NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog 5 nachtjes Ninetje, echt spannend!!!Ook voor jou is het spannend manueel, duimduimduim duimduimduimduim.
    Knuf van mij

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ooh, Mussie wat fijn dat ze eindelijk gekomen zijn, kun je in elk geval weer verder!

Ik hoop dat het weer snel raak en goed en gezond is!

3. Nana

Nana Lid

15 aug 2006
    44
    0
    0
    hulpverlener
    Tilburg
    hoi allemaal,

Jeetje wat wordt het spannend bij veel meiden !
    Hoop voor jullie allemaal dat het deze keer gelukt is ! Moeilijk hoor dat steeds maar afwachten en je lichaam wat je zovaak voor de gek houdt ! Heb het idee dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad, had een soort borrelend gevoel in mijn buik en wat krampen.Heb rondom mijn eisprong veel geklust dus wie weet !

Liefs Nana

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden.

Hoe gaat het vandaag met iedereen?
    Ik val zowat in slaap op de stoel, heb zo'n rot nacht gehad. Ben erg misselijk geweest vannacht, heb sinds gisteren zeer pijnlijke tepels en ben dus heel moe. Ik geloof dat ik vanmiddag maar even weer naar bed ga, als ik me dan nog net zo voel als nu..
    Maar eerst roept de plicht nog. Gelukkig een halve dag vandaag. Ik zie jullie later vandaag vast wel weer.

5. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen Miza,

wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad zeg. Maar alles wat je verteld klinkt toch, ondanks dat het je niet lekker laat voelen, heel positief. Wanneer was ook alweer je NOD???
    Ik slaap momenteel erg onrustig en droom iedere nacht zo erg dat ik vreselijk moe wakker word. Dus hier nog een persoontje die zo in slaap zou kunnen vallen.
    Ik wens je een goede werkochtend en hopelijk voel je je vanmiddag weer een stukje beter.
    Ik ga ook een ochtendje werken, dan vanmiddag als iris uit school komt naar de dansles met haar en dan vanavond maar lekker op tijd mijn bedje in.

Groetjes, Astrid

6. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    pffffffff ben echt nog niet wakker zie ik. :oops: :oops: :oops:
    Miza, je NOD is over 4 daagjes dan wens ik je de komende dagen heel veel sterkte en dat je snel een prositieve test mag hebben!!!

Groetjes, Astrid

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou Miza, wij kunnen elkaar de hand schudden... ik ben ook misselijk geweest vannacht en heb barstende hoofdpijn sinds gisterenavond. Die is nu nog steeds niet weg helaas. Jammer genoeg moet ik tot half 6 werken.

Hopelijk slapen we aankomende nacht wat beter!

Liefs
    Manuela

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    goede morgen iedereen

Ik ga zo ook weer naar mijn werk moet tot 16.15 werken.
    Ik zie jullie vanmiddag wel weer, kijken hoeveel blz. er dan weer zijn geschreven want dat gaat hier wel heel snel

Groetjes Alida

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    het zal wel aan t weer liggen, want ookik ben beroerd geweest vannacht en ik slaap nu al weken zo slecht. Ik zou staande kunnen slapen, de hee dag door, maar zodra ik in bed lig...

Ik heb vorige week een vraag bij de vk's hier geplaatst,maar ik w8 nog steeds op een reaktie. Baal daarvan. Ik denk dat ik een rare vraag gesteld heb, waar zij geen antwoord op weten. Toch naar de ha??? Geen zin in.

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden.[​IMG]

Gisteren lekker geklust en heb nu lichte kramp dus denk dat het mijn iesprong al is. Vanavond voor alle zekerheid nog maar een keer klussen vind dat toch zoooo vervelend :flower: :sunny:
    Ik weet normaal is om de dag beter maar ach, mijn vriend vind het ook helemaal niet erg en het moet wel leuk blijven. ;)

Miza spannend voor je meis, mijn duimen draaien op volle toeren voor je.
    En voor de rest in de wachtkamer natuurlijk ook. ;)

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goedemorgen !!
    Eindelijk schijnt het zonnetje weer eens.

Jeetje, wat vervelend, dat jullie zo verschrikkelijk moe zijn. Ik hoop dat daar gauw verbetering in komt. Het breekt je op en dan heb je nergens meer zin in. Helpt het met extra vitamines???? (ik opper maar wat hoor!).

Ik heb al meer dan een week hoofdpijn, gisteren heeft mijn man me gemasseerd en ineens, krak! Ik dacht wat krijg ik nu. Was de blokkade opgeheven! Oooh wat heerlijk.....

Heb hem daarna ook maar lekker verwend :oops:

Ik hoop dat vandaag het zonnetje blijft schijnen. Iedereen veel succes. Tot laters...

