sonja er word ook flink gebabbelt hihi vissie je hebht gelijk dat jeer zo rustig in blijft maar ja wie weet he toon kan een goed teken zijn al is het niet fijn we duimen voor de wachters en de klussers hier gaan we volop klusser de klus in kabouter huisje plopperde plop :geek: gr maria
gerrina kijk....daar zeg je me wat...das zeker waar... Toch nog maar even afwachten he... Een paragnost heeft mij 2 jaar geleden verteld dat ik in juli 2007 een tweede dochter zou krijgen...en iemand van dit forum heeft ook via haar gids te horen gekregen dat ik in de maand okt zwanger ga raken van een dochter...dus tja...ik zet alles in op maand 10! vissie nee hoor er is niks doorgezet...ik moet het zaterdag pas worden...maar een helder stemmetje zegt me dat het niet raak is...nog... En voor jou goede hoop...er zijn er meer die raak schieten in ronde 1. M&M...geniet er van!! Jingles spannend!!! heb je al gestest?? Mussie jij bent lief! Iedereen trouwens hoor!! Ik heb weer meer pijn in borsten terug gekregen maar dat stemmeke zegt toch echt..neeh hoor Ninetje...deze maand nog geen zieltje klaar voor jou...eventjes wachten nog...
Ooh spannend Jingels... wanneer ga je testen??? Volgens je banner kan het vanaf vandaag. Knap hoor, als je je hebt weten in te houden! Lieverds, ik heb vrij weinig gepost hier, maar lees lekker elke dag met jullie mee! Iedere dag druk aan het werk, maar nog 1 dagje voor mij en dan heb ik vakantie!! Kunnen ventje en ik maandag aan de slag in ons nieuwe huisje dus dan zal ik nog minder hier aanwezig zijn. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wensen uitkomen hoor.. hihi mijn duimpjes blijven draaien. We gaan ervoor he dames!!
zo vanaaf loopt het niet zo een vaart hier zie ik.... normaal heb ik wel wat pagina's door te lezen voor ik er weer ben... Voor mij is de dag wer tot een einde, ga lekker een filmpje met me hubbie kijken , languit op bed... verder geen veranderingen....maar aan het wachten en wachten en wachten... Voor iedreen een hele fijne avond, .... de klussers veel plezier met jullie "love making".... en de wachtende.... nog ff bikkelen
aarrrghhh ikke ben vergeetachtig zeg ik moest vandaag naar de mondhyg toe en dasr kom ik nu pas achter ze bellen ook niet ff of zo van jo je bent iets vergeten hihi morgen maar even bellen heb best pijn in mijn mondje maarja we wachten wel af we gaan zo wandelen is lekker buiten en daarna in het nestje eitjes klaar maken :cheers: jingles wanneer ga je testen ? ninetje oktober is inderdaad een mooie maand hihi {|= Manuela79 succes met je nieuwe huis en het klussen er omheen ken het heb eigen huis eigenlijk ben je nooit klaar met klussen maar ja is wel leuk voor de rest allemaal succes en komt goed we houden de moed erin :flower: gr maria
Zo jingles, spannennnnd! En Ninetje, nog 3 dgn tot je NOD. Wat betreft die negatieve testen, ik blijf t herhalen, die kunnen onterecht negatief zijn he. Ik test pas heel laat positief en ik blijf vloeien, dus geen wonder dat ik nu al 3 x zwanger ben geweest waar ik pas heel laat achter kwam (helaas met n miskraam geeindigd). Met Giulian herkende ik de klachten en kreeg ik ook al melk, dus hebben we gewacht tot een tijd na mn NOD en sprak ik al over mn zwangerschap.Toen had ik eindelijk een positieve test en heb ik echt mn hele zwangerschap genoten. Omdat we Giulian ook echt gepland hadden, wist ik het zo zeker. (gepland? Nouja, toen gingen we er echt voor, zeg maar) Want ook met hem ben ik blijven vloeien (tot 24 wkn). Ik heb nog altijd last van mn borsten en armen. En sinds vandaag weer dat kramperige pijn van vocht in mn benen. Ach, ik heb n waslijst met klachten en ik ga ze niet eens opnoemen. Wil er niemand mee vervelen, want daar schieten we toch niks mee op.
Jingels, morgen goed nieuws?! Spannend! Maria, niet zo gek dat je de afspraak vergeet op deze belangrijke klusdag {|= Hier wat achtergrondmuziek. Vanochtend begon ineens mn bh veel te strak te zitten. Krijg altijd wel hardere boobs voor NOD en pijnlijke tepels, maar nooit zo dat ik mn bh zelfs uit moet doen. En ook steken aan zijkant linker borst, heel apart
@ninetje: dat is echt behoorlijk balen zeg! @Jingles: spannend! @ alle andere meiden die in de 7 pagina´s staan die ik net heb gelezen: Ik vind het zo gezellig om gewoon mee te lezen, ook al heb ik op dit moment zelf niet veel toe te voegen. Heel veel succes en vooral veel plezier klussers Ik draai duimen voor de ´wachtenden´ :salut:
Jeetje, ik ben een weekje op vakantie en dan zijn er meer dan 70 pagina's bij gekletst hihi! Gezellig hoor! Wij hebben een fantastische vakantie gehad, lekker gefietst, gewandeld, geshopt, pretpark Juliana Toren bezocht (errug leuk met een peuter van 21 maanden!!) en natuurlijk lekker geklust. Ook nog precies op de juiste dagen, want ik had nog wat oude ovutesten liggen om onze timing voor de gein te checken. Dus weer goede hoop voor deze maand. We wachten het af! Groetjes Nienke
Ik vind het ook ontzettend spannend, voor iedereen die nog aan het wachten is... mijzelf incluis. Maar ik heb geleerd van de vorige keren, ik ga niet eerder testen dan zaterdag, dat is voor mijn eigen eventuele teleurstelling misschien beter. Ik heb hier nog 1 digitale CB liggen en ik ben er zuinig op, die dingen zijn al duur genoeg. Eerst morgenochtend maar afwachten.
