NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ Ninet, het is voor jouw ook wel superspannend,nietwaar?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @minni...

IK zou het ook niet weten meis...ik heb het ook eigenlijk altijd wel aan de linkerkant dat mijn borst zeer doet en dat het afkomt van die dikke spier die doorloopt naar mijn arm...

Ben ik ook vaak voor bij de ha geweest maar die gooit het steeds op een verrekking doordat de borsten zwaar zijn...Echter heb ik wel eerst allerlei onderzoeken gehad om de rest uit te sluiten...

Bij mij komt het vaak opzetten als ik rond de ovulatie zit...daarna trekt het weer weg...alleen deze keer niet en is het nu ook in de andere borst begonnen plus doen ze nu zeer als ik erop wil liggen...Ik herken dat ook van de MK die ik onlangs heb gehad...

Meis denk dat je toch ffkes naar je ha moet gaan...hoewel ik het hou op verrekking omdat je borsten zwaar zijn...

succes!

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ninetje spannend!!!

Wat goed dat je je hebt weten te beheersen met je test

We blijven duimen draaien....

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het echt lieverd, als die pendel toch eens uit mag komen ;)
    Maar voor nu: eerst JIJ!!!
    Dikke knuf

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @ Cella& Lot23: Ja 35 en 42 dagen klinkt idd niet als veel ik zit nu op de 23e Dag ...En kan over 6 Dagen testen.. Maar ik heb maar van die krampen in mijn buik.. Het nadeel is dat ik me niet kan herrindere hoe mijn ongie was voor de pil.en met de pil had ik nooit voor verschijnselen ofzo en ok weinig tot geen pijn. Dus ik wacht t nog ff paar daagjes af en dan ga ik testen mochten de :evil: er nog niet zijn..
    Meiden ook succes!

Kisses

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Candijtje, misschien hebben we deze maand dan wel allebei goed nieuws. Ik hoop het zo.

Ik was toen straks vergeten erbij te zetten dat ik ook eigenlijk sinds gisteren de hele dag doodop ben. ik ga dadelijk echt ff liggen. Ik pas tijdelijk op de kinderen van mn zus en ik vind het hartstikke leuk, alleen vandaag was het wat minder. Misschien door mn eigen vermoeidheid of doordat ze weer heerlijk druk waren, het zijn soms echte :evil: . Morgen weer een dag... :p

Liefs,
    Duveldraakje

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé Kimmiej,

Vanaf wanneer ben jij die krampen gaan voelen dan? Direct nadat je met de pil bent gestopt?

Wel spannend ik elk geval...

Het begint nu voor velen spannend te worden, het is bijna september...onze maand?!?! :bounce:

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hay

Neej dat ik stopte had ik er geen last van... Maar de laatste week heb ik last van af en toe van die nare steken dus elke keer denk ik dat het de :evil: zijn maar tot nu toe nog nix.. Ik had wel tijdje trug wel erge buikpijn toch geklust en de volgende dag een beetje bloed. echt 3 druppels.maar toen hoorde ik hier al dat het misschien wel de innestelingsbloeding was. En heb daarna ook geen last meer gehad van bloedverlies.. Nu heb ik dan sins week van die steken (vooral links onder) maar t voeld als ongie maar t is het niet... Maar ja tis pas de 1e maand zonder pil dus ja mijn lijf moet er nog aan wennen dus wie weet wat mijn lijf voor mij in petto heeft ;)
    Heb wel een tijdje trug echt hele gevoelige borsten gehad en deden pijn met aanraking maar dat is ook allemaal verdwenen.dus snap er zelf ook weinig van....

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik sjees nu ff naar de fysio voor een uurtje vissie dus spreek je vanmiddag verder hierover..
    doei doei (K)

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Klinkt erg hoopvol Kimmiej...
    Maar knap dat je nuchter blijft, dat is ook het beste wat je kan doen.

Men heeft het wel eens vaker over krampen zoals bij een ongie, maar die heb ik dus nog nooit gehad... Wat dat betreft ben ik er niet eens van overtuigd dat een ei-sprong heb... Maar ja, het is ook onze eerste officiële ronde, dus eerst maar eens een paar maandjes proberen. We hebben in elk geval wel al lekker veel geklust... Daar zal het niet aan liggen... hihi! :) :) :)

Zo ff om boodschapjes...

11. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hé Vissie, ik heb ook noooooooooit krampen, alleen als ik ongie moet worden. Nooit ergens anders tijdens de cyclus. Dus wanneer m'n ei komt weet ik ook nooit... Dus maar extra lang voor en na het 'mogelijke' ei klussen ;)

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hey ninetje, wat goed van je, dat je de midstream weer hebt weggelegd. Wat een zelfbeheersing!!! Pluimpje hoor!

