Pff... ben ik ff blij dat ik vorige maand kramp had... Haha dat klinkt nogal onlogisch, maar tis dus zo en idd ook afscheiding... Maar deze maand nog niets extreems gevoeld.. ben benieuwd... Gisteren wel bruinverlies geconstateerd.. en ik zit waarschijnlijk ongeveer 5 dagen na mijn eisprong... weet niet eens wat mijn banner ervan zegt, maar die klopt ws toch niet
Dafje, bruinverlies kan natuurlijk een innesteling zijn, duimen meid. Wanneer is je nod?? Liefs Moons
Nou, eigenlijk nooit tijdens het pilgebruik...maar dat klopt wel geloof ik hè? Ik ben begin juli gestopt met de pil en hebben we het één maandje veilig gedaan. En toen heb ik wel een paar dagen iets van afscheiding gemerkt bij het afvegen... Maar wanneer dat nu precies was...? Ergens tussen in, dus dat zou goed rond de ei-sprong geweest kunnen zijn. Maar goed deze cyclus dus nog geen afscheiding opgemerkt... Ik ga het nu heel goed in de gaten houden! Och het it is nog maar de eerste ronde..maar toch!?!
Zo, ff een middagje weg en 4 pagina's om te lezen. Lieve Jaslyn, ik hoop dat je snel van de medicijnen af bent en er volgende maand weer voor kan gaan. Motown, ik hoop dat je deze maand bij de gelukkigen hoort, dat zou ook een fijne mededeling voor je vader zijn. Gerrina, ik heb eigenlijk nooit last van steekjes, maar wel af en toe (niet elke maand) die afscheiding. Blijft er dus nog hoop Welkom Cate, dit is een heeeeeeel verslavend forum kan ik je wel zeggen. Maar doe net als ik in het begin. Lees lekker alles op je gemakje door en je zult heel snel uitvinden hoe alles in zijn werk gaat. Groetjes, Ingie
@jaslynn...gewoon vragen meiske...misschien heb je geluk en hoef je deze ronde toch niet te missen meiske... @fransje77...graag gedaan hoor meis...echter kan het ook zijn NA je eisprong...maar het geeft wel aan dat je eitje eraan komt of net is geweest... @Cate...welkom hier en gewoon mee kleppen, je mag mij je gegevens zenden in een pb, dan wil ik een indicatie voor je pendelen. Echter pas na het weekend dat ik weer aan de pendel ga...maar je mag alvast sturen. @gerina...het komt ook voor dat de eisprong eerder dan die 14 dagen komt voor je menstruatie maar net zo goed ook later...die 14 dagen is vaak een richtlijn...en als je je zorgen maakt meis...zeker even de ha vragen om een verwijzing! @vissie...Er zijn er meer die niks voelen meiske...dus natuurlijk kan het dat je er nik svan voelt hoor, je zou een paar maanden kunnen tempen om erachter te komen of er een eisprong plaats vindt...het kan ook nog zo zijn dat je nog aan het ontpillen bent he? @dafje..spannend!!! @motown...sterkte toegewenst en we duimen allemaal dat het snel raak is... Voor iedereen trouwens met een kinderwens!
Bedankt voor je reactie Ninetje, Je hebt ook gelijk, nog maar net begonnen dus alles kan! Maar ja toch die bezordheid hè? Als er maar niks mis met me is... Dat hebben we allemaal wel waarschijnlijk! De tijd zal het leren....
@ Ninetje, ik heb al die symptomen die wijzen op een eisprong wel dus ik weet bijna zeker dat ik 'm ook krijg elke maand. Maar het is wat Sjaantje vertelde over verklevingen wat me nu dan toch een beetje zorgen baart. Dat zou natuurlijk bij mij ook kunnen zijn gezien mijn geschiedenis met die soa. Wel een eisprong maar komt niet goed door de eileider ofzo. Tsjah, je weet maar nooit. Dus ik ga dat toch es zeker laten onderzoeken. Voor nu wens ik iedereen welterusten en een hele vruchtbare nacht voor de klussers Liefs, Gerrina
Goed idee Gerrina, gewoon laten onderzoeken! Ik kan me voorstellen dat je je daar een beetje zorgen over maakt! Ninetje...voor jou wordt het ook spannend, ik zag op het temptopic dat je kaartje er mooi uitziet!
