Jee Terese... Nou ik vanochtend: stampende koppijn. Baal er zo van. Ik heb net mn sch-moeder gebeld om te vragen of zij op Giul willen passen. Ik begon me tpch te janken. Ik kan mn ventje echt niet zomaar afstaan. En al helemaal niet als het mij niet lukken wil. Dan voel ik me zo'n looser! Een slechte mama, tekortkomend iemand. Daarna een postje zitten janken, hier ff rond gekeken en mn sch-moeder gebeld, dat ze m niet hoeft te halen. Ik kan mn jochie niet missen. Ik wil geen slechte moeder zijn. (als n ander dit zou schrijven, zou ik t hele probleem niet eens zien, trouwens) Kan je m niet ff langssturen? Mag je m zelf uitvoerig bedanken/ vewennen, dat durf ik niet, hihih.
Goeiemorgen allemaal! Balen voor iedereen die niet lekker heeft geslapen of hoofdpijn heeft... Ik heb heerlijk geslapen! Ik durf het bijna niet te zeggen. Ik heb ook nog steeds niks gevoeld van een eisprong, terwijl die er (ervan uitgaande dat mijn cyclus hetzelfde is) dus wel al geweest moet zijn... Nou ja we klussen er maar gewoon vrolijk op doior, voor het geval mijn 2e cyclus bveel langer mocht zijn.... Fijne dag!
Hier zijn de buikpijnen die ik afgelopen 2 dagen had gelukkig weg... vanmorgen ook niet veel bloedverlies meer, maar ik moet ff afwachten hoe vandaag gaat verlopen. Heb wel ff veel last gehad van die stomme ongi... zelfs rugpijn deze keer... en ik heb al zo'n zwakke rug... @Terese, ik heb een berichtje achtergelaten in jou topicje... jammer, maar wel een goede beslissing hoor... die eierstokkies van jou gaan vanzelf wel weer rammelen!
Goedemorgen meiden, aan alle nieuwkomers welkom en laat het een vruchtbare maand worden. Ikzelf zit nog steeds vol met spanning. ik zit al aan mijn dertigste dag en heb nog steeds niets. Gisteren had ik wat bruinverlies( sorry dat ik het zo moet zeggen) en vandaag heb ik niets meer. Ik voel nog steeds niets. zelfs mijn typische ongipijnen zijn er nog niet. wel een heel lichte druk op mijn buik en onderrug. tja we zullen wel zien zeker. ik durf niet meer te hopen. groetjes kaylie
Hey, als ik afga van de 28 dagen dan ben ik 2 dagen overtijd. maar mijn vorige cyclus was er een van 33 dagen dus ik wacht nog liever een beetje. kaylie
kaylie, spannend meid. Moeilijk is het he, dat wachten. nog een paar dagen en dan weet je meer. Ik zal voor je duimen. Gisteren was Kim hier vanuit het augustus forum, ze had bruinverlies en dacht dat haar ongi doorkwam, maar gisteren weer over en ze ging volgens mij als ze weer thuis was testen. Heeft iemand nog iets van haar gehoord?? Heb net even op het nod augustus forum gekeken, maar daar heeft ze ook niet geschreven. KIM, Weet je al meer?????? Liefs Moons
Ow ja, dat kan ik me voorstellen. Op naar de 33 dagen! Wanneer ga je testen? Of weet je het nog niet?
Hey ik weet niet echt wat ik moet doen. ik ben bang als ik test dat het voor niets zal zijn. mijn ventje heeft gezegd dat ik nog wat moet wachten. maar ik zou het zo graag willen weten kaylie
Ik kan het me helemaal voorstellen meid! Maar probeer in elk geval nog 3 dagen te wachten, mochten ze eerder komen, dan bespaar je jezelf een hoop teleurstelling... Sterkte hoor, je laat het wel weten hier hè???
