NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Welkom Noasummer en succes deze ronde. Hopelijk heb je over 2 weken een positieve uitslag.

Groetjes Mariska

2. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Welkom Noasummer, veel s6 deze ronde en hopelijk is het snel raak bij jullie.

Groetjes, Astrid

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ladies, de 2 taarten zijn gelukt. Ik zet ff een hele in de wachtkamer, wie hebben wil moet maar pakken. En ondertussen is zondag bijna voorbij :rolleyes:

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik zit nog niet in de wachtkamer voor sept maar een eigen gemaakte gebakje, gaat er altijd wel in. Mag ik zo brutaal zijn? :oops:

Liefs An ;)

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo daar ben ik weer even.
    De hele dag op pad geweest...naar m'n ouders en bij m'n schoonmoeder gegeten nu ff een moment voor mezelf ;)

De afscheiding die ik weken heb gehad is ineens weg!?? :(
    Zeg maar kurkdroog :oops: ...geen idee of dat een goed teken of juist niet is. Nog een paar dagen en dan NOD ..
    Ben benieuwd of we allemaal positief testen!! Daar is op ingezet ;)

Ga nu ff bijlezen hier ...

Mirre

6. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi Mirre,

Ik heb hetzelfde. Ben ook haast kurkdroog. Ik hoop dat het geen slecht teken is.

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Zondag is bijna voorbij eindelijk een dagje vrij morgen heb deze week 46 uur gewerkt ben nu ook erg moe maar tijd voor het klussen heb ik natuurlijk altijd \:D/ haha

groetjes

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Natasja, bedankt voor het verwijderen van mijn dubbele bericht.

Meiden bedankt voor de tips. Heb net lekker koekje bij de capuccino geserveerd. Hubby nu fluitend aan het klussen (nee echt, hij is bezig met een kast) en vanavond krijgt ie van mij een lekkere massage (weet ie nog niet hihihi ;) )

Silly: ik hoop dat het snel beter gaat. Veel plezier met die electrische bedbodems. Daar kun je heel wat mee :oops:

Marloes: hugh oktober al geopend? Dat gaat vlot. Nou ik hoop dat ik alleen bij september blijf.... [-o<

Noasummer: welcome en ook veel suc6 voor jou natuurlijk.

Morgen weer aan het werk (bwaah, met dit weer).... Alle vakantiegangers hele fijne dagen (ook al speelt het weer niet mee).....

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Mariska75
    Hoe is jouw cyclus verlopen qua afscheiding?
    De mijne heel nat ! :oops:
    Veel melkwit eigenlijk constant en nu pas (en niet na eisprong) droog..
    Ik weet ook niet of het een goed teken is of juist niet.
    Mij is wel opgevallen dat we deze cyclus 2x na het vrijen/klussen ik een beetje bloedverlies heb gehad.
    Net na m'n ei is de witte compacte , zure afscheiding gekomen..., maar nu lijkt het sinds gisteren helemaal weg.

10. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Mirre: rond mijn eisprong was het rekbaar en nat. Daarna een paar dagen melkachtig wit en nu sinds een dag of 3 nauwelijks nog. Voor eisprong had ik geloof ik ook wel redelijk wat afscheiding. Melkachtig.

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Mariska75
    Klinkt bijna hetzelfde eigenlijk!
    Zit me alleen te bedenken of ik normaal voor m'n ongi droog ben of juist afscheiding heb...
    Hoe ik ook terug probeer te denken: :rolleyes: Ik weet het ff niet..

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    hallo!

Alle nieuwkomers welkom en heel veel succes!

Het begint voor sommige hier echt superspannend te worden. Ninetje, bij jou lijkt het er weel heel erg op hè? Ik zal duimen! (voor iedereen...)

Ik zou dus nu ongeveer mijn eisprong hebben. Ik heb alleen nog niks gevoeld. Grr...ik wil ook eens wat krampjes voelen, dan weet je tenminste dat het goed zit. Ook over afscheiding kan ik niet meepraten...ik zie niks. Nou ja, we klussen er gewoon weer vrolijk op los! (daar zal het in elk geval niet aan liggen, hehe :) )

Sterkte aan de wachters!

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Vissie
    Succes met klussen!!!! Zet hem nog ff op he

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Dank je Mirre!

Dat klussen zit wel goed hoor! Nu de rest nog... :)

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik merk tot nu toe ook niets van mn eisprong hoor en qau afscheiding is er ook nog niets te zien...

Toch klussen we nog met enige regelmaat ;)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Noasummer; welkom hier en wat een mooie foto heb je bij je naam!

Silly en vissie; veel plezier met klussen :D

Ninetje; oooh meid, ik hoop het zo voor je!! Ik kan me voorstellen dat je het ene moment denk van wel en het andere moment weer van niet en dat je jezelf loopt gek te maken. Lastig he dat wachten... Ik duim iig hard met de andere dames mee dat het voor jou ook raak mag zijn!

Mirre en Maris; wat apart van die afscheiding... ik heb al een hele tijd ook van die witte melkachtige afscheiding en gisteren ontdekte ik ook dat het helemaal weg was. Geen idee wat dat betekend want ik had (als het goed is) vrijdag mijn ei. Ik hoop dat het voor ons allen een goed teken is!

Jingels; ik neem wel een lekker stukje hoor, jammie! En de zondag is inderdaad bijna voorbij... ik ben lekker de was aan het doen en strakjes nog heerlijk tv kijken. Morgen zijn mijn ventje en ik allebei vrij en gaan we vast wat gereedschap kopen voor het klussen (hihi neeee niet klussen op die manier, maar in ons nieuwe huis).

Liefs
    Manuela

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hallo meiden!

Ik ben helaas uit de Augustus NOD gedonderd!...

Ronde 7, here I come!

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé candijtje!

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben zonder krampen en afscheiding. Heb jij dat ook, dat je je gaat afvragen of alles toch wel oké is? Ook al is het dan de eerste ronde... (bij jou toch ook?)

Dat is dan ook wel meteen weer het grote nadeel van dit forum. Als ik dit forum niet had gelezen dat had ik me hier waarschijnlijk ook niet druk over gemaakt. Maar ja aan de andere kant, hadden we dan waarschijnlijk ook op geheel de verkeerde dagen geklust..hihi!

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He wat balen meid, maar welkom hier in september natuurlijk! Hopelijk voor jou ook een hele vruchtbare maand!

Liefs
    Manuela

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ha Vissie,

Jep, voor ons is`t ook de eerste ronde... super spannend allemaal en mn man denkt dat het zo hoppa de eerste ronde wel raak zal zijn (was bij zn broer ook zo... zegt niets maar goed...) Ben ik veel t enuchter voor om dat te denken... hopen is iets anders natuurlijk ;)

Door al de kwaaltjes van andere te lezen op t`forum denk ik ook wel eens hoor van he ik voel of ik zie helemaal nix... Zit nix anders op dan te klussen en af te wachten he...

Deel Deze Pagina