NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Goed hoor.

Alle anderen zijn nu met een test met 2 strepen door t huis aan t rennen? Echt erg rustig hier.

2. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Goedemorgen,

De laatste dag van augustus vandaag...
    Morgen (28dg) of overmorgen (29dg) is m'n NOD. Nu heb ik sinds gisteravond al een raar gevoel in m'n buik. Ik voel eigenlijk nooit wat tot de dag dat het begint. Het kunnen ook 'n darmen zijn hoor, die waren gisteren ook al raar aan het doen. Maar dat heb ik wel vaker als ik ongi word.

Ik moet zo weer naar de tandarts :shaking: :pale: :-s

Dus ben behoorlijk sjacho vandaag! Nergens zin in en ik heb het KOUD! Dit zijn toch geen zomertemperaturen meer...
    (straks hebben we weer een hittegolf, lopen we weer te klagen ;) )

3. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Was het maar zo!!! Ik heb nog nooit een test met twee strepen in het echt gezien, bij mij verschijnt er altijd maar 1 streepje :confused:

;) ;) ;)

4. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0

Goedenmorgen iedereen,

Nou het word spannend hier, ben erg benieuwd wie er straks allemaal positief gaat testen, en ik hoop dat het er een boel zijn.

Ik merk wel dat ik er meer mee bezig ben dan dat ik eigenlijk wil, heb vanacht nog gedroomd over dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Maar moet nog eventjes wachten voordat ik kan testen.

Ik heb mezelf voor genomen dat ik 7 of 8 september wil gaan testen, dan ben ik al wat over tijd, en ik ben altijd netjes op tijd dus dan zal het wel, en ik ben bang dat als ik te vroeg test ik maar een streepje krijg zonde van mn geld, die testen zijn al zo duur.

succes voor alle probeerende en laten we het hopen

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey @jebentwelkom
    die angst van de tandarts heb ik ook. ik wens je HÉÉL veel succes straks!

de rest vd meiden, wat spannend voor sommigen. de NOD komen al snel. ben benieuwd wie er gaat testen vandaag. en ik duim heel hard voor diegenen want september mag net zo'n vruchtbare maand worden als augustus!

hier ook even een update:
    ik was dus 3 dagen overtijd, toen heb ik 1 dag gevloeid (maandagavond een beetje en dinsdag 1 dag, maar heel weinig) en nu is het alweer over! ik snap er niks meer van. normaal heb ik de eerste 3 dagen hevig bloedverlies...
    en mijn tepels blijven zo gevoelig wordt er gek van. een bh dragen doet al zeer, laat staan de autogordel!

tips dames...?

6. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    hoi kimkivits,

misschien ben je dan toch zwanger, je hoort het wel vaker hoor!

aolala

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    kimkivits

Waarom ga je voor de zekerheid niet even testen, misschien toch een innestelingsbloeding. Als je het idee hebt misschien toch zwanger te zijn kun je beter even testen. Succes meid.

Ik voel me deze ronde anders dan vorige ronde's. Vorige keren direct na eisprong een soort ongi gevoel. Heb dit nu niet, nu een soort lichte spierpijn in onderbuik en af en toe wat steekjes/krampjes. Verder niets. Wel had ik gisteren een dikke klodder witte afscheiding, van dat kwarkachtige. Zou dit een innesteling kunnen zijn??? Heb er trouwens wel een goed gevoel over. Had dit bij mijn allereerste zwangerschap ook, wist ik gewoon dat ik zwanger was, en dit gevoel heb ik nu ook. Nog 8 of 9 dagen en dan weet ik het zeker.

Heeft iemand van jullie dezelfde klachten??

Liefs Moons :)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @aolala: nou ik denk het niet hoor meis, WAS het maar zo!

ik snap alleen niks meer van mijn lichaam. ik heb echt maar 1 dag gevloeid. nu weer niks....

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou moons ik duim voor je!
    wanneer wil je gaan testen?
    ow ow wat ben ik toch ongeduldig :D

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik probeer te wachten tot volgende week zaterdag. Ik heb op dag 11 of 12 mijn ei gehad, luteale fase maximaal 16 dagen, dus zaterdag zou ik het dan uiterlijk moeten worden. Ik heb wel al testen thuis, testen 4 dagen voor nod, dus ik hoop dat ik me kan inhouden. Heb er 3 liggen dus misschien dat ik er wel eerder eentje tegenaangooi, ligt er ook aan hoe ik me volgende week voel.

Liefs Moons

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @moons

spannend! het scheelt ook dat je al een x zwanger bent geweest. je weet al hoe alles voelt etc. bij mij is het nog steeds giswerk hahaha.

ben wel trots op je als je nog tot volgende week kan w8 ;)

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Zal wel moeten, nu is het zowiezo te vroeg om te testen. Volgende week gaan mijn beide jongens weer naar school, heb ik gelukkig te druk om zenuwachtig te zijn. Nu heb ik makkelijk praten, maar naarmate de nod dichterbij komt wordt het wel moeilijk hoor!!

Liefs Moons

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou Kimkiviets, hier nog 1 hoor. Ik heb nu ook maar heel weinig gevloeid. Ben niet zwanger.
    Alle andere keren dat ik 1 dag (of zelfs meer) gevloeid heb, was ik wel zwanger. Ik ben dus van de late positieve test, ik zou t volgende week gewoon nog es testen als ik jou was.

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @minni

ooohhh nu krijg ik toch de kriebels...
    ik had het er gisteren nog met leon over, dat ik het zo raar vind.
    ik had meteen toen ik stopte met de pil een perfecte cyclus van 28 dagen. deze maand is het anders. maar het kán het ontpillen nog zijn...

ik durf niet te testen :( ben zo bang voor weer die teleurstelling. en de meiden hier zeggen dat als je rood bloed ziet dat het dan toch echt over is...

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik hoop dat er heel veel meiden van jullie straks gezellig bij de mei mama's kunnen mee kletsen. Ik wacht met smart op meer gezelschap :)

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @minni

wat heb je trouwens een HEERLIJK kereltje!

17. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    goeiemorgen meiden!
    Spannend hier, ik lees wel mee maar heb weinig te schrijven, zit net weer in de rooie week dus ik moet nog heeeeel lang wachten.
    Gister een afspraak bij de gyn gemaakt voor een onderzoek op dag 13 van mijn cyclus, daar eerst maar weer eens naar toe leven he?

Iedereen veel succes!

Liefs Moontje

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik heb helaas ook niet veel te melden...
    Op dit moment moet ik ook zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben (is heeel positief)....ik zit alleen maar de dagen naar mijn vakantie toe af te tellen, het i-net afstruinen naar leuke vakantieaanbiedingen.
    Echter denk ik wel dat het in mijn vakantiespannend wordt want ik denk dat mijn NOD 21 september is ennne ik wil dat die duivels wegblijven....nu MOET het!!!! want ik wil gewoon niet ongi zijn tijdens mijn vakantie!!

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey silla!
    de 21ste wordt ik alweer 22. ik zal dan zeker aan je denken ;)

waar wil je heen op vakantie? ik heb misschien nog wel een tip voor je als je richting bodrum/turgutreis wil...

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    net even snel de 'tampontest' gedaan.
    nog steeds niks...
    ga nu wel twijfelen.

bloed is toch bloed?
    of zou ik morgen met ochtendurine toch een testje doen?

Deel Deze Pagina