De gyn van n vriendin legde eens aan haar en haar man uit: zodra je denkt we gaan ervoor, gaat je lichaam zich erop voor bereiden. Dat kan soms zover gaan, dat je elke maand al klachten ontwikkelt van een zwangerschap,maar dat je gewoon niet eens zwanger bent. Het is niet alleen psychisch, maar door de hormonen ook echt lichamelijk. Dat vind ik, zeker van een arts, een hele mooie uitspraak.
Ik denk idd ook dat veel vrouwen daar last van hebben, ikzelf heb al een aantal keer gedacht dat ik zwanger was, maar elke keer kwamen toch de , nu wacht ik t gewoon af en hoop dat het deze keer wel raak is, zo niet dan gaan we gewoon naar ronde 3. Liefs, Duveldraakje
minni een erg goede uitleg en is het wel zo dat de ene vrouw er meer last van heeft als de ander dus er blijft altijd verschil is maar goed ook gr maria
Mijn nieuwe NOD is 28 september, hoewel het ook wel in oktober zou kunnen gaan vallen, want mijn eerste ronde na het stoppen met de pil was 41 dagen. Normaal voordat ik begon met de pil heel regelmatig 30 dagen. Daar heb ik mijn banner dan ook op gemaakt.
hoi hoi vond dat va die tarot kaarten wel grappig. Een goede vriendin van mij doet dat elk jaar wel een keertje voor me. De laatste keer dat ze ze legde zei ze iets over iets moois met een man uit het buitenland. Tja, onze donor is uit scandinavie........ Vaak merk ik dat veel dingen ergens wel kloppen, duurt alleen ff voordat je je het realiseerd, omdat je het eerst zelf in een andere context plaatst........ Twinny
Ik denk ook zeker dat diegene daar 100% gelijk in heeft Doe ook niet veel meer in de NOD topics.. behalve einde/begin van de maand even bijbabbelen Tis hier ook wel gezellig Maar ik ga niet denken "hmm vandaag voel ik hier iets anders dan gister.. OH ik ben vast zwanger!!" Daar begin ik maar gewoon niet aan. Ik merk wel wanneer het zo ver is. Enige wat ik raar vind is dat als ik de pil vergeet.. ik accuut wel allerlei zwangerschapsneigingen heb Al duurde het maar hooguit een maand ofzo En nu al 8 maanden niets slik.. maar er ook niets gebeurd Misschien toch maar wil de pil gaan slikken? Nahja.. u snapt waar de pijn zit denk ik? Verder.. buiten dat.. gaat de wereld gewoon door en denk ik er ook niet verschrikkelijk veel aan. Niet verplicht klussen, maar gewoon wanneer het fijn is En niet mezelf doodstressen einde van de maand Behalve dan 2 dagen overtijd als je altijd normaal op tijd bent.. stiekum toch wel schrikken is Jammer genoeg bleef het daarbij
kijk daar ben ik het ook mee eens. leon en ik klussen niet op uur en tijd. misschien is het ook wel omdat we geen echte haast hebben. we zijn beide nog redelijk jong. alleen als het nu snel zou komen is het wel mooi meegenomen! ik weet van mezelf nog niet wanneer de eisprong is maar we klussen tot nu toe 1x in de meest vruchtbare dagen met de hoop dat we hebben 'raakgeschoten' ik vind het wel leuk om hier met de meiden te kletsen. vooral voor de steun die kunt geven en krijgt wanneer je wel overtijd bent. zoals ik deze maand.
Daarom zit ik hier ook hoor Het is hier gewoon gezellig En begin januari leek ik ineens overwacht zwanger.. dus toen ben ik hier ook mn heil kmen zoeken Was zegmaar categorie: ongeplanned maar zeker niet ongewenst Maar je schrikt je wel wild als je eigenlijk gewoon de pil nog slikt en dergelijke. Inmiddels ook wel wat vriendjes hier overgehouden geloof ik Natasja woont vlakbij mij.. elkaar nooit gezien tho. Vandaar dat in het NOD augustus topic wij zo'n lol hadden toen het misschien bij allebei wel raak zou zijn. Want tja.. dan waren we er echt niet meer aan ontkomen En dikke vriendjes met iemand die wat verder woont.. maar wel erg lief is. Helaas moest ze afzeggen op mn verjaardag.. maar we spreken elkaar toch wel regelmatig nog. Dat is gewoon hartstikke leuk En verder is het prettig om af ent oe je hart gewoon fatsoenlijk te kunnen luchten En iedereen leeft lekker mee.. dat is ook wel fijn.
ja dat vind ik ook sas. ik merk wel dat je heel snel bepaalde mensen in de gaten gaat houden waar je bijvoorbeeld meer mee kletst op een bepaald topic. ik ben hier NOG geen bekenden tegengekomen. gelukkig maar want sommige dingen houdt ik nog liever voor mezelf hahaha.
