Toontje en Maria, bedankt voor de waarschuwing Toontje, wat heerlijk vakantie!!! Het verhaal van Gerrina was idd erg lachen Nicole, ik kan je helaas niet helpen. Ben jaren geleden aan de pil geweest en daarna spiraaltje. Kan me niet zoveel meer van de pil etc. herinneren. Spannend hier hoor. duim duim duim duim duim duim duim duim
Sophie; wij duimen lekker met je mee Chelleke; van harte welkom hier! Jingels; wat heerlijk een zelfgebakken appeltaart!! jammie jammie... mogen we een stukje komen halen? Ik bak zelf ook graag taarten ed. maar bijna al mijn bakspullen zijn al ingepakt hihi nog maar 7 dagen en we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis!! Toontje; wat heerlijk zeg, bijna vakantie!! Ik moet nog 3 daagjes werken. Ga je nog weg? En wat voor werk doe je dat je snachts werkt als ik vragen mag? Liefs Manuela
heey dames, zozo er is weer een hoop te lezen, hahaha Oww ninetje, ik hoop voor jou dat het raak is. en dat geld natuurlijk ook voor al die andere meiden die aan t wachten zijn. @gerrina: baaaah wat een vetzak zeg. Maar het komt me niet geheel onbekend voor. Die vent van mij heeft het ook een keertje gepresteerd. Het was erg vroeg in de morgen, maar kwaad dat ik was. Hij kotste namelijk over mij heen inplaats over het bed. Nu kunnen we er wel om lachen. Dames mijn duimen zijn weer overuren aan t maken, want ik mag weer wachten. Ben weer aan de chocola, want de rode duvels zijn er weer. Groetjes en succes sjaantje
Chelleke, welkom meid. 24 september is mijn verjaardag, ik hoop dat dit voor jou ook een heugelijke dag mag worden, dus geen rode duivels dan.
Joehoeeee!!! We hebben er meer smileys bij gekregen!!! :clown: ig: :albino: :cat: :smurf: :bigsmurf: :nemo: :colors:
jullie hebben het altijd over pendelvragen ik wil wel graag weten waar ik dit kan doen en hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Ik vind het soms wel moeilijk om alles bij te lezen en dan dingen te beantwoorden omdat ik de namen dan vergeet. Dus bij deze wil ik iedereen succes wensen met het klussen en ik duim voor iedereen dat het deze maand maar raak mag zijn. Groetjes Alida
Chelleke welkom hier denk dat we nu is de goede richting zijn qua eisprong en het klussen hihi denk dat ik vandaag mijn sprong heb en anders is hij morgen succes alle gr maria
Hoi Alida; je kunt oa Sonja en Ninetje een pb sturen met een pendelverzoek. Zo zijn er meer meiden die pendelen. Je kunt ze opzoeken in de gebruikerslijst links of als je een berichtje van ze tegenkomt kun je meteen op de pb knop van hun berichtje klikken. Wat betreft het vele schrijven hier, ja daar heb je helemaal gelijk in, het is soms erg lastig bij houden maar het is daardoor juist zo gezellig. Als er bijna niemand zou reageren is het ook niet leuk. Wat ik altijd doe als ik op verschillende mensen wil reageren is een tweede pagina openen (File, new, window) en dan kan ik in de ene pagina een berichtje typen en op de andere pagina lezen wat mensen nou geschreven/gevraagd hebben. Succes en liefs Manuela
Hadelihaloooooo Zo, ik ben er ook weer even. Terug van een verjaardag (helaas geen zeflgemaakte appeltaart gegeten.. mjam mjam, maar ik lust ze wel!!! ) Hopen nieuwe pagina's erbij en heeeeeel veel smileys. Ook alvast voor de kerst gna gna... die duurt nog wel even hahaha :santa: Ik ben vandaag behoorlijk sjagrijnig geweest. Snauwde mijn man en de meiden behoorlijk af. Kan dat zijn omdat ik op mijn eitje zit te wachten. Is natuurlijk niet bevorderlijk voor hubbies humeur om vanavond te klussen.... Zal hem eens verwennen met een lekker kopje cappucino als hij terug komt (brengt de meiden naar hun moeder). Alleen denk ik niet dat ik in een uur tijd nog een zelfgemaakt appeltaart voor elkaar krijg :-k Oh ja, alle nieuwelingen, welkom hier! Lekkere vakantie Toontje. Ga je weg, of blijft je thuis? Ik sluit me bij alle andere duimers aan (wat eenhoop duimen dan zeg!) Groetjes, Ingie
hoi manuela Bedankt voor de uitleg van het pendelen en bedankt voor de tips Groetjes Kan iemand mij vertellen op welke tijden je welke uitscheiding hoort te hebben want ik weet het niet meer hoor
Ingiemoppie is inderdaad niet bevordelijk om sjaggie te zijn maar wens je veel succes kan wel teken zijn dat eitje in aantocht is gr maria
hoi hoi, het nieuwe nod topic voor oktober is al weer geopend zag ik net.... pfffffff hopelijk gaan er niet te veel dames naar toe... leuke dag gehad jullie allemaal?? hier erg rustig dagje, weinig gedaan. Mijn moeder is langs geweest.. meteen gordijntjes gekeken voor wat de babykamer had moeten worden...aaaaaaaah voor volgende ronde dan maar...
