pffff wat een boel om terug te lezen zeg na 2 dgn niet online geweest te zijn... sorry dat ik echt niet iedereen persoonlijk een hart onder de riem kan steken.... maar allemaal HEEL VEEL SUCCES en sommige ook ontzettend veel sterkte!! Verder word ik gek van de buikpijn... wat het is weet ik niet, maareh tis niet leuk en moet nog lang niet ongi worden... Zelfs vriendlief ging zich al bemoeien ermee en opmerkingen maken als: goh last van je hormonen ofzo...?? Dat heb ik nou nooit dat ik kribbig ben daardoor. Anyway laat die maar komen, oke liever niet maar eh ja ach jullie begrijpen het wel... ](*,)
@ remember... Zie ook miza en lief zonnetje zitten in de laatste afwacht week!! Allemaal dezelfde NOD dag. Spannend meiden! Buikpijn heb ik in lichte maten...dan is het er wel en dan niet...het is anders dan de maanden hiervoor..toen had ik netjes een paar dagen vanaf de eisprong al vollop pijn, Nu is mijn ei al meer dan een week geleden geweest en had ik een paar dagen erna achter een om de paar minuten een stekend plopje... Ook DAT is nieuw had ik ook nog niet gehad... De pijn die ik nu af en toe voel komen wisselt van midden onder tot links een steek en dan rechts... Tja en dan nog die spanningspijn in mijn tetters...Is ook elke maand geweest...maar ...jullie raden het al...OOK dat is deze maand andere pijn.. Nog een hele week!! Help!!
Daar is ze weer ff... 2 dg wat minder hier geweest, want ben volop aktief geweest (voor het eerst sinds 3 wk) Koelkast schoongemaakt, het huis veranderd, strijken/wassen, naaien (naaimachine )...en vandaag zijn we de woonkamer ah schilderen geweest. In ons achterhoofd dat we alles spik en span willen hebben , want als het straks eenmaal zover is...ligt onze prio elders (BEEBJE!) Terese, misschien is het wel een innesteling..ik zou vd zekerheid een testje ertegenaan gooien over een paar dagen! Ninetje, ik heb (ondanks het 'ei' verhaal en je mannetje laat thuis een positief gevoel bij jou deze ronde! Alle anderen succes met afwachten en de klussers HAVE FUN ...en duimen dat het bingo is! Zelf ben ik op een vreemd punt aangekomen. Gevoelsmatig sta ik op pauze. Voor het eerst sinds 3 wk weinig klachten en aktiever YES!!...Heb echt gesukkeld de laatste wk met pijntje hier, klachtje daar! Nu nog wel iets ... Maar we wachten af of het een ongi sympt is of het andere Misschien wel zwanger!? Over een kleine wk weten we het... Mirre
Ik had me zo voorgenomen om geen hoop te gaan hebben...mede door dat *ei* verhaal en manlief niet thuis... Maar eerlijk is eerlijk...ik krijg ook steeds meer goede hoop voor deze ronde... Als dan de klap maar niet zo hard komt strakkies...
Dus miza, lief zonnetje, mirre ninetje en moi zitten met zijn alle in de laatste week met NOD op 2 sept ... SPANNENDDDDDD Vind het wel fijn, zo kan je lekker met elkaar leute enzo over alle kwaaltjes
ik ken het van is de klap maar niette hard... ik denk sinds vandaag dat het best eens zo zou kunnen zijn...... ik moet mezelf echt geregeld ff zeggen van.. ho ho misschien wil je dit maar allemaal voelen en denken.. reality check.. maar toch blijf ik af en toe zomaar een binnen pretje hebben
Hier nog zo eentje Heb t ook net bij topic temp.neergezet... Gevoelsmatig zoiets van: deze keer raak! (maar is nergens op gebasseerd) Maar aan de andere kant voel ik me (denk ik)ietsje te goed nu. (maar ja ook niet gek, want heb een mk gehad dus dat ik me niet goed voelde is logisch) Het gekke is dat ik mezelf steeds voorhou dat je om zwanger te zijn..je rot moet voelen en volop klachten moet hebben!! En die heb ik 3 wk gehad, maar nu ietsje minder... @Ninetje, Hoop doet leven!! @Remember Lekker kletsen over kwaaltjes etc hihi
he wel tof inderdaad... met z'n allen dezelfde dag..... tja, ik heb geen voorgevoel... tenminste geen goed voorgevoel, maar buikpijn heb ik nooit... dus dat is nu wel erg raar... en het zijn niet mijn darmen dat weet ik HEEL zeker. ben gewoon een beetje uit mijn hum.... echt nergens zin in vandaag.... :x vanavond maar lekker relaxen met een boek op de bank of een filmpje... ik hoop dat ik jullie goede gevoel nou niet verpest.... en hoop dat dat echt helemaal goed komt
Een hele goede avond dames @ Ninetje, Lief zonnetje, Remember, Miza en Mirre: Dat wordt idd lekker spannend volgende week. Ik ga een pool openen. Ik zet al mijn geld op 5 positieve testen Wat mezelf betreft, afgezien van die misselijkheid die ik al een maand heb, weinig klachten. Alleen regelmatig flinke steken die lang aanhouden aan de rechterkant onder in me buik. Maar that's dan ook it! Ik geloof niet dat er bij mij iets spannends gaat gebeuren komende weken. Ik heb me vorige maand al door mijn lichaam voor de gek laten houden. En de teleurstelling was dan ook erg groot. Dat doen we dus mooi niet deze maand Liefs, Gerrina
