Hoi ninetje, die test hoeft nog niks te betekenen, bij mijn eerdere zwangerschap werd de test pas een week na mijn NOD pas gekleurd, enik maar testen voor die tijd, dit keer test ik denk ik niet zo vroeg meer, gewoon voor het geval dat.
@gerinna....nou we wachten het maar af dan... Ik heb weinig hoop meer eigenlijk... @aolala...dat weet ik ook wel meiske...maar mijn gevoel zegt nu zo erg dat t niet raak is... Nou jah...dan komt de klap zaterdag niet zo hard aan ook...dat scheelt...
nou daar zit madam zeur dan (ik). er zijn meiden die het erger hebben dan ik. ik hou voortaan lekker mijn mondje dicht
kim: er zijn altijd wel ergens mensen die het slechter hebben dan wij Dus daar zou ik me niet heeeeeel erg druk over maken in ons geval
@Gerrina: Bedankt. Ik hoop ook dat mijn gevoel ongelijk heeft. Er zijn in iedergeval nog geen te bekennen. Voel me vandaag niet fit. Af en toe dizzy en een weeig gevoel in mijn buik. Geen krampen meer. Hoop dat het jou ook eens mag gaan lukken na zoveel tijd. . @Ninetje: wie weet test je over een week wel postitief. Ik hoop het voor je. Iedereen succes. Groetjes Mariska
@gerrina en mariska... Hier game over hoor...ik heb duidelijk herkenbare ongie krampen dus het komt echt wel netjes op tijd zaterdag...mijn temp zal een deze dagen ook wel kelderen...ik heb er vrede mee...het was ook eigenlijk onmogelijk...te ver voor mijn ei en te ver na...maar goed onder het mom de wonderen zijn de wereld nog niet uit... @saskia78 en kimkivits...Ook al zijn er dames die langer bezig zijn...we willen het allemaal evengraag en dan duurt het wachten veeeeeeeeeeeeel te lang.... Ik hoop dat deze ronde jullie ronde gaat worden meiden...en misschien nog wel een spetember kansje voor mij ook...want als ik zaterdag ongie worden ga dan is 30 sept mijn volgende NOD...nog net in sept!!
@Ninetje: dat is balen zeg als je ongi inderdaad op komst is. Ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde.
Oef, op mijn werk even tijd gehad om bij te lezen. alle nieuwkomers een hartelijk welkom!! :flower: Ninetje, hé wat jammer nou, dat je dat gevoel van ongi al hebt. Da's flink balen.... Ik hoop alsnog dat ze miss weg blijven. Maar mochten ze komen, blijf je lekker in deze rubriek (30 sept NOD toch?)... Ben ook benieuwd hoe het met Natas is? Heb al poosje niets meer gelezen van haar. Sandra; net als ik behoorlijk aan het klussen. Dan moet het toch haast wel raak zijn [-o< Ik ben veel helaas alweer vergeten (er wordt lekker veel gebept hier), sorry meiden voor het vergeten
@Ninetje Jij kent jouw lichaam natuurlijk het beste maar...ik geloof het pas wanneer het ook echt zo is (zei de eeuwige optimist 8) )
Hallo iedereen Ninnetje: hopen dat je niet ongi word ( ik blijf duimen voor je) Iedereen die aan het wachten is succes iedereen die nog aan het klussen is veel plezier en hopen dat het deze maand raak is Mijn steken in mijn zij gaan nu soms over in een plopgevoel ik weet niet wat het is word soms een beetje onzeker over mezelf maar ja we zien het wel. Groetjes Alida
ninetje we zien het wel we duimen ook voor de andere aankomende test monstertjes :jocolor: ik heb een mee leester tyg mijn rode dame kattie :cat: zit gezellig voor me te kijken alsof ze het allemaal begrijpt :sunny: heb kippetje in de pan dus word zo erg jammie hihi volgens banner is bijna mijn eidag het zit dus op de wip hihi we wachten maar af en genieten van het klusser de klus want het moet wel met plzier geen moetje worden :tongue: gr maria
@mariska...wie weet wordt de volgende ronde mijn ronde...Maar deze de jouwe he!! @ingemoppie...Ik blijf idd gezellie hier!! Hoop dat jij over mag naar de mei mamma's! @gerinna...ik ken mijn lichaam schijnbaar helemaal niet dus maar luisterend naar mijn helderste gevoel weet ik dat deze maand niet de mijne gaat zijn...Alhoewel...ik heb in sept nog een kans!! Hoop ook dat jij doorgaat naar de mei mammas... Zit ik straks helemaal alleen!! @Alida...lekker aan de klus jij meiske!! Geniet ervan en dan op die vervelden afwachtbank...blech! @M&M..jullie ook heerlijk aan de klus...de kip zit al in de pan..nu het eitje nog zien te bevruchten! Succes!