jajajaja! Ik meld me ook weer ffkes... @sjaan..lieverd...dank je wel!! Ik hoop het ook maar op de een of andere manier zakt de hoop hier toch wel weg... Hoewel ik nu dus ook nog eens met mijn ogen op mijn knieen zit...zoveel moeite koste het me ze open te houden...moe moe moe vandaag. Ik denk dat komt door die vervelende krampen onderin...k weet wel dat die gelijk zijn aan zwangerschapdkrampen..maar toch maakt het je weer onzeker. @Chelleke Van harte bij dit gezellige forum! @ingemoppie..heb je geen lekkere koek in de kast voor bij dat heerlijke koppie capuchino? Of beter nog...serveer dat koppie gekleed in een niemanddalletje @alida..ik heb je bericht gezien, ik ga morgen voor je pendelen meiske... @M&M...voor jullie ook lieverds! We hebben net heerlijk bij mijn pa gegeten, das vaste prik elke zondag...ik zat na 2 happen al soort van vol en liep maar te zuchten omdat ik me niet echt lekker voelde... Nou jah...vooralsnog ga ik ervan uit dat mijn lijf me voor de gek houdt...echter voor alle zekerheid ben ik al wel aan het proberen te stoppen met roken...Je weet maar nooit! Kan wel melden dat ik nu al merk dat het niet bevoordelijk is voor mijn stemming...maar goed...das een kwestie van doorbikkelen! Bij een posi test gooi ik alles weg!
Jeetje wat een hoop gebept zeg! Gerrina, wat een story! Bij mij is ook het een en ander bezig. Nu 11 dagen na de curettage heb ik al 3 dagen onwijs last van ovulatiepijn (heb ik altijd) Vooral als ik ga zitten dan is het net of het hele zooitje omhoog gedrukt wordt en dat doet PIJN! Maar tot op heden nog geen posi ovutest, helaas. Kan het zijn dat ik wel ovupijn heb maar dat er geen eitje komt? Dus dat de test ook niet posi wordt of zit ik weer dingen te verzinnen? Ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik normaal een posi test heb, na hoeveel dagen ovupijn. Ik ga vanaaf in ieder geval voor het eerst na de MK weer eens lekker echt klussen. Kan geen kwaad voor als er plotseling toch een ei uitkomt. Afgelopen 2 weken heb ik alleen vriendje verwent, zelf wou ik nog niet. We hebben sinds deze week elektrisch verstelbare bedbodems. Eens kijken of daar nog wat mee te verzinnen valt
Ninetje we draaien duimen in de hoop dat het goede tekenen zijn dieje nu heb we hopen dat je je snel weer beter voelt Silly43 heel veel klus plezier ondanks wat je mee hebt gemaakt is niet niks we draaien over uurtjes aan duimen hihi gr maria
Hallo Hallo wachtenden, klussers, nieuwkomers en balers. @Gerrina: achteraf is het altijd lachen, maar op zo'n moment is het niet leuk. Mijn man heeft een keer in Spanje over het bed heengekotst. Hij mocht het toen gelijk opruimen van mij. Ik ben even op het balkon gaan zitten toen,hihi. Gelukkig heeft hij het daarna nooit meer gedaan. @Chelleke: @Toontje: bijna vakantie heerlijk. Ik heb ook sinds 2 dagen vakantie, alleen het weer wil niet meewerken @Jingels: Heerlijk appeltaart. Ik ben alleen niet zo goed in taarten maken. Wel kwarktaart, want dat kan een klein kind volgens mij nog. @Silly: Heel veel plezier. Kan nooit kwaad. Heeft het bed ook een trilfunctie? \/ @Ingiemoppie: Ik hoop dat je humeurigheid snel over is. Is ook gezelliger bij het klussen. Geef je hubbie een lekkere massage, dat komt zijn humeur dan misschien ook ten goede @M&M: Heel veel plezier en succes. @Sjaantje: succes in de volgende ronde. Zal voor je duimen. Iedereen die ik heb overgeslagen, voor jullie duim ik ook. Vandaag een heerlijke massage van manlief gehad. Heb de hele dag al wat krampen en een raar gevoel in de buik. Deze klachten heb ik normaal nooit. De hele dag een onbestendig gevoel. Nog een week en als de er dan nog niet zijn, dan ga ik testen. Ik zit dan op dag 31 van mijn cyclus. Groetjes Mariska