Minnie: blij dat het ietsje beter gaat. Hopelijk trekt het weer helemaal bij vandaag.

Helaas kan ik over het ontpillen en de bijbehorende verschijnselen niet meepraten. Ik neem al sinds 10 jaar geen pil meer. Heb wel vorig jaar mijn spiraaltje laten verwijdern (die zat er nog maar een jaar). Maar hierna ook geen rare verschijnselen. Was vrijwel weer gelijk op normaal ritme met de ongesteldheid. Alleen de eerste paar dagen na het ''eruithalen" behoorlijk rugpijn gehad.

Ik hoop voor jullie, dat jullie snel in jullie ritme zitten (ook kwa buikklachten enzo). Groetjes, Ingrid

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

hoe is het hier... de pagina's vliegen er echt aan, leuk...
    gisteren echt last van krampen in mijn buik en vandaag draadjes slijm.... verlate eisprong... maar ik voel hem weer en daar ben ik wel blij om!!! joepieeee. vanavond nog ff ons best doen

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hihi, ja dankje wel...!
    Het staat wel raar hè? Klagen omdat je geen klachten hebt... Nou ja, jullie snappen me wel!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk! Gewoon stug door blijven klussen, is er vast wel een keer eentje raak!

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Quote: Vissie: Hihi, ja dankje wel...!
    Het staat wel raar hè? Klagen omdat je geen klachten hebt... Nou ja, jullie snappen me wel!
    Unquote

Ja dat bedoel ik hahahaha, jullie bedoelen wat ik snap uhhh, of was het andersom??? :confused: :D

17. Niet meer actief

Wow! Ninetje. Wat een zelfbeheersing heb jij. Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Ik heb die testen bewust ergens neergelegt dat ik ze niet zie. Ik geloof dan ook niet dat ik ze niet zou gebruiken wanneer ik 'm eenmaal in mijn handen heb. Ik vind het knap hoor. Zeker nu je zulke duidelijke symptomen hebt. Nee, echt ik zou het niet kunnen :salut:
    Ik ben zeer benieuwd over een paar daagjes.

Ikzelf heb vannacht geslapen als een os. We veel gedroomd maar niet zoals vorige maand over zwangerschappen en baby's. Ik droom zowiezo veel. Helaas werd ik gewekt door de wekker vanmorgen om naar mijn werk te gaan. Gelukkig zijn het maar halve dagen. Verder heb ik er eigenlijk geen pijntjes of klachten bij gekregen. Ik wacht maar gewoon rustig mijn NOD af en jullie testdagen :)

Liefs,
    Gerrina

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Tjeeeeeeeeeeeeeeeee wat gaat het goed hier zeg...
    een dagje niet lezen en moet bijna 10 blz bijlezen, hahah
    ik heb vast wel iets over het hoofd gezien.... :(

@ninetje... spannend he.. ik knijp hem ook al hoor....
    Ik heb de hele dag al zo'n pijn in mijn boob's argggggggg, weet niet hoe ik me handen moest houden met het sturen, het minste geringste deed al pijn....ook moest ik vanmorgen het toilet weer op....boven :oops: :D
    Het raare is alleen dat het meestal alleen gal is en veel lucht :puker:

Ik ben niet moe of zo en ook geen verstopping, geen (bruin)bloed verlies gehad en geen krampen dus ik begin steeds meer te denken dat me lichaam me voor de gek aan het houden is.... :(
    Het enig wat ik dus helaas kan doen is afw88 en afw88 en afw88 en afw88 ennnnnnnnnn afw88 :confused:

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hahah Nuchter..Nou dat valt echt tegen hor heb gister ochtend in de wanhoop een test dr tege aan gegooit(wat tevroeg was natuurlijk)
    Maaruh me ei sprong tja ik weet niet of ik dat gevoeld heb..Dit is voor mijook de 1e keer dat ik dit mee moet maken.. Maar goed we moeten gwoon klussen en wachten..Pff wachten bah :confused:
    We houde elkaar wel op de hoogte ;)

20. Cella

Cella Lid

28 aug 2006
    19
    0
    0
    Meppel
    @ninetje en remember
    Het zijn wel allemaal van die klachten hè. Spannend! Knap van je Ninetje, dat je die test weer weg hebt gelegd... zou ik vlgs mij niet kunnen (ik vind het nu al zo spannend, elke keer na het ´klussen´ denk ik al: zou het???)

Houd nog een paar daagjes moed, ik ga duimen draaien voor jullie!

Deel Deze Pagina