12. Cella

Cella Lid

28 aug 2006
    19
    0
    0
    Meppel
    Goedemorgen allemaal,

Jeetje meiden, wat een boel berichten hier! Voor sommigen is het nu echt heel spannend en dan duurt het nog zo lang he, voordat je mag testen :(
    Mijn ei komt eraan, dus wij klussen nog even vol enthousiasme door! (heel vervelend hoor :) )

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen,
    Ik val gelijk maar ff binnen met een vraag... sinds gisteren heb ik laag onderin mn buik een soort buikpijn, lastig te omschrijven... kan dat door je eisprong komen maar ik heb er dus al bijna 2 dagen last van. Tenminste als je er op duwt is het heel erg aanwezig. Verder vroeg ik me af of het nog zin heeft om na je ei of na het innesttelen nog te klussen... Voor de "fun"kan het natuurlijk altijd ;)

Succes meiden op het wachtbankje! Kan niet iedereen persoonlijk noemen aangezien ik zoveel bij moest lezen ;)

Groetjes,
    Candijtje

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen ladies...

Het wordt weer een spannende tijd voor sommige die binnenkort kunnen gaan testen...duimen draaien hier weer overuren.

@ Mussie,
    " Fijn" dat je weer ongi bent (klinkt stom maar ik begrijp het wel). Na mijn MK was ik eerst een beetje teleurgesteld dat ik weer ongi geworden was, maar nu zie ik wel een beetje in dat het een rede had, want sinds mijn MK is mijn cyclus regelmatiger geworden (kan ook door maansteen komen) maar goed we gaan gezellig weer verder. Mijn NOD zal deze maand (mits hij weer 28 dgn is) rond de 21ste zitten.

Hier nog steeds weinig te melden...gisteren heerlijk " voor spek en bonen" geklust. We hadden er gewoon zin in hihihihihihi (en zo hoort het ook). Ik krijg zelfs de indruk van mijn mannetje dat hij het niet ziet zitten zo'n breaky (wat we ons hadden voorgenomen indien het in Aug. niet mocht baten). Hij gaf wederom aan dat we er maar weer flink tegenaan moesten want hij kan het geloof ik niet uitstaan dat het in Aug. niet gelukt was..
    Dusss breaky gaat dus niet door we gaan weer lekker om de dag klussen !!

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo iedereen, :flower:

Ik lees van alles over wat iedereen voelt en ik wens ook iedereen heel veel succes met zwanger worden. :thumup: Mijn NOD is op 9 september en sinds afgelopen zaterdag (toen was mn eisprong) heb ik al de hele tijd krampen en ontzettend last van mn darmen. Misselijk ben ik gelukkig nog maar 1 dag geweest. Het kan natuurlijk zijn dat ik het allemaal verbeeld, maar ik hoop zo dat het "raak" is. Kan dat eigenlijk dat je vanaf je eisprong al vanalles voelt? Of komt het doordat ik nu op alles let wat er in mn lichaam gebeurt? :( Ik weet dat iedereen moeite heeft met het wachten op hun NOD en ik hoop en wacht met jullie mee :p

Liefs,
    Duveldraakje

16. Niet meer actief

hoi hoi
    ik kwam effe hoi zeggen hihihi
    ik probeer zo weinig mogelijk op het forum te komen
    in de hoop dat het helpt hihihihi heb toch het idee dat ik er veel te veel mee bezig ben anders
    meiden allemaal succes

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Ben pas een uurtje geleden m'n bedje uitgekomen..zal het nodig hebben.
    Door m'n beetje pestbui gisteren ben ik helemaal vergeten dat ik met de Persona zou gaan beginnen, nu dus te laat :( volgende (evt) ronde dan maar...
    Het tempen en de ovulatie-test wil ik er deze ronde wel inhouden!

Gelukkig is het buiten nog droog, dat is beter voor m'n humeur!

Alle klussers vandaag succes! En alle wachters...spannend!!!!!!

Mirre

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @ duveldraakje,
    Mijn banner lijkt wel heel erg op die van jou ;) En ik voel soms ook vanalles en dan opeens weer nix.. Hoop ook zo dat het raak is deze ronde maarja wachten is alles wat we kunnen he... en t`zou wel bijzonder zijn want dit is mijn 1ste ronde pas...

Succes in iedergeval!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi September ladies...

Ik zit ff te rekenen...mijn NOD zou deze ronde 21/9 moeten zijn (mits deze weer de lengte heeft van 28 dgn).
    Echter heb ik v.a. 18/9 vakantie...nou hoop ik wel dat het deze ronde raak is anders ben ik ongi tijdens de vakantie :( !!!!
    We zijn al 2 jr. niet met vakantie geweest en wie weet is het wel onze laatste vakantie met z'n 2 dussss ik hoop echt dat ik wat extra " bagage" ;) mee kan nemen tijdens de vakantie i.p.v. die rode rot duivels !!!

Deel Deze Pagina