Hoi meiden, Wat een lekker weertje vandaag!! jammer dat ik verschrikkelijk verkouden ben, mn hoofd doet zeer en heb echt nergens zin in, het positieve is dat vandaag wel snel voorbij zal gaan, ik heb het immers te druk met mn ziek zijn waardoor ik niet kan denken aan mn "mogelijke" zwangerschap. Ik wens iedereen succes en ik duim ook voor jullie
Hey dames, hier nog steeds alles hetzelfde. Wel saai hoor! Heb alleen zo'n rugpijn ineens! Helaas heb ik dat nog nooit als zwangerschapskwaaltje gehoord (Ja alleen aan 't eind van de zwangerschap ) Van 't weekend NOD, spannend hoor! Maar ik ga voorlopig nog niet testen omdat ik helemaal geen kwaaltjes heb. Als ik nou iedere morgen stond te uker: boven de plee... Gaan er nog meiden testen? Remember? Kaylie? Mijn mannetje zit juist elke keer te springen dat ik weer moet testen als ik nog maar net overtijd ben. Hij vind het echt spannend. Maar die keer dat ik 5 of 6 dagen overtijd was heb ik 3 testen op gemaakt, dus nu wacht ik maar wat langer! Hij moet ook maar even geduld hebben... Alle zieken wens ik beterschap, volgens mij heerst het. Ik hoor er zoveel die ziek zijn!
Mag het ook virtueel zijn? In de hoop dat het helpt? Hij is n.l. best wel een beetje verlegen....... Ik hoop dat je barstende hoofdpijn gauw over is, want dit is ook geen toestand (zo te lezen!!!). Een mega-digi-massage komt nu jouw kant uit :bounce:
mussie Wij gunnen het jou net zo hard! Eerlijk waar meis! Hopenlijk was je bloed goed! Nana Dat klinkt idd als een eisprong...en dan nu dat ellendige afwachten! Miza Oeh dat klinkt als...nog ffkes meis! Manueel jah hoor...klinkt ook als...ook nog ffkes meid! NoesjeHave fun! Minni Misschien hebben die meiden het druk? Wat voor vraag heb je gesteld? Misschien kunnen wij je helpen? ingemoppie heerlijk zon man met magische handjes...voor wat hoort wat...tovh? Candijtje Klinkt toch echt als een eitje hoor...en nah het innestellen ben je al zwanger dus heeft het klussen *daarvoor* geen zin he...natuurlijkwel voor de leuk! Terese Ik heb je topic gelezen en zal er staks daar ook even op reageren lieffie...wel blijven komen hoor!~Ik kan niet zonder jou en je superzaad!! Duveldraakje Succes meid! Silla we duimen mee voor je!! Lekker vakantie en de blijven maar thuis! Kaylie Wanneer ga je testen meis?? Aolala Beterschap meiske! Zo weer even een update van mij dan... Ik was gisternacht ook misselijk, nog niet heel erg maar het was er wel, slcht geslapen maar goed dat gaat nu al 2 weken zo...kan niet in slaap komen en als ik dan uiteindelijk slaap word ik 20 keer wakker...erg erg vervelend... Mijn temp gaat steeds hoger, de tetters pijn houdt aan...kortom het wordt steeds spannender!! De misselijkheid is er standaard na elke maaltijd...heel even maar en dan trekt het weer weg, van ongie achtige krampen is niks meer te vinden, wel ander soort steken... Ik heb die midstream testen liggen die je kunt gebruiken vanaf 4 dagen voor je NOD...Ik heb er al met 1 in de handen gestaan vanmorgen maar ik heb em snel teruggelegt. Ik test niet eerder dan de vrijdag voor mijn NOD. [/b]
Het is echt onwijs spannend Ninetje!!! Zal het zo zijn, ik hoop het zo voor je. Nog 3 nachtjes en dan weet je wat. Ik ga nog harder duimen Ja, alle uitslagen, behalve chromo, was binnen. En alles...........GOED!!! Oke, ik ben blij, tuurlijk, maar nu weten we dus nog steeds niks Waarom gaat het dan steeds fout???? Maar goed, we gaan op naar de volgende ronde.Maar eerst......duimen draaien voor jou Liefs, mussie
Mussie... Soms is er geen aantoonbare reden dat het fout gaat, lieverd...Men zegt dat het kindje dan niet sterk genoeg is geweest... Natuurlijk is dat helemaal niet makkelijk te accepteren! het liefste wil je een verklaring hebben zodat er miischien iets aan te doen zou zijn...maar helaas komt vaak de verklaring niet... Mussie lieverd ik blijf erbij...de volgende ronde is de jouwe!!
@ Ninetje, ik heb mn antwoord. Maar het antwoord is dat ze t niet wist. Helaas. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=17060 De virtuele massage heeft enigszins geholpen, dankje wel! Ik zit nu toch weer even overeind, ga zo wel weer naar mn bedje toe. Zodra Giulian eraan toe is, natuurlijk. Nog maar 5 kwartier...