NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    Jah idd we wachten wel af,

maar des de mooier is het als het wel zo is!

2. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    aolala
    het zou inderdaad gemakkelijk zijn als je het kon voelen maar ja
    misschien is er op het internet iets over te vinden
    hoe en wat

gr maria

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    goedemorgen meiden,

sorry dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten. maar ik heb slecht nieuws. mijn ongie heeft toch doorgezet :(

ik werd het maandagavond INEENS, alsof de sluis zich had geopend. ik baal echt als een stekker en was gisteren even niet te genieten hahaha. moest ook tot 9 uur naar school dus heb geentijd gehad voor een berichtje.

ik ga ff bijlezen.

4. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Goedemorgen dames van de NOD september!

:flower: :clown: :sunny: :clown: :flower:

Ik dacht, ik neem een vrolijk kleurtje en vrolijke smilies op deze regenachtige morgen...

September komt nu wel heel dichtbij hè! Er gaan er al een paar testen van 't weekend zeker? SPANNEND!!!

Moontje, Birgit, Flyke en Jackie: welkom hier, sterkte met de ongie en hopelijk is het deze maand wel raak...

Hier nog niet veel bijzonders, alleen zere (.)(.) maar dat heb ik iedere maand, soms al een week voor NOD. Dus niks bijzonders voor mij!

5. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Kimkivits ook!

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    volgens mij ben je juist op de meest vruchtbare moment aan t klussen geweest. Die zwemmers moeten wel de tijd krijgen om naar dat eitje te komen. Ze leven 72 uur, geloof ik. Dus eh... Ik zou de moed nog maar even niet opgeven.

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen,
    Gelukkig zijn hier de steekjes en krampjes van w.s. de eisprong weg was ee n naar gevoel eigenlijk...

Kan wederom niet iedereen benoemen omdat er zoveel getiept is dan maar een welgemeend succes voor iedereen ;)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank je @jebentwelkom

pfff ik had het er gisteren nog over met mijn zwangere klasgenootje. er is geen 1 vriendin of bekende die er zo lang over heeft gedaan als ik. het lijkt wel alsof het niet mag!

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Kimkivits, balen meid. Heel veel succes in de volgende ronde.

De andere meiden die ongi zijn geworden: hopelijk meer succes in de volgende ronde.

De wachtende meiden: hopen dat toch iemand positief test. Remember en Ninetje bij jullie klinkt het in ieder geval positief. Als ik jullie was, had ik al getest.

Ik denk nog steeds dat ik ongi ga worden. Meer een gevoel. Ik heb weinig klachten. Alleen af en toe ongikrampen. Gisteren veel last van de darmen gehad.
    De vorige keer was ik de 2e ronde zwanger. Ik hoop zo dat het nu ook zo is.

Groetjes Mariska

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    goedenmorgen allemaal,

was ik ook eens even een keertje weer beetje druk hier dus niet veel tijd gehad om alles bij te lezen en mee te schrijven.

Hier nog steeds geen bijzondere klachten wat duiden op een ongie of evt. zwangerschap dus ik wacht nog steeds af!!

@de hoeveelste ronde is het voor je kimkivits?

@ninetje bij jou klonk het toch hoopvol, toch je kosmobiolochische eitje dan??

verder aan alle wachters ik ga heel hard voor jullie duimen !!

voor de klussers veel plezier!!!

voor allen die nieuw zijn, ik weet echt alle namen niet meer maar WELKOM!!

veel leifs pat

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou mijn hoop is weg..................... :cry:

Al mijn symtomen zijn weg....... :-k na 6 dagen iedere morgen boven de pot te hebben gehangen met mega pijnlijke boob's was ik er klaar voor vanmoregen maar kwam er niks......... :)
    is me duidelijk geworden dat je lichaam doet wat ie wil en doet wat JIJ wil........
    ach, was pas me 4e ronde dus ik mag niet klagen.... :rolleyes:

12. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Het wil nog niets zeggen Remember. Misschien ben je toch nog zwanger.

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @pat.

ja belachelijk eigenlijk hoor... pas de 4de. maar ik heb 5 mama vriendinnen 2 zwangere vriendinnen en 1 zwanger klasgenootje. allemaal binnen de eerste 2 maanden zwanger!

dus vandaar mijn klagen hahaha. ze proberen me ook gerust te stellen maar ja ongeduldig als ik ben heeft dat weinig zin hahaha.

misschien kotm het wel doordat ik al zo lang aan die pil heb gezeten. was al op 10 jaar voor het eerst ongesteld. doordat ik er zo ziek van werd was ik meteen aan de pil gegaan. dus ben al ruim 10 jaar aan de pil geweest, en pas 4 maanden gestopt. misschien heeft het daar wel iets mee te maken?

14. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Kimkivits: Ik was 14 jaar aan de pil en was ook in 2maanden zwanger. Het hoeft dus niet wat te zeggen. Ik hhop dat het bij jou de volgende ronde raak is.

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @mariska75
    dus er is nog hoop? hahaha. ja ik weet ook niet wat het is. misschien doe ik iets niet goed... ik heb nu een ovulatietest gekregen van mijn lieve mama om me te helpen.

hebben jullie niet dat hoe langer het duurt hoe meer je gaat twijfelen?

16. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik zit nu pas in ronde 2. Ik heb er nog nooit langer over gedaan (al denk ik nu van wel).
    Kimkivits: gelukkig ben je al jong begonnen.

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja idd.
    daarom snap ik het ook niet. ik dacht juist hoe jonger je was hoe beter en sneller het zou gaan.

over 3 weken ben ik 22 en mijn vriend is 28.

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

O o o wat spannend allemaal hier.

REmember: zolang je nog niet ongi bent is er nog alle hoop toch??!!

Ik ga in iedergeval voor iedereen weer hard duimen.....

Alle nieuwe, succes deze ronde.

AL doe ik deze ronde niet mee, ben ik me toch erg bewust van mijn lichaam........ het rare is dat ik sinds de vorige ronde last van mijn borsten blijf houden, lijkt net als of me spieren pijn doen!!! erg iritant!!!

Succes allemaal

Twinny

19. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Was dat maar waar he. Ik hoop nu ik 31 ben dat het toch ook nog vlot gaat. Bij de 1e was ik 29 toen ik zwanger raakte en 30 toen ik ben bevallen.

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja zie je het zegt ook helemaal niks!
    ieder lichaam is toch anders wat dat betreft.

deze maand ga ik ook die ovulatie beter in de gaten houden want ik weet mijn god niet of ik wel ovuleer op de 14de dag. ik voel daar nml nooit iets van.

Deel Deze Pagina