevend. Fingers crossed!!

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jeejte Miza spannens meis.

Ik zal voor je duimen hoor ;)

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Dank jullie wel.

Ik heb er dit keer best een goed gevoel bij, maar weet ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Rest mij niets anders dan af te wachten en te hopen. ;)

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier heb je nog een beetje toverpoeder van Tinkelbel

;)

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Miza, klinkt goed meid, heb wel eens gelezen op forum dat sommige meiden veel afscheiding, waterig, hadden rond nod en dan zwanger waren, maar je moet toch nog even een week geduld hebben zag ik.

Sjaantje, mijn ei is volgens mij al gisteren of eergisteren geweest, gisteravond nog wel even geklust. Nu al een week om de dag geklust, dus morgenavond ook nog maar even en dan mogen we weer in de wachtkamer. Dan klussen we gewoon voor de lol, is ook wel lekker!!!

Liefs moons

15. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden
    WOW....wat gaan die pagina's hier snel zeg!! Moest weer 'even' bijlezen!!!
    Ik lees net bij jullie berichtjes dat er onweer enz aankomt! Getsie.....maar eh....hier is nog helemaal niets....ja beetje regen dan!
    Ik ben lekker vrij vanmiddag, maar er wachten natuurlijk allerlei klusjes thuis. De boodschappen heb ik lekker al gehaald net....maar de was............bleh! :x daar vind ik echt niks aan :)

Aankomende dagen maar weer gezellig klussen :) :)

Nou doeidoei!
    Ik ga maar eens wat nuttigs doen!

groetjes
    nicole

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey kletsdozen!

Weer aardig wat bij te lezen gehad!

@sjaan...verdikkeme! Klote zooi idd! Stomme duivel en dan ook 4 dagen te laat, ik denk wel dat je mag uitgaan van een 30 dagen cyclus jah...

@Miza..slijmerige afscheiding komt eerder voor tijdens de eisprong...soort van snot is het, ook wel eggwhite genoemd omdat het op rauw eiwit lijkt. Na je eisprong komt dat niet meer voor...Ds ik raad je aan te klussen vanaaf!

Dat plopje herken ik wel...heb ik ook gehad rond de innestel dag...:rolleyes:

Afwachten maar...mijn temp is wel weer gestegehn dus spannend!!

Ben je al lang met de pil gestopt?

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Hier bij ons in de provincie groningen is het nog altijd droog meiden!!!, 19.6 graden, wel een beetje benauwd, dus ik denk dat er nog wel onweer deze kant op komt.

Mijn moeder is vandaag jarig, 49 jaar geworden, volgend jaar wordt ze 50, "dan ben ik met vakantie" zei ze vanmorgen, ze is bang dat wij iets met haar uithalen. Toen mijn schoonvader 50 werdt hebben we een kameel ingehuurd, en daar moest hij een rondje mee door het dorp. En toen mijn schoonmoeder 50 werd gingen we ergens eten, en wij hadden een stripper geregeld. Hij kwam binnen als agent, en toen moest ze op een stoel zitten en ging hij voor haar strippen, en ze moest hem insmeren met bodylotion, we hebben gelachen!! en zij zat daar met een rood hoofd.

Toch wel leuk, maar ben blij dat ik er niet zat.

xxx Moons

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Ninetje,

Wat betr die slijmerige afscheiding van Miza...
    Ik heb het ook na m'n eisprong nog steeds hoor :( (zal wel weer een geval apart zijn!?)

19. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Nou lekker dan! ik schijn een ontsteking aan mijn maagwand te hebben..of tenminste..dat denken ze :( Gisteren naar de dokter geweest omdat ik er zo'n last van had en die stuurde me, nadat ze me had onderzocht, weer terug naar de wachtkamer, ze wilde nl even met het ziekenhuis bellen :confused: ...nou zit je daar dan! Uitendelijk mocht ik weer naar binnen en ze zei dat ze had geprobeerd om een afspraak voor die middag te maken maar dat er helaas geen plek meer was dus ik moest die volgende ochtend (vandaag dus) maar even gaan. Nadat ze eindelijk uitgepraat was en ik had gevraagd wat er nou aan de hand was zei ze dat ze vond dat ik een erg sterke pulsatie van mijn aorta had en dat ze dus voor de zekerheid wilde uitsluiten dat het niet om mijn bloedvaten ging (verstopping). Ik natuurlijk harstikke panisch, dacht dat mijn laatste uur geslagen was. Op weg naar huis had ik het niet meer, zo'n pijn dat mijn mannetje en mn moeder zeiden dat ze wel meer konden zeggen in het ziekenhuis maar dat we dus echt niet tot vandaag zouden wachten (vooral mijn moeder was erg bezorgd want dat kwaaltje komt voor in haar familie)..dus hup, wij naar de 1e hulp..meteen aan zo'n hartmonitor gezet, 4 buisjes bloed afgenomen en een echo gemaakt van mn buik. Na 1 uur gewacht te hebben kwamen ze eindelijk vertellen dat dat het niet was, maar waarschijnlijk mijn maag, een ontsteking. Dat konden ze niet met zekerheid zeggen maar ik moet voorlopig maar wat pilletjes slikken en mocht het ooit terugkomen dan gaan ze het verder onderzoeken.. :( Nou ja goed, wat zal ik daarover zeggen..soms is het misschien verstandig om gewoon even je mond te houden..Ik moest iig mn mannetje en mijn moeder beloven dat ik nu eindelijk eens een x alleen aan mezelf ging denken en niet de problemen van andere op mn hals ging halen..ben een behoorlijke stresskip :oops: het klote hiervan is dat ik door die pillen dit ronde moet laten schieten want dat gaat niet in combinatie met een zwangerschap..nou ja moet dan maar he :(

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    jaslynn, wat een verhaal, hoop dat het nu snel over gaat en je volgende ronde weer aan de klus mag. Hoelang moet je die pillen dan slikken? Duurt dit nog tot na je eisprong? En hebben ze hier invloed op dan?

xxx Moons

Deel Deze Pagina