NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden :)
    Het weekend is lekker begonnen! Ik heb heerlijk uigeslapen, maar mijn vriend ligt nu nog te slapen! Luiwammes!!! ;) :D
    Volgens mijn cyclus (31 dgn) begint nu bijna de tijd om eens actief te gaan klussen! Dat tempen is bij mij geen succes, ik vergeet het s ochtends altijd, ben namelijk s ochtends vroeg niet echt aanspreekbaar :( ;)
    Is ook pas de 2e ronde voor mij, dus dat tempen kan later ook nog toch!?
    Ben in mijn hoofd al wel druk met dit alles bezig :p soms te vaak denk ik!
    Daarom kan ik hier lekker van me afschrijven!!! En lekker lezen wat jullie allemaal posten hier!

FIJN WEEKEND!

EN LAAT SEPTEMBER EEN VRUCHTBARE MAAND WORDEN VOOR ONS!!! :D :D

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zie dat er steeds meer meiden richting de wachtkamer gaan en andere weer flink aan de klus moeten......

Succes hoor allemaal......

Gister telefoontje van de internist gehad. Mijn schildklierfunctie is weer ontregelt en te langzaam. Moet de medicatie op schroeven. Ben wel blij dat we ff geen poging gaan ondernemen deze cyclus, moet echt eerst schildkliertje in orde hebben..........

Ach, zit nu op dag 14, stabiele temp en nog geen ei gehad. Laat ook nog maar ff wegblijven, liefst nog 14dgn!!! Maar denk helaas dat wij in november pas weer voor de volgende echte ronde kunnen gaan.......

twinny

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven. Gelukkig blijft mijn pa erg positief dat ie gaat vechten ervoor. Dat klonk al heel goed in mijn oren.
    Nu hopen dat we hem snel goed nieuws kunnen gaan vertellen dan heeft ie zeker iets voor de komende tijd om voor te gaan vechten!

Allemaal erg bedankt!
    Liefs Mowtom

ps Ninetje heeft gependeld voor me en er kwam september uit! Laten we het hopen..... :rolleyes:

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen allemaal
    kussers en wachtende
    hier was het vroeg eruit mannetje is op pad met zijn vader en ik heb huis om alles weer op rij te zetten was draaien hihi
    en we moet en ook nog klussen ow ow ow dat gaat weer wat

heb een schat van een kater (boefman) die me erg graag helpt :D
    schiet allen niet erg snel op dan maar ja dat geeft niet is weekend

gr maria

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Motown; wat een naar bericht van je vader... mag ik vragen wat er met hem is? Ik ga heel hard voor jullie duimen dat snel beter gaat met hem en dat jullie hem goed nieuws kunnen brengen binnenkort!

Twinny; wat balen dat je schildklier niet goed werkt... hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan!

Nicole; heerlijk he, dat je hier alles kwijt kunt! Ik ben ook zo blij met dit forum... hihi ik heb hetzelfde als jij, ben sochtends ook niet echt aanspreekbaar dus dat tempen zie ik ook niet zitten. Hopelijk is dat ook helemaal niet nodig ;)

Silla; welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je even een break wil nemen, maar de wens is de vader van de gedachte...dus stiekem lukt dat meestal toch niet. Je kunt hier in ieder geval je verhaal kwijt!

Terese; wat balen zeg! Maar nu zit je iig niet meer in onzekerheid en kun je vol goede moed aan de volgende ronde beginnen!

Angel; sh*t zeg.. is natuurlijk niet fijn als je dat gebeurt. Hopelijk hebben jullie de afgelopen dagen al goed geklust en is het toch raak

Candijtje; werk ze vandaag!

Mamairis; veel plezier met het optreden vandaag

Ninetje; nog een weekje wachten... spannend zeg!!!

Jaslynn; wat een naar verhaal zeg!! Hopelijk is het snel over en voel je je snel beter!

Moons; nog van harte gefeliciteerd met je moeder!

