NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Brrr,
    Ik ben hier ook nog niet zo lang... maar je zult merken dat het wel verslavend werkt... :rolleyes: en als je dus wat bij blijft met lezen, leer je iedereen vanzelf wat meer kennen.... welkom in de groep en hoop dat je snel weer weg bent.... (en naar een volgend forum kan doorschuiven.. die van de zwangeren... of eigenlijk nog beter, dat we met z'n allen door kunnen schuiven..., zou die pool dan toch..... ;) )

2. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oeps pag 85 dus....

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Gaat inderdaad hard met de pagina's.

@Liefzonnetje: heb je al symptomen?

4. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Mariska,
    Weinig aan de hand hier, alleen dat ik al 2 dagen (vandaag dag 3) wat krampen heb.... alsof ik ongi moet worden denk ik (normaal eigenlijk nergens last van)

5. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
  6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Welkom brrrr en Alida!
    Wens jullie een vruchtabre maand!

@Alina, hier kun je alles met iedereen delen hoor, het is niet zo dat we elkaar persoonlijk kennen maar we gaan al een paar NOD's met elkaar mee, vandaar dat dit misschien zo lijkt!

Maar jullie zijn hardstikke welkom tussen ons *kliekje*

@toontje...dubbel kans!!

@Gerrina...Die pool zet je wel erg hoog in meiske!
    Ik ga erin mee maar zet voorzichtig in ;)

@Liefzonnetje...die krampen kunnen 2 kanten op...spannend!

Ik heb mijn temp weer omhoog gewerkt na een redelijke nachtrust...sta ik weer op 36,9, heb echt het idee dat ik licht misselijk ben...vanacht was ik duidelijk misselijk...Ik heb er een redelijk goed gevoel over....maar hou natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat mijn lichaam een ster is in het mij voor de gek houden...

7. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Mijn afscheiding is sinds 3 dgn bijna verdwenen (hoop dat dit geen slecht teken is. Ik heb af en toe hele lichte krampjes in mijn buik. Verder niets.

Over een week weten we hoop ik meer. :)

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goodmorning ladies!
    Daar zijn we weer ;) Ik heb meteen even een vraag... a.s. maandag heb ik mijn eisprong als alles loopt zoals ik hoop dat het loopt... Is het raadzaam om op die dag ook te klussen of is het meer van belang dat je de dag daarvoor en erna klust... hmmzz... ervoor is in iedergeval wel gelukt ;)

Spannend hoor tis al bijna september...

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ervoor is altijd goed toch aangezien de zemmertjes zoveel uur nog leven??!!

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ja inderdaad...
    Zat ik net aan te denken maar toen had ik mijn berichtje al getiept... hihi... En ik zie nu in mn banner dat vandaag zelfs mn meest vruchtbare dag heb :D

Tellen blijft lastig ;)

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    haha het valt ook allemaal niet mee he en het moet nog spontaan blijven ook nog
    nu heb ik regelmatig sex maar toch rond die dagen dan wil ik altijd wel even een x extra
    dan zegt hij altijd o je bent zeker op ze vruchtbaarst hihi

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    t`Word spannend voor jou zie Jackie! Nog 3 dagen wachten !

Spontaan moet het wel blijven ja dan is er nog wat lol aan ook ;)

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo allemaal,

ik vind het zo vreemd, ik zou afgelopen woensdag/donderdag mijn eisprong moeten hebben gehad. maar ik voel vandaag echt links wat van dat "plop" gevoel. kent iemand dit? het zijn niet echt steken maar het gevoel of er iets plop gaat zeggen maar dat het net niet gebeurd...ik dacht altijd dat dit het gevoel was van een ei wat op springen staat?! Iemand een idee? :rolleyes:

Liefs Mowtom

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoihoi!!!

Weekendje weg geweest! Ga een s even bijscannen.

Ninetje Spannend joh!!! Ben benieuwd!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Alida en Brrr; van harte welkom hier, en als je gewoon lekker meeleest en meekletst leer je de meiden snel genoeg kennen. Het is zeker niet zo dat we een vast kliekje hebben en daar niemand tussen mag komen ofzo. Lekker meebabbelen dus!

Spannend zeg voor een aantal meiden! Onze duimen draaien weer overuren hoor!

Ik heb me toch sinds gisterenavond last van mijn linkerenkel joh, ben vannacht gewoon wakker geworden van de pijn! Ik heb namelijk toen ik 15 was een ongelukje gehad en zat met die enkel vast tussen een scooter en een auto dus het blijft wel een zwakke plek. Maar verder nooit last van. En nu doet het gewoon zo'n pijn ineens... snap niet waar dat vandaan komt... :(

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    haha moet gewoon ff hier wat melden (lief zit te werken dus heb ff geen aanspraak)
    waren we net ff buiten zei hij opeens: zo da's een stoere kinderwagen! :D :D :D
    ik stond helemaal perplex, dacht dat ik de enige was die overal baby's en zwangeren zag.... heeft hij dat ook... zo kan een zondag toch nog eens verrassend zijn
    hij is echt zooooo lief....... :)

17. Niet meer actief

Goedemorgen.....eh, middag dames

Gisteren avond erg laat geworden. We lagen pas om 5 uur vanmorgen in bed.

Nou...Mannetje ligt nog knock-out! Die heeft zoveel gedronken dat hij vannacht dacht dat de wc pot aan mijn kant van het bed was :(
    Ik werd wakker van 'm omdat ie op de rand van het bed zat. Dus ik vraag 'm: "schat, wat ben je aan het doen?" Maar geen enkel teken van leven. Ik val bijna zelf weer in slaap hoor ik opeens; KLETTERDEKLETTERDEKLETTER!
    Wel, godverdegodver! roep ik, Wat doe jij nou?!
    Maar mannetje nog steeds aant slaap-dronken-wandelen en strompeld weer terug naar zijn kant van het bed en valt weer in coma :rolleyes:
    En ik heb dus mijn kleren die daar op de grond lagen in de was kunnen gooien. Hij mag zometeen zelf z'n plasje opruimen 8)

Zolang als ik hem ken heb ik 'm nog maar 1 keer eerder zo dronken gezien :) Ik kan er toch ook wel om lachen hoor.
    Maar wat die zaadjes van hem betreft. Hmm, ik geloof niet dak daar nog veel mee kan. Die zullen de weg naar m'n ei niet kunnen vinden denk ik ;) Maar volgens die kosmobiologische schema ben ik dinsdag avond het vruchtbaarst. Dus ik heb nog even :)

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: oeps wat genant gerrina!!! :oops: :oops: :oops:

tja en als zijn zwemmertjes ook zo met richtingsgevoel omgaan als hij vanochtend.... ;) ach die zijn vast over een paar dagen ook wel weer nuchter....

sterkte vandaag!!!!

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Gerrina... wat een verhaal! Dat is niet echt leuk wakker worden zeg!! Maarre 'savonds een vent, smorgens ook een vent he?! Dus ik neem aan dat hij strakjes alles even zelf schoonmaakt ;)

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

jeetje Gerrina, hahaha, zou ik ook zeggen, mag ie zelf opruimen. Net wat Manuela zegt: 's avonds een kerel 's morgens een kerel.
    Gelukkig zit je nog niet helemaal in de meest vruchtbare dagen, dus jullie kunnen nog wel even.

Wij vanmiddag op verjaardag. Mijn temp kaartje ziet er goed uit, alles gaat richting eitje, dus klussen maar de komende dagen.

Allemaal een fijn weekend. Kijk vanavond nog even weer mee.

Groetjes, Ingie

Deel Deze Pagina