ik heb echt zo'n raar iets, iemand meegemaakt: ik heb zo'n spierpijn gevoel in mijn onderbuik, alsof er iemand vanaf mijn schouders mijn buik naar mijn boobs trekt. ik heb niks gedaan maar het voelt alsof ik gisteren enorme buikspieroefeningen heb gedaan. wat zou dit zijn?
Saskia, heel veel succes! Nana, ik ben ook stiekum wel ongeduldig Kim, die angst herken ik!! Larreke, spannend! Misschien innesteling Las, ik leg zelf heel af en toe tarot. Vorige week gedaan met vraag 'ben ik zwanger'?'. Kreeg ik allemaal kaarten met liefde en geboorte etc. Was wel grappig. Normaal gesproken geloof ik er niet zo in. Mariska, spannend voor je! En gefeliciteerd met je vriendin. Charl, succes!! Maria, ik word vrolijk van je zonnige bloem Minni, interessant wat die gyn heeft gezegd. Zal vast ook voor mij gelden Hallo Channie! Succes! Twinny, wauw, een donor uit Scandinavie...dat wordt vast een heeeeel mooi blond kindje... Vissie, succes met aftellen Ninetje, maar uh de kwaaltjes lijken toch zo op elkaar Jij gelooft er niet meer in, maar wij wel hoor Gerrina, spannend!! Pat, voor jou ook! Voor Aolala hetzelfde Nicole, goed geklust? Ingiemoppie, ik duim!! Toontje, ook voor jou! Alida, lekker klussen! Sorry als ik toch nog iemand vergeten ben. Allen :fish:
@sophie...ik weet wel dat de kwaaltjes op elkaar lijken...mijn lichaam mag me dan bedonderen..maar mijn gevoel toch echt niet...daar vertrouw ik heel sterk op en dat heeft me altijd de waarheid gebracht...zo ook deze keer... Ik heb natuurlijk echt wel nog alle goede moed voor jullie!! Op zijn minst moeten er toch minimaal 5 van jullie bijna nod ers...positief gaan testen! Anders is gerrina haar geld kwijt
Ik ga weer lekker aan de klus alsof ik dat vervelend vind en dan op de bank om te wachten hopen dat het deze maand wat word groetjes
Ninetje schreef Nou....ik denk dat ik ook doorga naar de volgende ronde hoor. Ik moest opeens aan iets denken aan wat iemand ooit tegen me zei op een paranormale beurs. Die zei namelijk dat ik een tweeling ging krijgen. Nu denk ik dat dus echt niet. Ik weet namelijk bijna zeker dat ik een jongetje ga krijgen. Wat die tweeling betreft.....Juni mensen zijn toch tweelingen
@Ninetje, heeft het al helemaal doorgezet dan? Toch nog niet? Enne... als dat wel zo is, dan kom ik je echt achterna hoor in oktober, want ik geloof niet dat deze eerste keer meteen raak is... Ik kan me d'r echt niks bij voorstelllen.