Cate; welkom hier en gewoon lekker meelezen en rustig uitvogelen hoe het werkt

Zoo pfff, sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar het is ook zo druk hier :oops:

Gisteren weer een drukke dag op het werk gehad en gisterenavond naar de bios geweest. Pirates of the Caribean II. Vanavond eten bij de vorige baas van mijn vriend en morgen Formule I kijken. Maandag lekker een dagje vrij. Dan nog 3 dagen werken en dan heb ik eeeiiindelijk vakantie! Dan zal ik er ook weinig zijn want dan moeten we aan de klus in ons nieuwe huis.

Ik lees trouwens vanalles over afscheiding en steken/krampen tijdens eisprong ed., maar ik heb dat nu al iedere dag sinds mijn laatste mestruatie :rolleyes:

Nou dames, iedereen een heerlijk weekend toegewenst, voor de klussers; veel plezier
    voor de wachters; ik duim voor jullie!

Liefs
    Manuela

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hoi MAnuela,

mij pa heeft vorige week te horen gekregen dat hij kanker in zijn mond heeft en nu heeft hij afgelopen donderdag te horen gekregen dat het ook in zijn longen zit, maar hoe erg weten we nog niet dat moet volgende onderzoeken weer uitwijzen of het uitzaaiingen zijn of een alleen staand kanker.
    Wel raar omdit zo op te schrijven, om dit tegen vreemden zo te vertellen maar het lucht ook wel op! Thanks allemaal...

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Motown, wat verschrikkelijk voor je... Maar houd hoop hoor! De vader van mijn ex had hetzelfde en hij is helemaal opgeknapt! Nu is het voor jullie natuurlijk afwachten wat er uit de onderzoeken komt maar hopelijk kunnen jullie toch positief blijven. Het is inderdaad niet niks, maar meid, wij zijn er voor je dus je mag (als dat oplucht) altijd hier je verhaal kwijt.

Ik ga vanavond een kaarsje aansteken voor je vader.... baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.

Hele dikke knuffel en veel liefs
    Manuela

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    echt super lief joh! fijn dat zelfs onbekenden met je meeleven in deze tijd! ik voel me al helemaal thuis hiero hahahaha!!

thanks!

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi myladys!

Fijn he dit forum! Ik zeg steeds vaker dat ik meer met jullie deel als met mijn *voelbare* vriendinnen :oops:

Ik heb bijgelezen maar mijn hoofd is momenteel een vergiet door allerlei dingen die door me koppie gaan dat ik echt alles snel vergeet.

Dus eventjes algemeen...

@klussers have fun!!
    @ afwachters....dosis engelen geduld!

Voor mowtown meis....Ook ik brand een kaarsje voor je...

Keep the faith!!

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Vergeet ik helemaal mezelf ff up te daten bij jullie zeg.

Mijn temp was weer een iets gedaald maar ik had erg vast en te kort geslapen, kon niet in slaap komen en heb het half 4 zien worden...de wekker om half 8 gezet...temp gaf 36,8 aan...gisteren was t 36,9. Weer gaan slapen en toen om half tien weer wakker en weer getempt...gaf 37,1 aan.

Vanmorgen licht misselijk en...ik had vanacht pijn in mijn tetters toen ik op mijn buik wilde gaan liggen...dat herken ik van mijn laaste zwangerschap wat helaas uitte in een mk...

Ik wil mezelf niet al te gek gaan maken anders valt t straks weer zo vreselijk tegen...

Ik hoop dat ik t testen nog een week volhou...maar als de pijn aanhoudt of toeneemt, vrees ik dat ik eerder ga testen...alle risicos van vroeg testen voor lief nemend...

11. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    mowtown
    ontzettend veel sterkte en als je je hart wil luchten we zijn er allemaal ook hier brand een kaarsje
    voor je vader

Manuela79
    ook jij in de wachtkamer succes

ninetje
    ook succes

Terese
    verwen jezelf en vol goede moed een nieuwe ronde in

gr maria

12. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    mijn ei is in aantocht heb rekbaar doorzichtige slijm (sorry voor details) :oops:
    was net dus hoop dat mannetje zo thuis komt 8)
    dus dat word klussen :({|=

als of hij het merkt hij belt en hij komt er zo aan whaha
    wat een schat heb ik ook :D

de rest ook veel klus plezier
    en de wachtende op de bank we draaien de duimen [-o<

gr maria

13. Terese

Terese Fanatiek lid

Hey dames, ik ben even egoistisch, alleen even over mijzelf: ben nu 2 dagen voor ik NOD zou hebben ongi geworden. Iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Normaliter heb ik altijd een hele dag buikpijn, nu alleen bij doorbraak. Ben niet sjacho, voel me fit etc. Een ongebruikelijke menstruatie dus. Normaalgesproken ook eerste dag heel veel, maar nu alleen maar bruinig.

Nu is natuurlijk de vraag wanneer mijn eisprong is, omdat deze cyclus 2 dgn korter is en of mijn NOD dus 28 of 26 dagen na nu plaatsvind.

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Terese; volgens mij moet je de eerste dag rekenen dat je rood blod verliest als eerste menstruatiedag.. hoe het met de lengte van je cyclus zit weet ik ook helaas niet... Echt balen hoor!

Ik heb zelf net een kwartier op de wc gezeten met ongelooflijke buikkrampen... geen diarree maar jeetje wat een buikpijn...wat zou dit nou weer zijn?? :rolleyes:

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Veel klusplezier M&M :D

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @M&M...have fun jullie!!

@terese...Ben je dan wel echt ongesteld als het alleen maar bruin is?
    Je zult wel denken daar komt die posikijker weer..maar! Bruin bloed voor je NOD schijnt eigenlijk niks te zeggen over je NOD...
    Kan het echt niet zo zijn dat het gewoon nog een beetje innestelbloed is?
    Of is daar ondertussen je temp te laag voor?

Shit zeg! Niet leuk dit en zeker omdat je nu eigenlijk niet zeker weet of het wel je ongie is...

Dikke kus voor terese!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies mijn gedachte ;)

18. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey terese,

Ik denk inderdaad dat het misschien niet echt ongi is.
    Ik zelf heb ook geen ander gevoel als ik ongi ben, maar wel rood bloed.In het begin soms eerste dag was bruinig/slijm.maar al gauw daarna rood.
    Jaa sorrie dames voor details, hihi
    Ik denk inderdaad dat het misschien alleen innestelingbloeding is.
    Ik zou even afwachten hoe lang je "ongi" bent?
    Als het maar een a 2 dagen is zou ik uitgaan dat je niet ongi bent.
    We hopen het voor je.

aan de klussers , fijn klusweekend
    aan de afwachters, veeel succes
    en voor de rest blijf ik duimen.
    hopelijk is het een heel vruchtbare maand.

groetjes sjaantje

19. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik herken dat niet hoor bruin bloed...
    ik kan me niet heugen dat ik daar ooit last van heb gehad of dat ik een "aankondiging" krijg dat me ongi in optoch is... :(
    Ik word ook altijd in de nacht ongi....
    Voorheen was dat niet erg maar nu ik s'nachts werk in het weekend is het vaak wat minder....maar daar heb ik weer het geluk dat de wc 20 meter naast mijn hokje zit :D en dat ik altijd een plop voel als het komt... dus gelukkig nooit een rode broek* knock on wood* :D

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden!

Hier is het vandaag erg rustig met steekjes en plopjes of iets dergelijks. Dat is ook wel eens fijn, normaal word ik de hele dag gek van pijnlijke steken onder in de buik..

Mijn duimen draaien nog steeds voor iedereen, ik hoop ook dat het maar een hele vruchtbare maand mag worden!!

Deel Deze Pagina