Nou Ninetje, als ik dat zo lees schat ik jouw kansen toch hoog in @ Liefzonnetje: Misschien mag jij 'm over een paar dagen ook verrassen. Ik heb me geld op je ingezet, mij nu niet in de steek laten heh Nou vannacht was ik behoorlijk "pissig" Maar ik kon er vanmorgen wel om lachen hoor Doet ie anders nooit!
goede middag meiden O ziet er spannend uit voor een aantal hier, nog ff klein weekje wachten en inderdaad mischien hopelijk een boel positieve testen......\ Ik ben voornamelijk erg moe de laatste tijd, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn eisprong liggen. Verder blijf ik sinds mijn vorige cylus last houden van pijn aan mijn borsten, maar voornamleijk aan de spieren boven mijn borsten geloof ik!! Mijn afscheiding wordt wat meer, dus denk dat ei er toch langzaam aan zit te komen. Gister had ik boel krampjes in mijn onderbuik, dus had vanmorgen een lage temp. verwacht, maar dat was niet het geval....... Iedereen heel veel succes met wachten en klussen grtjs Twinny
Zeg meiden klets is niet zo veel Ik kan het allemaal niet meer bijhouden 1 dag niet geweest en weer een aantal pagina's erbij. Voor een aantal meiden wordt het toch al spannend hoor, ik duim voor jullie. Ik zit nog te wachten op mijn eitje maar ben al vollop aan de klus hoor
Hahaha Neuh, liefzonnetje. Tis echt van de alcohol Hij is net wakker geworden. En ik denk dat ie er voorlopig weer van is genezen Sorry Noesje. We zullen voortaan wat langzamer schrijven zodat je het bij kan houden hihi, tis hier gewoon gezellig en dan krijg je dat theekransen-gevoel. En je weet hoe wij vrouwen zijn heh een stelletje kletsmutsen Klus ze. Das het betere werk Ik hoop dat tenminste 1 zaadje de weg naar je ei kan vinden Liefs, Gerrina
Hoi meiden, ik kom ook weer even van me laten horen in deze gezellige boel! Gerrina, ik heb wel even moeten gniffelen om je verhaal, gelukkig kun je er zelf nu ook om lachen! Ik ben zo'n onzekere muts..... Voor in de week had ik zo'n goed gevoel over deze ronde, maar nu is dat gevoel helemaal weg.. Ik heb weer krampjes onder in de buik en ben telkens erg moe, maar ik denk dat ik het me allemaal maar inbeeld. En daarbij valt het wachten me deze maand zwaar tegen, ben telkens erg chaggie (mijn arme ventje.., zal het vanavond weer helemaal goed gaan maken, hihi)
Hey meiden, Jongens, wat gaat het hier vlug. Ben een paar dagen weggeweest en ik moet al tiental pagina's bijlezen. ik zie het wel niet zitten om alles bij te lezen. het is al heel druk geweest de laatste dagen. heel goed voor mij, zo vliegen de dagen een beetje. Ik heb vandaag mijn NOD van de 28 dagen. Ik heb nog altijd niets, whiii... Ik probeer wel nog te wachten tot donderdag want dan ben ik voorbij mijn 32 dagen. ik begin zenuwachtig te worden. ik voel niets aan mijn lichaam. af en toe wat rugpijn en beetje buikpijn maar dat heb ik altijd als ik ongi wordt. dus hopelijk is het wat anders. groetjes Kaylie
hoi dames, weer lekker veel geschreven, vandaag weer aan de andere kant van de banner... 13 dagen afwachten dus, of 14...??? duim voor jullie allemaal. de eerste nod'datums komen nu echt weer dichtbij!!! Hier vanmorgen nog even lekker gesext...gewoon omdat het lekker is en misschien is er nog een heeeeel snel zaadje dat een eitje tegen kwam.... wie weet.... (ik over 14 dagen) Gerrina; is je man al wakker??? haha en aan het poetsen?? nu ga ik heel rustig afwachten.... 8) (not)
Kaylie hopen dat ze weg blijven voor je hier is het gelukkig weer droog jeetje leek wel een wolk breuk hier maar is goed voor de aarde en voor de gezelligheid hehe wat regen allemaal kan doen nu schijnt weer lekker de zon en waait het gr maria
Kaylie, spannend voor jou, hou je het vol tot donderdag? Heb je je ei niet gevoeld? Zo ja, dan kun je uitrekenen wanneer je volgende menstruatie zou moeten komen, de periode tussen ei en ongi is 12 tot 16 dagen. Dus maximaal 16. Ben vanmorgen op verjaardag geweest, mijn vriendin haar tweeling werd 2 jaar, toch wel bijzonder hoor zo'n tweeling. Heel leuk hoe ze met elkaar omgaan enzo. Het weer hier is ook niet om over naar huis te schrijven, net regende het heel hard, nu is het weer droog, 18 graden. Verder niets te melden, wij zitten op het wachtbankje. xxx Moons
@ Marloes Welkom in de wachtkamer Hehehe, zodra hij z'n ogen open had heb ik 'm aant werk gezet @ Kaylie Hopelijk is het wat anders Wordt spannend de komende dagen. @ Miza Houdt moed, Miza. Nog een paar daagjes geduld. Die stemmingswisselingen zijn heel normaal. Hoe dichter je bij de NOD komt hoe vaker je van gedachten veranderd. Wel, niet, wel, niet. Glas half vol of half leeg? Ik hou het op half vol Liefs, Gerrina
Zo meiden ik ben ook weer bijgelezen. Voor een aantal dames gaat het idd weer spannend worden, die eerste dag van september komt eraan. Hier nog vrijwel geen klachten, heel soms ietwat gevoelige tepels, soms ook wat meer moe dan normaal, maar verder voelt deze dame zich deze ronde kiplekker(TOKTOKTOK) hahahahahaha. Nou meiden die op het wachtbankje zitten sterkte met wachten. Dames die aan de klus zijn geniet ervan en klus ze . Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag en tot snel weer!!! Groetjes, Astrid
heel goed Gerrina... hij wist er zeker niks meer van??? wordt echt zo'n jarenlang-verjaadag-vertel-verhaal... snappie...haha Of hij moet het heel snel willen vergeten, dat kan natuurlijk ook heel goed!!!
Ik heb vanmiddag 2 appeltaarten gemaakt. De 2e staat nu in de oven, beneden ruikt het heerlijk naar kaneel en appel. Appels uit eigen tuin. Ondertussen wacht ik maar af tot mijn NOD.
jingels jammie dat is erg leuk om te doen en erg lekker vooral met een dotje slagroom op het stukje appeltaart ik heb tegenwoordig de luxe dat ik er 2 in de oven kan zetten erg handig gr maria
Oh, maak jij ons even lekker Mijn maag is vandaag lekker van slag En raar gevoel onder in mn buik. Gisterochtend kleine steekjes in onderbuik (hoopvol), vervolgens dacht ik blaasontsteking (maar geen pijn bij plassen) en nu heb ik diarree. Heb vanmorgen ivm mogelijke blaasontsteking bergen vitamine C naar binnen gewerkt en tig glazen sinaasappelsap gedronken. Misschien dat t daar aan ligt Stiekum hoop ik natuurlijk op innestelingsymptomen
Sophie kan inderdaad van de sinasappelsap zijn is maagzuur verhogend ik drink ook alleen als ik zeker weet geen last van mijn maag te hebben we duimen je hoeft nog maar week te wachten jingels bij jou is de 3 dagen ook snel voorbij gaan we hopen gr maria
sophie: let op sinaasappelsap werk laxerend, straks loop je leeg Jingels: mmmmm.... als je nog een stukje overhebt, ik hou me aanbevolen. lekker eigen gemaakte appeltaart. Gerrina: oeps..... dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt. maar goed van je dat hij het zelf mag opruimen en dit is inderdaad zo'n verhaal voor op een verjaardag wat nog jaren verteld kan worden. joepie ik moet nog 1 nacht werken en dan......................VAKANTIE. lekkere gedachten, nu allleen het weer nog.
Hoi dames Even een vraagje van moi: Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik vaker hoofdpijn, zeurderige hoofdpijn. Toen ik nog aan de pil was, kreeg ik alleen vlak voor ik ongesteld moest worden (1 dag ervoor) heel erge hoofdpijn en dat was na 1 of 1,5 dag weer weg.. Nu ik gestopt ben met de pil, is de hoofdpijn vaker aanwezig, soms in 'aanvallen' en soms de hele dag door een beetje. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? :scratch: groetjes Nicole
Hoi Nicole, Ik heb/had hetzelfde probleem met die hoofdpijn. Helaas helpt er weinig tegen (behalve slapen bij mij) Ik denk dat het bij het ontpillen hoort. Je lichaam is natuurlijk een tijdje van slag. Ik moet zeggen dat het bij al weer even geleden is dus hopelijk wordt het bij jou ook snel minder. Hoe lang ben je gestopt met de pil?