Hoi Nienke, Welkom! Wat rot een miskraam. Heel veel succes deze ronde en hopelijk horen we snel super nieuws van je
nou meiden de zijn er nog steeds,yeggie eerst komen ze te laat nu willen ze niet weg grrrr,en zaterdag gaan we lekker kamperen,dus hopelijk zijn ze dan weg!! alleen hopen we op beter weer,maar dat zal wel los lopen,ik hoop in sept een pos test te hebben,en dat er hier weer een aantal zijn die dat dan ook hebben,maar tot die tyd houden we de moet erin!! allemaal succes gewenst gr maluno!!
Goedemorgen! Jeetje Maluno, dat is idd wel lang... Nienke, wat erg een MK... Ik vind dat zo verdrietig.. Succes de komende ronde!
Vissie, ja dan is het idd hopen dat je snel ongi wordt... Ik hoop dat het niet lang op zich laat wachten.
Ik sluit me er ook bij aan en ben vorige week ook ongi geworden echt heel erg balen en ik dacht echt het kon gewoon niet missen maar wel dus. Deze rond nog beter ons best doen. Iedereen veel succes. Groetjes Heidi
Ik heb nog niet gelezen wat er allemaal al geschreven is, maar ook ik mag me hier melden. mijn volgende NOD is 3 sept.. Ik wist niet dat ik zo'n ongeduldig typje was zeg!! Groetjes
Heb zo'n rare menstruatie weer *zucht* duurt nu al ruim een week maar nu breekt het pas door. Rood bloed, veel en erg van slag daardoor. Overige dagen was het maar raar, weinig, oud bloed en sliertjes. Vreemd?
Hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn volgende NOD is 1 of 2 september. Duurt nog best lang vind ik!!! Ik ga deze maand eens kijken of ik kan ontdekken wanneer mij ei ongeveer komt, ik heb daar nl. nog nooit iets van gemerkt. Dus misschien klussen we altijd precies verkeerd... Ze zeggen toch gemiddeld 14 dagen voor je NOD? Maar het kan toch ook 12 of 16 zijn? Ik voel nooit iets van de eisprong
Ik geloof dat ie wel altijd 14 dagen vóór je NOD is, maar niet altijd op dag 14 valt vanaf je NOD. Maar er zullen vast uitzonderingen zijn...
Welkom: Jebentwelkom (haha) Ik heb dat ook, nog nooit iets van mijn ei gevoeld. Ik ga er vanaf nu ook eens op letten. Gelukkig ben ik niet de enige... -x-Vissie-x-
O ja, mijn zijn gekomen!!!! Mijn eerste echte pilloze ongie! Jippie!!! waarschijnlijk de enige keer dat ik er blijmee ben waarschijnlijk...Duurde maar 31 dagen. Valt me achteraf reuze mee! Nu kunnen we eraan beginnen! Als ik dan uitga van de 31 dagen is mijn nod 11 september oei dat is geen leuke dag... En nu kan ik ook een bannertje maken, eens uitzoeken hoe dat moet. -x-Vissie-x-
Dat streepje moet dezelfde dikte of zelfs donkerder als het teststreepje zijn. Dan pas heb je een eisprong in de komende 24 tot 36 uur.
Hallo lieve meiden, Mag ik mij ook bij jullie aansluiten?? Ik heb vandaag de gekregen en mijn volgende NOD is volgens de calculator 8 september... Liefs Manuela
Tja ik heb nu ook alles berekend op een cyclus van 28 dagen, maar ja dat is inderdaad niet erg betrouwbaar. Moet maar afwachten wat het werkelijk wordt. Maarre Vissie. Yes nu begint het voor jou echt!!! Nu ik nog. Kan echt niet wachten tot dat ding eruit mag op 25 aug en dat dan mijn achter de rug is!!