M&M...hihihi dommert! Snel bellen voor een nieuwe afspraak meid! Minni...bedankt voor je opbeurende berichtje, ik moet ook gewoon even afwachten tot ik daadwerkelijk ongie wordt..maar qua gevoel ben ik er van overtuigd dat t echt netjes op tijd gaat komen...Ook al herken ik nog steeds de pijn in mijn tetters als toen met mij MK... Vervelen met je klachten doe je niemand hier hoor! Daar zijn we voor meiske! Gewoon gal spuwen hoor...iedereen doet het op zijn tijd dus jij ook gewoon! Ben je al terug bij je HA geweest...lijkt me toch dat er iets niet helemaal goed zit hoor met die klachten die je hebt...Laat je gewoon nog eens controleren lieverd... @spohie...spannend wijffie..laten we hopen dat het goede tekens zijn! @cella..jij ook lekker aan de klus! geniet er van he! @Nienke welkom terug en leuk dat je zon heerlijke vakantie hebt gehad en nu nog wachten op goed nieuws! @Jingels...ziet er tot nog toe goed uit wijffie!! IK duim voor je!
Goede morgen We hebben gisteren even weer geklust Hopen dat het deze maand raak is Iedereen die bij hun NOD heeft succes met afwachten ik kom ook bijna op de wachtbank en dan is het afwachten. Iedereen die nog aan het klussen is veel plezier en geniet ervan. Hopen dat we allemaal naar de mei mama's gaan Groetjes Alida
Ik heb gisteren, 3 dagen overtijd negatief getest. Kon niet meer wachten want ik dacht echt dat het raak was, maar nee dus. ***. Nu maar hopen dat de duivels snel komen en dan door naar ronde 3. Ik blijf duimen voor iedereen! Liefs, Velobabe Zouden de duivels sneller komen als ik ondersteboven ga hangen?
Goedemorgen meiden. Aan alle nieuwe meiden: Welkom Alle klussers: Klus ze En alle afwachters mijn duimen draaien overuren! Hier gaat het telkens op en af met alle klachten, gisteren was ik echt niet lekker (denk aan beroerd zijn, erg moe en pijnlijke steken onder in), maar ik hou mezelf nu voor dat het mis geschoten is deze ronde, dan valt het straks niet zo tegen.
Goede morgen........ Tjee wat een rust nog steeds hier...in 1 avond niet ens 1 pagina vol.... We zijn toch niet aan het inkakken he dames.... Voor mij zijn er nog geen veranderingen...ben nog steeds in de "wacht maar af en zie" zone... 8) Nog damens die vandaag de verleiding niet hebben kunnen weerstaan en hebben gestest.......(posi het liefst natuurlijk ook nog ) Ik ben om 7 uur snel gaan plassen dus ik ben het weer kwijt... Ik hoop echt pas eiegnlijk na het weekend te kunnen testen..........omdat ik een regelmatige cyclus heb en omdat ik rare werktijden heb....denk ik dat het wel eens posi kan uitvallen dan..... achhhh een mens blijft hopen he...
Ik heb er vanochtend nog een test tegen aan gegooid. Op aanraden van een vriendin (is ook vk). Ik had haar ook gevraagd naar mn klachten en dit is wat ze zei: Dat laatste is toch niet het geval. Maar ik denk dat ze voor de rest gelijk heeft. Het klinkt heel aannemelijk. Maar ik baal er wel van. Mijn moeder is homoeopaath, zal haar es vragen of zij t verschijnsel kan opzoeken en misschien heeft ze er n middeltje voor. En met mazzel ben ik dan ook van mn andere klachten af: Ik slaap ook zo ontzettend slecht, al weeeeken. Dat had ik ook toen ik zwanger was van Giulian. Maar toen kon ik overdag nog rusten. Nu met n jochie van ruim n jaar, dat kan lopen, is rusten een utopie geworden. Giulian mag vandaag weer n dag in zn slaapzak, want dan kan ie veel minder makkelijk klimmen en heb ik toch wat meer rust.
hihi, snel plassen, hahaha! Dat deed ik 2 jaar geleden ook! En een paar dgn na mn NOD heb ik via internet tests besteld (heel goedkoop en ontzettend goed) en dan moet je daar weer op wachten. Vond ik een hele goeie zet. Als je de tests in huis hebt, dan valt t wachten niet meer mee. Hoe langer na mn NOD, hoe zekerder ik van mn zaak was (was ik toch al heel erg) en hoe minder de druk werd om te testen. Toen ik wel getest had en t was positief, ben ik me alsnog rot geschrokken en heb ik een dag doorgebracht met de gedachte: hoe kon ik dit nou doen? (=zwanger worden) En vanaf de volgende dag ben ik gaan genieten... Oh, jongens, hieraan denken is bijna net zo leuk als terug denken aan mn bevalling! (nee, echt waar, ik maak geen grap!)
Ik heb ook nog geen testen thuis, omdat ik anders de verleiding niet kan weerstaan. Ik mag ze van mezelf ook niet eerder bestellen dan eind volgende week.