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii Nou helaas Augustus was helaas geen vruchtbare maand voor mij (ons). Deze maand werk ik met Persona EN temperatuur. Ik zit alweer in ronde 8 dus nu alle zeilen bijtrekken. Ik heb geen banner want daar wordt ik alleen maar nerveus van hihihihi. Ik probeer het deze ronde rustig aan te doen...niet meer zo panisch als de afgelopen ronde. Ik had me voorgenomen om een breaky te nemen maar nu ik toch ga tempen en met persona ga werken ben ik er toch mee bezig hihihihhiihi.. En na 4 ronden na het stoppen van de pil was ik zwanger en nu zit ik in de 4e ronde na de MK...wie weet is het dan mss weer raak... Anyway...deze maand moet het toch echt eens raak zijn voor ons allen...GIRLPOWER !!! Ladies ik weet niet of ik me vaak zal melden (vast wel dit forum is erg verslavend ) maar ik wens ons allen een VRUCHTBAAR September !!! Liefs Silla
Hoi Silla, Welkom in september! Verslavend is het zeker dit forum! Maar ik heber zelf dan ook al erg veel van geleerd! Heel veel succes gewenst deze maand! Ik heb wel een vraagje, wat is eigenlijk persona, dat ken ik niet...
Navond allemaal!!! Weer lekker veel gekletst... Eerste ronde dat ik witte vloed heb na mijn ei!!! Ik kom echt steeds meer op regel... Jeuh!!!
Hoi dames! Nou, ik werd niet gewekt door de wekker maar door stevige krampen. Ja, ik ben ongi! Ik vind het geen ramp, maar dit is de eerste keer dat mijn cyclus dus korter is dan 28 dagen, namelijk 26. Temp is ook onmiddelijk in een vrije val gekomen 8) (zie album) Heb een nieuwe banner gemaakt, waar ik dus weer uit ga van 28 dagen... maar nu weet ik het even niet meer! Zo, ik ga nu eerst een lading ibuprofen slikken! 8)
Hee balen Terese. Nu weer een maand aan de slag. Ff dit: Ik begin nu knetter te worden van de pijn in mn borsten. Ik zoek me verloren op internet, maar ik kan niet echt iets vinden wat in mn straatje past. Al met al ben ik di begonnen met oud bloedverlies, woe avond werd ik echt ongesteld en sinds gisteravond geen druppel meer. Raar of raar? Woe een test er tegenaan gegooid, omdat ik t niet vertrouwde: negatief. Ik baal want die pijn in mn borsten wordt erger. Ik had t idee dat ik er ook last van mn rug door kreeg.Nu heb ik echt wel pijn in mn bovenarmen. Stik! Ik weet het niet meer en ik heb echt geen zin om naar de ha te gaan. Maar als dit doorzet, zal ik wel moeten. Als ik eraan denk wat er zou kunnen gebeuren als ik niet ga, dan word ik niet lekker (niet aan denken, niet aan denken...). Moet ook zeggen dat ik echt niet denk dat het iets ernstigs is,maar het is wel ontzettend irritant!!!
Hadiho! Jaslynn, wat een verhaal. Sterkte en beterschap! Ninetje, ik vind dat plopje nog steeds erg hoopvol voor je Mowtom, sterkte! Gerrina, leuke foto's Sjaantje, ik duim extra voor je Dafje, houd ons op de hoogte... Vissie, klus ze haha' Silla, welkom hier, veel succes Tigger, klinkt goed! Terese, sh.t zeg. Lekker jezelf verwennen deze dagen Minni, toch zwanger?? Verder voor iedereen succes!!! Bij t invoeren van mijn temp. gisteren en vandaag, begon FF iets te twijfelen tussen eisprong afgelopen zondag en dinsdag. Ik ga zelf uit van zondag. Ik voelde vanochtend behoorlijk wat messcherpe steekjes in mn onderbuik....ga ik mezelf voor de gek houden??
Hey Moons, voor jou ook: KLUS ZE!!! Even een wijziging, je hebt je eisprong al gehad zie ik Duim voor je!!!
hey meiden, Ik ga niet 50 bladzijdes terug lezen Internet Thuis heeft het een paar dagen niet gedaan en op t werk kan ik niet steeds alles bijlezen van dit grote topic. Ik wil meteen ff verhaaltje kwijt. Gisteren was mijn vruchtbare dag, ik voelde mijn eisprong aankomen (ei is nu ergens onderweg ) Dus ik dacht ik plan een gezellig avondje, rest van het weekend zijn we druk met visite enzo. hapjes gemaakt, filmpje opgezet. daarna nog een filmpje en wat denk je VAL IK IN SLAAP........ Arrrgggg daaarna super sjaggie wakker geworden en naar bed gegaan. erg he hoe is het verder met jullie allemaal?
Hihi, Angel das wel heel vervelend ja Nou op naar het volgende gezellige avondje he Hier alles prima, moet straks werken das minder maar zondag ben ik lekker vrij Fijne dag allemaal!
Ik ben weer een beetje bijgelezen en wil iedereen een heel fijn weekend wensen. We moeten vanmiddag met Iris naar een optreden van het streetdancen dus ik lees jullie vanmiddag wel weer. Hier gaat alles momenteel rustig zijn gangetje, eigenlijk nergens last tenminste niet zoals de vorige maanden. Klein beetje gevoelige borsten en verder helemaal niks . Dus we wachten maar weer af hier. Groetjes, Astrid