Ik ben mezelf ook zo lekker gek aan t maken Ik gok met je mee hoor Gerrina: 5 op 5. En durf je de volgende weddenschap aan: ALLE AFWACHTENDEN HIER TESTEN KOMENDE MAAND POSITIEF
eindelijk ongi is verdwenen we kunnen nu dus weer lekker gaan klussen. Ik heb even een vraagje wat kun je allemaal voelen dan als je je eisprong hebt. Ik wens iedereen die rot berichten hebben gehad sterkte en hopen dat de maand september een vruchtbare maand is. Groetjes aan iedereen
Heb sinds vandaag ook weer heel gevoelige (pijnlijke) tepels leuk is anders ... (kan weer niet meer op m'n buik slapen bijna hierdoor )
@ Alida127 Op pagina 79 van deze topic staat een berichtje van mij wat de symptomen van een naderende eisprong kunnen zijn. Maar is niet bij iedereen hetzelfde hoor, heb ik me al laten vertellen. @Sophie Die volgende weddenschap? Eh.. ALLE afwachtende zei je toch? Nou, minus 1 dan want ik geloof er bij mezelf niet echt in. Dus nee, die weddenschap durf ik niet aan Liefs, Gerrina
Och ja, verrek! Ik was um al helemaal vergeten. M'n mannetje alvast even warm maken voor morgen Eh, mag ik die weddenschap dan alsog even overdenken? En na woensdag een antwoordt geven?
Ik lees hier ook af en toe mee maar er wordt hier zoveel geschreven dat het volgens mij niet bij te houden is. Kennen jullie elkaar allemaal een beetje??
hallo brr Ik ben eigenlijk ook net nieuw ik heb soms ook het gevoel dat iedereen elkaar al kent ik ken verder ook nog niemand zou het ook leuk vinden om iemand te hebben waar je je dingen mee kunt delen groetjes
Tuurlijk Veel plezier morgen en vanavond bij de buren Alida en Brr, kom gezellig met ons meekletsen. Je kent elkaar snel genoeg hoor. En voor je t weet heb je ook 100-en berichten bij je naam
Hoi, Ik hoef ook niet zo lang meer. Hoop voor mij ook op een positieve test. Ik wil iedereen succes wensen. Heb een hoop doorgelezen, maar weet niet alles exact meer. @Terese: hopelijk is het een innestelingsbloeding. Ik had dat 2 jaar geleden op de dag van mijn NOD en was zwanger. Het was bruinig. @Mowtom: veel sterkte met je vader. @rest: succes met wachten en klussen. Vraagje: ik had na de eisprong witte afscheiding. Nu heb ik sinds 2 dagen helemaal bijna geen afscheiding meer. Waar kan dat op duiden? Groetjes Mariska
jeetje dames wat gaan julie toch snel, na 1 dag meteen 10 pagina's doorlezen. het nadeel is dat mijn hersentjes niet zo goed zijn in het onthouden van dingen en ik heel slecht ben in namen onthouden maar ik weet wel september komt eraan en dat houd in dat het voor een aantal dames nu al begint te "kriebelen". voor hen wens ik ze veel suc6 enhu veel positieve testen. voor alle wachtende ook suc6 en voor iedereen die nieuw hier is in september ik geloof dat we hadden afgesproken dat deze maand een vruchtbare maand, we gaan augustus overtreffen toch..... ook deze dames suc6 met het klussen. even een update: tja wachtend op wat gaat komen voel ik me eigenlijk nu nog rustig. wel toevallig dat mijn eisprong tegelijk was met mijn kosmobiologische eisprong tja wie weet....
het is weer vroeg vanmorgen moet weer aan het werk. morgen eindelijk een dagje vrij. iedereen een fijne dag toegewenst groetjes
Hoi Mariska, spannend!!! Ik duim ook voor jou! Alida, niet normaal zo vroeg op zondagochtend. Ik heb t met je te doen. Lekker vooruitzicht morgen vrij. Jij ook fijne dag, maar dat zul je misschien niet meer lezen Toontje, dat klinkt goed!! Gerrina, is je mannetje er klaar voor Zelf heb ik t gevoel dat ik tegen een blaasontsteking aanzit. Alhoewel ik geen pijn heb bij plassen. T is onrustig onder in mn buik. Misschien wel een goed teken haha. Toch maar even stootje vitamine C naar binnen en veel drinken. Voor iedereen: gezellige zondag en heb al pijn in mn duimen
Hoi Sophie, Bedankt. Ik duim ook voor iedereen. Ik heb alleen het gevoel niet zwanger te zijn . Ik denk dat over een paar dagen de komen. Ik heb helemaal geen afscheiding meer en heb verder ook geen kwaaltjes. Alleen super lichte krampjes in mijn buik. Groetjes Mariska
hoi allemaal Hier ook nog geen last van rare dingen voel me gewoon als altijd. Probeer ook niet meer overal iets achter te zoeken. Toch wel van plan om zaterdag een testje tegenaan te gooien want dan zijn we een jaar getrouwd en het zou zo'n leuk kadootje zijn voor mijn mannetje(ook voor mij natuurlijk) als het zo zou zijn en zo niet kan ik toch lekker een borreltje gaan drinken met mijn mannetje. Of wil ik nu toch iets te graag?? Groetjes Pat.
@Pat: iedereen wil toch graag. Ik kan het best begrijpen als je 2 dgn te vroeg test. Je hebt alleen natuurlijk wel eerder kans op een teleurstelling als het negatief is. Misschien is het dan een paar dagen later wel positief en dan denk jij zaterdag dat je niet zwanger bent en dan ben je het misschien wel. Groetjes Mariska
goodmorning.... nou ja, bijna middag ondertussen al.... hier alles goed, gisteren avond een spannende film gekeken.... daarna vriendlief nog even goed vermoeid... hopend dat die krampjes weg zouden gaan... helaas niet veel geholpen, maar voel me gelukkig wel een stuk beter dan gisteren overigens zitten wel al op 83 pagina's en sept is nog niet eens begonnen..... waar gaat dit heen???? tja en ik ga ook niet mee in de pool dat iedereeeeeen positief test deze maand.... (ik nl niet heb ik zo het idee) de rest dus wel