Hehe.. tja.. te veel bekenden die vinden dat ik binnen een jaar zwanger zou zijn.. (zegmaar ongeveer sinds afgelopen december ofzo.. ) Dus ben benieuwd.. vooralsnog is er nog niets gebeurd Maar die mensen hoeven wat mij betreft tot er daadwerkelijk wat te melden is.. even niets te weten nog. Vind dat ze nu al hard genoeg zeuren terwijl ik nog ontken Geloof niet dat ik wil weten wat er gebeurd als we het openlijk zou den toegeven... Lief bedoeld en alles hoor.. maar niet minder vervelend
Kijk dat is nu precies wat ik bedoel! Het is meer de 'angst' of ik het wel kán worden. Mooi geformuleerd Kimkivits!!! Balen trouwens dat het heeft doorgezet. goedemiddag iedereen overigens. Even een snel berichtje in mijn pauze... Voor iedereen waarbij de weer zijn gekomen, sterkte, balen en vol frisse moed naar de volgende ronde! Alle nieuwkomers, van harte welkom! Hier weinig nieuws, ik heb nergens last van en wacht geduldig tot 11-9...
ja precies. ikheb nu ook dat iedereen ELKE keer vraagt hoe het zit. mijn vriendinnen weten zelfs op welke dag mijn NOD is! een heeft er laatst zelf over gedroomd! ze belde me s nachts wakker om me te vertellen dat ze had gedroomd dat ik zwanger was!
leuk he van die meelevende vrienden en ze bedoelen het ook allemaal hartstikke lief.. dat is allemaal het probleem niet Sterker nog.. dat ze onbewust meer meeleven dan ze denken vind ik ook ngo lief Maar ze mogen het soms ook wel in stilte doen
Zoooooooo dan!! Teveel bijgepebt....dus lekker in het algemeen @nieuwkomers...balen maar welkom hier bij ons en dat deze ronde jullie ronde mag zijn!! @afwachters...spannend ik duim nog steeds heel erg hard voor jullie... @ mijn meelevertjes... IK heb getest vandaag...ik kon me niet bedwingen...over hoe je lijf je voor de gek kan houden tja...das hier elke maand maar elke maand wel net even anders... De pijn in mijn tetters die ik dacht te herkennen als dezelfde pijn toen bij mijn MK verdween gister van het een op het andere moment...wel was ik weer erg misselijk vanacht... Ik moest en zou dus weten of ik zwanger ben/was of dat mijn lijf me goed voor de gek aan het houden was...Mijn temp is nog wel mooi hoog... De test was negatief...3 dagen voor mijn nod getest met zon vanaf 4 dagen voor je nod test... Natuurlijk baal ik dat ie negatief is..maar als ik nou ongie wordt zaterdag...weet ik wel dat ik niet zwanger was en dat het puur is geweest omdat mijn lijf me voor de gek heeft gehouden. Allemaal succes!!
Een hele goed middag dames. @ Jackie Welkom in September. Fijne vakantie en tot vollgende week. @ Kimkivits Balen meid dat je zijn gekomen. Op naar de volgende klusronde dan maar weer. Tis wel zo dat hoe langer je bezig bent dat je wel es gaat twijfelen. Is heel normaal denk ik. Zie hier; Ben al bijna 2 jaar van de pil af en nog steeds niet zwanger. Scheelt natuurlijk dat ik al een stukje ouder ben. Toch maak ik me nog steeds niet zo heel veel zorgen. @ Mariska75 Spannend meid. Je mag al bijna gaan testen. Ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft en dat je wens (2e ronde zwanger) uitkomt. @ Remember Je lichaam kan je some behoorlijk voor de gek houden met al die symptomen. Maar misschien doet ie dat nu ook wel en ben je toch zwanger Geef de hoop nog niet op. @ Saskia78, Charl en Larreke Welkom en heel veel succes. Dat het maar een vruchtbare maand voor jullie mag worden. @ Las Ik leg zelf ook wel es tarot kaarten. Gewoon voor mezelf en voor de leuk. Maar tarot kaarten zijn geen toekomst voorspellers. Ze worden meer gebruikt als leidraad en geven advies. *update* Vandaag last van kleine steekjes onder in mijn buik. En mijn borsten beginnen een beetje zeurderig pijn te doen. Denk dak gewoon ongesteld ga worden. Liefs, Gerrina
@ Ninetje En als de menstruatie uitblijft en je test positief volgende week, heeft je lijf je toch lekker niet voor de gek gehouden Ik hou nog steeds mijn vingers gekruist voor jou [-o< 8)
hey kimkivits, Sorry ik moest nodig naar mijn werk dus moest ineens weg... Ik snap wel dat je het wachten een beetje zat bent hoor in de vierde ronde...had ik ook...nu zevende ronde...maar hoe langer het duurt hoe makkelijker het gaat....al blijft wachten altijd vervelend!! Ik was vorig jaar in de derde ronde zwanger, helaas een miskraam gehad na drie mnd. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik zo weer zwanger was...maar helaas...zo werkte dat dus niet. ach wij mensenwezens hebben gewoon geen geduld... Veel liefs Pat
Hoi :cheers: meiden! Weer even bijgelezen, vond het leuk om te lezen hoe oud iedereen is....is zo verschillend (ben zelf 24) maar da's juist leuk! Ben hier zelf toch nog steeds erg vaak, maar soms ook alleen om bij te lezen. Het fijne van dit forum is dat je alle gevoelens etc van je lijf en geest hier even kwijt kunt en kunt bespreken met anderen die in hetzelfde schuitje zitten....maar tegelijk blijf je ook weer nuchter onder de gedachte (ik tenminste) dat het zwanger worden nog wel een tijdje op zich kan laten wachten! Nou september kom maar op! Suc6 klussers \/ en ik duim voor de wachters! :sunny: Nicole :sunny: