NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    oh, ik lees nu eventuele 2e :)

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wel lief dat ie het aanbood sophie, jullie zitten ook in ronde 3?

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Vissie, ik hoop dat het snel doorkomt.. of niet natuurlijk ;)

Haha, Jingels.. mijn hubby heeft ook een contract... maar de duurt langer dan 3 dagen... :D

Jsoien, balen meid, maar ook welkom! 35 dagen is idd wel langer wachten... dat is idd minder...

Meiden, jullie zijn helemaal nog oud!!! Komt echt wel goed hoor!

Mijn hubby zei het vorige week ook, maar dat vind ik ook te gek hoor...
    Vrouwen zijn gewoon ongeduldig denk ik, hihi.

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    morgen all!

dat het maar een fijne dag mag worden!

@tigger...je vergeet het woordje NIET bij meiden jullie zijn helemaal nog oud,hahaha

geduld tja....dat zouden ze op recept moeten verkopen!

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    o, haha wat dom. Ik bedoel natuurlijk niet oud... :oops:

6. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    nou we kunnen bijna weer aan de klus!

7. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Ik lees ook al even mee en moet zeggen dat het me even gekost heeft om alles rondom die NOD onder de knie te krijgen. Nu de check:

Ik moet op 27-08 ongi (dit snap ik al :idea: ) worden. Hierna gaan wij voor het eerst aan het klussen. Met een cyclus van 28 dagen betekend dat dat mijn NOD van ronde 1 dus 17-09 is.... Klopt :(:

8. Joos

Joos Lid

8 aug 2006
    7
    0
    0
    Ik heb mezelf bij september gezet omdat ik uit ben gegaan van mijn laatste cyclus, nl 32 dagen, dit was na mijn mk. MAAR ik hoop eigenlijk dat ik mijn 'normale' cyclus terug krijg want die is 25 dagen en dat scheelt een boel wachten :p
    Dan zou mijn NOD op 31-8-2006 vallen en dat klinkt veel beter....
    Zwanger worden vereist geduld pffffffff

9. Beebje

Beebje Lid

16 apr 2006
    37
    0
    0
    En geduld is en blijft een schone zaak *zucht*

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Fransje77,

@Fransje77 Ben je net gestpot met de pil? Of slikte je die niet?
    Ik ben nl al een maandje gestopt en we hebben het een maandje veilig gedaan om mijn eerste ongie af te wachten. Helaas pindakaas wacht ik daar nog steeds op, (dag 30) Ik hoop dat 'ie snel komt! Hihi, ik mag helemaal niet klagen eigenlijk op dag 30, zeker niet als je naar de cyclus kijkt van sommige meiden hier!? Maar goed als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen dan is je nod volgens mij: 24-9...4 weken na de :evil::evil:

@Tigger, Het zou wel erg raar moeten lopen wil hij niet komen om die reden!!! We hebben het nl deze maand veilig gedaan! Snappie? Voor mijn gevoel zijn we dus ook nog niet helemaal begonnen!

-x-Vissie-x-

11. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Vissie,

Ik gebruik de Nuvaring en die gaat er na deze maand niet meer in (nu dus nog wel). Wat jij hebt gedaan is heel verstandig, een maand wachten, maar mijn geduld is op (heeft even geduurt om mijn mannetje zover te krijgen, hahaha). Daarnaast hebben twee vriendinnen van mij direct in de eerste maand raak geschoten en hebben die beiden een pracht van een kindje inmiddels, dus ik ga het ook maar doen...
    Snap overigens wel dat die kans heel klein is.

Nou dan gaan we er zo'n beetje samen voor. Veel suc6. Spannend!!

Groetjes Fransje

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Fransje77,

Ik snap het helemaal, want voor mij is er nu in elk geval helemaal niks spannends aan! Het is leuker als je ongie niet komt, terwijl je het niet veilig hebt gedaan!!! Maar dan is jou nod toch inderdaad op 24-9? Als je van 4 weken uitgaat!?

Gaan we inderdaad redelijk gelijk op!

-x-Vissie-x-

13. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    @Vissie

Je hebt helemaal gelijk. Heb er een week langs zitten tellen :oops: . Had me dus alweer rijk gerekend :)

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Kan gebeuren, toch?!

Als dou zou kunnen.....het proces een beetje versnellen...! :)

15. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hey meid....
    ja dat wachten is een ramp.. ik ben nu net gestopt met me pil..en nu si het afw88 ik hoop natuurlijk dat het de eerste maand raak is. Maar ja de natuur laat niet met zich dollen... ben zelf ook erg benieuwd hoe dat gaat lopen aangezien ik eerst netjes alles via de pil kon uitrekenen en altyd alles op tijd was..Dus zoals alle meiden hier.. wachten wachten wachten dat is wat er te doen is.. :(
    in ieder geval succes en we horen vanzelf als het gelukt is ;)
    xxx

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Wij zijn sinds kort weer bezig voor een eventueel broertje of zusje voor onze dochter Mila. Voor haar heb ik 11 klusrondes nodig gehad. In april dit jaar raakte ik onverwachts zwanger, (we hadden nog niet officieel besloten voor een tweede te gaan, was een spontane actie) maar dat eindigde helaas in een miskraam. Na twee rondes rust, hebben we begin juli besloten er weer voor te gaan. Ik ben 8-8 ongesteld geworden, terwijl ik heel erg het gevoel had dat het raak was. Ik was wel 3 dagen overtijd. Maar goed, nu dus vol goede moed naar de volgende ronde. Ik ben benieuwd!

Oh ja, mijn NOD is op 8 september 2006.

Groet Nienke

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Eigenlijk ronde 2,5 ;)
    Naar schatting is in 1e ronde 5 dagen voor mn eisprong spiraaltje eruit gehaald en heb ik een uitstrijkje laten maken. Denk dat de boel daardoor die ronde nog wel wat ontregeld moet zijn geweest :rolleyes:

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar, waar, waar?? ;)

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129