hoi meiden! Pffffffffff................ik heb mijn dag wel zeg....NOT!!!!! Werd na lekker uitslapen wakker, heb het hele weekend vrij...heerlijk begin dacht ik zo. Maar in de loop van de dag voelde ik me steeds meer chaggie!!!! Pijn in mijn hoofd, nek en vaag misselijk.....niks van het eten smaakt me vandaag. En ik was ook nog eens heel onaardig tegen mijn vriend, die natuurlijk erg zielig was meteen! hij maakte alleen maar domme opmerkingen naar mijn idee, terwijl dat waarschijnlijk niet zo was... Heb het gevoel alsof ik moet janken :x Lijkt wel of ik ongesteld moet worden!!! Maar dat duurt (als het goed is) nog wel eventjes! Hormonen dan... : ik denk t dan...... Maar dit is niet leuk! En ik moest vanavond ook nog weg, nou moeten hoeft niet.......maar zit er nu aan te denken om lekker thuis te blijven.....en mezelf maar heel zielig te vinden misschien dat het morgen dan beter gaat!!!!!! xxx nicole
hoi dames, hier ook weer eens een berichtje van mij... wat een boel om door te lezen zeg... maar wel gezellig... al staan er natuurlijk ook een boel rot berichten tussen... weet ff niet meer al de namen... maar ik duim echt voor ons allemaal.... elke dag een beetje meer!!! ik denk dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad. gisteren beetje kramp... en bruinig slijm, vandaag niks meer... hopen kunnen de spermies de weg weer vinden. succes dames!!!! groetjesssssssss
@Gerrina Super die pool!!! Zoals jij het schrijft klopt ook..je (mijn) lichaam kan je (mij) flink in de maling nemen. Dat hou ik ook in gedachte!! Temeer omdat ik ook momenteel te weinig voel...om zwanger te kunnen zijn. Maar ik hou m'n vingers ...
Nou Nicole, blijf je vanavond toch lekker thuis en laat je vriend maar naar dat feestje gaan. Met tegenzin ergens naartoe gaan daar heeft niemand plezier van, denk ik Zet een filmpje op of ga naar dancing on ice kijken voor mij part. Van vallende sterren op het ijs knapt je humeur misschien op
Ik voel deze maand dus ook erg weinig, Mirre. Plus komt daar nog bij dat we maar 1 keer geklust hebben in de vruchtbare periode. Daarom schat ik mijn kansen deze maand laag in. MAAAR.....mijn kosmobiologisch ei is nog in aantocht Nog iets anders. We ware vanmiddag even bij schoonmoeders geweest. Zeg de man van mijn schoonmoeder:"Zeg, volgens mij ben jij aangekomen". Ik zei dak zelf ook al zo het idee had omdak ineens mijn smalle taïlle kwijt ben. En daarvoor in de plaats zijn 2 lovehandels bij gekomen "Ja, zegt ie, Ga es op de weegschaal staan". Wa denk je?! 1,5 kilo aangekomen!!! Nog in geen 10 jaar geen enkele gram aangekomen en nu opeens 1,5 kilo??!! Niet dat ik dat zo erg vind omdat ik best wel wat kilootjes erbij mag hebben maar 1,5 kilo is veel voor mij hoor in een paar weken tijd Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Zodra je de 35 gepasseerd bent gebeuren allerlei gekken dingen en gaat alles hangen geloof ik
Gerrina wat een idee... super idee... ben weer een beetje ach ja waarom niet zo'n pool..... (maar ohwee als jij er nu naast zit he?! )
Het wordt weer niks zie ik al....balen zeg. Ik had mijn teller expres al op 32 dagen gezet omdat mijn cyclus tot nu toe iedere keer als ik met de pil stopte tussen de 35 en de 40 zat. Er staat dat vandaag mijn eisprong zou moeten zijn. Nu let ik goed op mijn cervixslijm omdat dat me een hoop verteld maar ik geloof toch echt niet dat ik vandaag ga "springen" Dat wordt dus weer op naar de 40
Eh, tsjah....als ik ernaast zit dan eh....ja dan benk me geld kwijt Ennee...bied de volgende ronde me misschien meer kansen Moek ook gelijk ff die waarzegger afschieten En das dan niet alleen voor mij klote, maar voor jullie super klote! Maar ik hou het toch echt 5 op 5. Als ik gok dan gok ik natuurlijk op de hoofdprijs En wat die kilo's betreft; je hoopt natuurlijk dat het te maken heeft met eeneh....jah, zwangerschap, zeg maar Maar ik denk toch echt van niet. -kuch- dat hou ik mezelf dan maar voor Liefs, Gerrina
Dat hoeft toch niet persee als negatief te zien, Babe? Gewoon een paar daagjes extra klussen Das dan weer het voordeel
Amai amai wat n berichten allemaal zeg!! Veel klussers bij en ook velen met kwaaltjes en zo ... hopelijk heeft dit bij jullie allemaal een superpositief resultaat vanaf volgende week hier heb ik sinds woensdag zo goed als geen afscheiding meer gehad (woe dik slijm - lekker geklust ) nu zal t dus uitkijken zijn naar de voor mij denk k (is wel nog eventjes maar ja ... geduld is een schone deugd zeggen ze altijd eh)