het is wel dat je als je jong aan een kinderwens begint je sneller zwanger bent als je 30 bent maar toen ik mijn eerste mk heb gehad duurde hetook weer 7 maanden eer ik zwanger raakte van nr 2 helaas die is ook in mk geeindingd dus we zien wel ik leg mezelf geen druk op want ik weet van mezelf dat het dan iedere keer een teleurstelling is als blijkt het niet zo is dus we gaan iedere keer weer met goede moed de rondes in Mariska75 waneer ga je testen want het schiet al echt op bij je ook voor de rest wachters en klussers we duimen gr maria
Hoi Kim, Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, denk ook dat het een goed idee is om je ovulatie in de gaten te houden.Hoop dat die ovulatietest je daarin kan helpen! Ik zelf ben 31 en net begonnen voor ons eerste kindje.Ben pas in ronde twee maar ik herken je ongeduld heel erg.Denk dan ook dat ik waarschijnlijk nog heel lang geduld moet hebben ! Kan me soms ook erg ongemakkelijk voelen bij mijn ongeduld omdat ik me heel goed realiseer dat er heel veel vrouwen zijn die er lang over doen om zwanger te worden( zeker als je ouder bent dan 30) en dat mijn ongeduld in ronde twee een beetje te vroeg is ! Veel succes in de volgende ronde, Liefs Nana
@nana ja ik ben van nature al best ongeduldig. maar ik vind het niet erg om te w8 op zich maar het is meer dat iedereen in mijn omgeving sneller is dan mij en ik maar afw8 tot het ook raak is. ik ga dan twijfelen of het dan aan mij ligt. ik zie hier ook zoveel meiden die al lang bezig zijn. het is dan meer die 'angst' of ik het wel kán worden. mijn moeder zegt ook dat je eerst eens je lichaam moet leren kennen. ik voelde vroeger mijn eisprong ook nooit en heb dus ook geen idee wanneer die bij mij is. ik hoop dus met een ovulatietest meer duidelijkheid te krijgen.
Dag meiden blij te horen dat ik niet alleen aan het wachten ben. Heb vandaag wel een grote teleurstelling moeten ondergaan. bij het toilet bezoek heb ik gemerkt dat ik een beetje bloedverlies heb. Maar is het het begin van mijn maandstonden of is het zo'n innestellingsbloeding??? ik weet het niet... Nog maar ff afwachten hé!!! Groetjes Larreke
Hmm jij ook hier? DAT hadden we niet afgesproken he? Nahja.. life goes on.. nu al sinds januari elke maand aan het hopen.. en het idee went Ik merk het wel.. komt vanzelf een keer denk ik dan maar
hallo meiden, Ik wacht Gezellig mee. Daarnet tarot kaarten laten leggen. nou moet nog een half jaar goed klussen want eind volgend jaar word het kindje geboren. Heeft nog iemand hier ervaring mee. groetjes las
Ik denk pas het weekend als de ongi er nog niet is. Morgen zit ik op dag 28 en mijn langste cyclus (was ook de 1e) was 33 dagen. Erg vervelend dat je al 2 mk hebt gehad . Ik hoop dat als je weer zwanger raakt dat het dan goed blijft gaan. Ik zal extra hard duimen.
tja saskia, ik wou ook dat het anders was, maar helaas het heeft toch doorgezet. nu gaan we samen weer september in! zou een mooi verjaardagskadootje zijn de 21ste!
Hmm tja.. ik kan me weinig voorstellen bij de werking van tarotkaarten Net als bi jdat pendelen trouwens Heb het door 1 persoon laten doen.. en wanneer die gezegd heeft... vertellen we nog maar even niet hardop Tis meer testcase dan dat ik er echt in geloof namelijk Daarentegen.. het kan nog steeds.. dus wie weet
Ook in september zou het leuk zijn he We komen er wel een keertje Al had ik natasja ook nadrukkelijk verboden zich nog te melden in "NOD topics" en luistert die ook al niet Maarja... geduld is een schone zaak ofzo Merk wel dat ik inmiddels niet meer naar NODs toeleef enzo
Alle nieuwelingen: welkom en succes. Er blijft toch hoop voor vrouwen die al lang bezig zijn. Een vriendin van mij is nu eindelijk 20 weken zwanger na 2,5 jaar proberen. Bij de 4e iui is het toch gelukt. Groetjes Mariska
Hallo allemaal.. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Ik ga weer voor 25 september!! Ronde 3.. Alleen heb ik nu weer blaasontsteking..erg vervelend. Ik heb gehoord dat je door blaasontsteking moeilijk zwanger kunt raken..ook door de medicijnen die je dan gebruikt. Ik zal het maar af moeten wachten hoe of wat. Jullie iig allemaal succes!! Liefs Charl
ja sas, ik weet wel wat je bedoeld. ik heb de hele maand geen last van hellup zou het zo zijn etc. maar dan...... een paar dagen voor de NOD wordt ik wel wat zenuwachtiger hoor. nu heb ik de vorige maand ook de pech gehad dat ik goed ziek ben geweest en daar nog steeds last van heb. ik heb nog steeds last van misselijkheid en duizelingen.
Volgens mij ben je dan toch wel ultiem gelukkig Ik hoop dat ik nooit die mallemolen in hoef tho... Maarja.. nu 8 maanden bezig.. dus geen man overboord
de een raakt snel zwanger de ander duurt veel langer en als de vrouw ongeduldig word wil het vaak ook niet echt lukken geniet ervan dat is het beste wat je kan doen :flower: gr maria
Ik wil bij deze iedereen heel veel succes wensen deze maand, hopelijk krijgen we er veel zwangeren bij!!! Liefs, Duveldraakje