Spannend Kimkivits. Het hoeft niet persé met ochtendurine hoor. Hier geen klachten/kwaaltjes. Geen krampen, geen zere borsten. Ben benieuwd waar dit op uit gaat lopen. Succes allemaal.
Rood bloed is over? Nou, dat hoeft echt niet hoor. Meissie, doe volgende week een test en dan weet je het zeker. En wat betreft teleurstelling. Je moet t wel zien als n spelletje. Tuurlijk is t even slikken, maar neem een baaldag en de volgende dag neem je je vent weer te grazen en gaan jullie er keihard weer voor. @Mariska75: spannend!! Veel suc6
hahaha minni, jij bent zo grappig! je maakt me wel wat vrolijker ja idd, als het niet zo is ga ik mijn mannetje verwennen (mezelf ook trouwens). en door naar de volgende ronde!
Ben weer terug hoor, deze keer is het meegevallen! M'n mannetje zei dat ik maar aan een bevalling moest denken als ik op die stoel lag, dat het dan wel mee zou vallen Hij ook met z'n rare ideeen... Hij zei: wil jij nou ooit bevallen? Als je zelfs al bijna niet naar de tandarts durft? Haha maar na een bevalling krijg je iets heel moois terug, bij de tandarts niet (ja vroeger een ballonnetje of stickertje... ) Maar ik geef toe, een bezoekje aan de tandarts is vast niks vergeleken bij een bevalling.
Ik beval liever dan dat ik een kies laat vullen. Maar mijn bevalling is super verlopen, zoals ik het me had voorgesteld. Dat gaat niet bij iedereen zo.
Ik heb dus werkelijk écht niets nieuws te melden. Hier is alles nog zo'n beetje hetzelfde. Kleine steekjes hier en daar, borsten beginnen te zeuren en ik zit weer aan een reep chocolade. Allemaal tekenen dat de menstruatie in aantocht is. Dus ik ga zeker naar de volgende ronde. hehe....de volgende ronde....meestal is dat leuk en positief hier dus niet Ik blijf gewoon gezellig met jullie mee lezen, dames. Liefs, Gerrina
Aaarrrgh, geen goed nieuws... De bloedingen van gisteren hebben zich vandaag goed doorgezet, dus van een zwangerschap zal er deze maand niet veel in huis komen... Die verdomde toch hé. Maar ja het was pas ronde 1, laten we hopen dat ronde 2 beter afloopt!!! Oh Kimkivits, dat is toch wel een ongelooflijk spannende periode voor je. Ik duim met je mee, laten we hopen dat het raak is voor je... Groetjes Larreke
hee meiden, kreegnet met de post de uitslag van mijn uitstrijkje van vorige week, alles in orde! pffff gelukkig maar, daar geen enge dingen. Nu de rest nog afwachten maar dat gaat allemaal nog wel ff duren geduld geduld!
ik ga zo mn dag ff onderbreken met hier op t forum rondhangen, door bij mn buuv n koppie te halen. Daarna een slapie met mn zoon. Daar verheug ik me al de hele dag op, super slecht geslapen vannacht.
Hallo!!! Tjonge even uit het net geweest.. Hoe is het hier? Drukke bende... Hier alles goed. Helemaal nergens last van. heerlijk gezien mijn vorige drie cyclussen nogal met kramp, pijntjes en dergelijke verliepen... Heb een nieuwe baan!!! Ga maandag al beginnen. Moet 2 maanden opleiding in, du szal er niet zoveel zijn... Vanaf hier wil ik zoiezo iedereen heel veel sucees wensen en hoop dat er veel zwangeren bij zijn!!!!
Tigger, heb jij deze keer ook geen kwaaltjes?? Ik ook niet, vorige ronde's voelde ik van alles na mijn ei, maar deze keer helemaal niet. Toen ik zwanger was voor mijn mk had ik ook nergens last van, alleen paar dagen voor nod last van obstipatie, maar verder niets. Ik heb er zelf een goed gevoel over, weet niet waarom, maar ergens diep van binnen denk ik gewoon dat ik zwanger ben. Misschien intuitie?? Had alleen gisteren een dikke klodder witverlies, een kwarkachtige substantie, nu weer helemaal over, weinig afscheiding en ik heb een gevoel alsof ik ergens zenuwachtig over ben, net als dat je hebt in de wachtkamer van de tandarts ofzo. Hopelijk is geen kwaaltjes positief voor ons. Liefs moons
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan Tigger Ik zie trouwens dat je dezelfde NOD-dag hebt als ik. Maar zo te lezen heb jij ook weinig klachten
gerrina en larreke --> jammer meiden maar succes in de volgende ronde! minni --> welterusten strakjes, ben jaloers op je. ben zoooo moe. slaap de laatste tijd slecht en heb vnv ook nog eens tot half 10 cursus zzzzz zzzzz jebentwelkom --> wat fijn dat alles goed ging bij de tandarts. mij zie je daar in elk geval niet snel zitten brr wat eng vind ik dat! tigger --> gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
sonja je achtergrond muziek deed wonderen {|= Nienke we duimen voor je in de vakantie is vaak dat het raak is omdat je dan lekker onrspannen bent en zo \/ ninetje ja ik heb al nieuwe afspraak gemaakt nu voor de ochtend hihi kan ik niet vergeten Velobabe balen misschien dat je eerst een week overtijd moet zijn eer je pos test tigger heel veel succes met je nieuwe baan :cheers: succes met je opleiding je gaat het redden moontje fijn dat de uitslag goed is een hele opluchting :sunny: larekke balen succes in de nieuwe ronde minni slaap lekker geniet ervan :flower: heb net rond 13:00 quinten op bedje gelegd hij is mijn oppas kindje bijna 2 en die was moe dus die doet heerlijk slapen hij krijgt kiezen en een luier dat hij ervan heeft uker: jeetje maar ja heb hem lekker in bad gezet en vond het helemaal top dus dat gaat goed \/ Jebentwelkom ik ben ook bang voor de tandarts en ga er echt niet met plezier naar toe maar ik denk ach valt wel mee hihi :compress: als ik nog iemand vergeten ben succes gr maria :flower:
Hoi allemaal, heb me even stiekum ingelogd op het werk (bijna dagelijks dus, gniffel)... Hoezo verslavend forum Voor Nienke: Een hele fijne vakantie. En veel plezier. Jullie komen lekker aan elkaar toe. Dat het maar goed raak mag zijn. \/ Voor M&M: nu niet verslapen hé??? :sunny: Voor Velobabe: ik duim voor je. Voor tigger: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. :sunny: :jocolor: Veel succes met de opleiding die je nu gaat volgen. Voor moontje: oef..... een goede uitslag lucht heel op.... Voor larekke: helaas pindakaas. Wat rot meid!! Ik wens je veel succes in de volgende ronde. Hoop dat het dan raak is [-o< Voor minni: Doe je even een slaapje voor me mee (geeuw, geeuw) Voor Jebentwelkom en M&M: Ik heb volgende week en die week daarop een afspraak bij de tandarts. brr brr. Ik weet dat er per afspraak 2 kiezen gedaan moeten worden (4 in totaal) brr brr..... :-# En nu ga ik weer ff snel werken. Doegie..... :flower: