Pfff, vruchtbare dagen zijn vrees ik weer voorbij (zou zondag mijn ei moeten gehad hebben) en we hebben alleen vrijdag avond en maandag geklust. Zondag als mijn ei was was mijn mannetje niet goed... zo is het elke maand wel iets. Hopelijk lukt het ons om volgende maand op het juiste moment te klussen want deze maand zal het wel noppes worden denk ik (of mijn ei moet vroeger of later zijn )
Marisha, het is toch juist zo dat als je klust in de 2 dagen VOOR je eisprong je meer kans hebt dat je bevrucht raakt, als dat je het OP de dag van je eitje doet??? Want dan is er toch de kans dat je eitje weer te snel weg is voordat de sperms de kans hebben gehad om ook maar bij je eitje in de buurt te komen??? Of heb ik het nou mis?? Voor iedereen verder SUCCES!!!
Ik denk het wel maar bij mij was het dus 3 dagen (of ik moet heel verkeerd tellen) en de kans dat de zaadcelletjes tegen dan zijn afgestorven is heel groot. Daarbij ook dat ik het gevoel hem dat er niet veel van binnen bleef (als je snapt wat ik bedoel) Maar je hebt volgens mij wel gelijk, je eitje leeft maar 2 uur dus je moet al heel precies mikken om dit te halen
In beide gevallen heb je het fout hoor meis... Goede zaadcellen kunnen wel tot 7 dagen blijven leven en je eitje leeft 12 tot 24 uur en soms zelfs 48 uur... Alle kansen dus! Ik duim hard!
Goedemorgen allemaal, Welkom en succes voor de nieuwe NOD-ers. En ohhhh de spanning stijgt hier op dit topic Ik ben sinds maandag enorm duizelig. Zal dat een goed teken zijn?? Hoop, hoop. Gister hoorde ik dat een vriendin zwanger is (1e ronde raak). Super! Zou zo leuk zijn tegelijk!! En haar eerste symptoom: heel duizelig Ook dacht ze aan mijn gezicht te zien dat ik zwanger ben. 'Men' vindt mij er ook moe uitzien. Ach, ik probeer realistisch te blijven.....ben ook gewoon heel druk K blijf duimen voor iedereen
Goedemorgen meisen. Helaas gisteren niet geklust mijn ventje had migraine Maar eergisteren wel dus hopen dat de eisprong iets eerder was en dat er een sporief zaadje bijzat.
hoi hoi ik kom me alvast aanmelden vanmorgen had ik de gevreesde duivels in huis ik ga op vakantie maar klets volgende week weer lekker mee succes alvast voor iedereen
Hoi meiden, goeiemorgen allen. Pffffff ik ben toch mega ongi, gister begonnen en vandaag is het zo erg! ik heb enorme buikpijn en voel me niet echt jofel! en dan vanmiddag ook nog werken, lekker hoor! Straks het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken op dag 13 van mijn cyclus voor een onderzoek. Toch ook weer spannend! Geduld!!!!!!! (en dat heb ik dus niet)
Moontje, balen meis dat de duivels zijn gekomen. Nieuwe ronde nieuwe kansen meis geduld is een schone zaak zeggen ze maar ik hab dat ook niet hoor
Goedemorgen meiden De steken die ik heb is net als een mildsteek. We zijn gewoon aan het klussen wie weet komt het eitje al. Welkom alle nieuwkomers Groetjes Alida
Hoi meiden, Zoals ik gister al schreef was ik flink ziek, sochtens ging het nog wel maar tegen de tijd van het avondeten kon ik niet meer, verkouden en migraine, om zeven uur ben ik gaan slapen. Minetje ik duim voor je ik hoop echt dat het raak is, nog maar een paar daagjes te gaan. Moontje wat jammer, hopen dat het volgentje maand wel raak is. Wisten jullie trouwens dat ja ook aan je baarmoedermond moet kunnen voelen wanneer je vruchtbaar bent?? Als hij laag is dan ben je niet vruchtbaar en als hij hoog ligt en soms maar net te bereiken is dan ben je vruchtbaar, zodra dat voorbij is dan ligt hij weer laag. ik moet nog 5 nachtjes slapen voordat ik kan gaan testen, maar weet niet of ik het durf. Ik wens iedereen succes en duim voor jullie
Ja Noesje dat is zo, nieuwe ronde nieuwe kansen maar het duurt zo lang Ach in ieder geval zijn we bij de gyn geweest en daar is alles aan onderzoeken begonnen dus er gebeurt iets! dat is ook al heel wat he? Ik wordt er ook niet jonger op en de worden steeds meer gevreesd hoe langer het duurt!
goede morgen allemaal nou we hopen dat het hier wat droger gaat worden ziet er wel naar uit dus zal ik zo boodschappen doen veel regen en onweer gehad deze nacht en ochtend regen met bakken uit de lucht maar ach als het bloed heet is lopen we te zeuren dat het te warm is 8) en neem genoegen met de regen en onweer dames nog paar dagen wat ontzettend spannend we draaien de duimen ninetje en remember dat is leuk als jullie tegelijk testen we hopen dat dat extra geluk mag geven [-o< ninetje ik was toen ik voor het eerst zwanger bleek te zijn ook alleen s'avonds misselijk :colors: late ook s'morgens maar daar ging wel weekje anderhalf overheen dus succes we draaien de duimen gr maria
goh aolala, ik wou precies hetzelfde vragen maar dan als je zwanger bent. hoe ligt je baarmoeder dan?
Moontje, ik ben pas 3 maanden bezig en voor mij duurt het ook te lang ik denk als je een kinderwens hebt dat het voor iedereen te lang duurt Ik hoop dat de onderzoeken iets voor je opleveren bij de gyn. :sunny: Ikzelf zit nu in de wachtkamer voor mijn NOD en die laatste 2 weken duren altijd zooooooooo lang. :bounce:
Mogge dames! Iedereen die moet testen of nog een paar dagen te gaan hebben: Spannuuuuund!!!! *duimduim* Voor de meiden die helaas bezoek hebben: kop op! Op naar een nieuwe ronde!
Hoi Toontje, Ik heb die vraag van hoe de baarmoedermond ligt tijdens de zwangerschap toen een keertje gevraagd aan een verloskundige, maar zij zei... dat het voor een niet proffesioneel iemand bijna niet te voelen was, dus ik weet het ook niet, maar het zou wel makkelijk zijn geweest als je het wel kon voelen, dan waren de zwangerschaps testen overbodig. veel liefs, aolala
Hoi meiden Net de afspraak gemaakt in het ziekenhuis, 11 Sept. om 10.00 voor de SH-test dan gaan ze kijken of mijn mannetje zijn zwemmers het naar zijn zin hebben bij mij! hihi verplicht de avond ervoor aan de klus!!! moet van de dokter.... en dan op 12 Okt. om 14.30 voor de uitslagen van inwendig onderzoek, uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma onderzoek. Dat duurt nog lang he? maar ja de dokter moest zo nodig op vakantie!