NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    @Terese, ik heb er ook geen ervaring mee, ik ga dat ook nog niet direct doen. Eerst maar eens 'gewoon' proberen (waarschijnlijk één maand...hahaha!) Gewoon blijven klussen voor de zekerheid...!

@tigger, bedankt! Ja, 31d is best goed hè? Maar ja één keer 31 dagen wil natuurlijk ook nog niks zeggen. Maar we gaan het gewoon proberen! Jij ook veel succes deze ronde!

@Fransje77, vervelend hè? dat wachten! Ik heb dan maar 3 dagen echt gewacht op die verdraaide duvels, maar ik vond het al veel te lang...Maar d'r zit niks anders op dan echt geduld te hebben.

-x-Vissie-x-

2. Niet meer actief

Haai meiden,

ook ik meld me hier aan, vandaag helaas ongesteld geworden :(

Mijn nieuwe NOD is 7 september, volgend weekend gaan we op vakantie, lekker klussen in Frankrijk, heerlijk!

Dat moet lukken :)

3. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ik heb wel ervaring met ovutesten. Toen ik zwanger probeerde te raken van de eerste, werd me dat aangeraden door de huisarts. Daaruit bleek overigens dat ik een vrij late eisprong had. Daarnaast heb ik ook getemperatuurd om de eisprong aan te tonen naast de ovutesten. Het is de moeite waard om dat allebei te doen als het na een paar maandjes niet wil lukken. Je weet dan in elk geval zeker in welke periode je eisprong is als je regelmatig bent.

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Welkom Mariekepieke. Leuk he klussen in de vakantie? Lekker hoor, vakantie in Frankrijk! Hoe lang gaan jullie?

Wij hebben ook een vakantie-ei ;) Lekker alle tijd voor dat ene klusje :D Wij blijven in Nederland, dus laat het maar regenen, I don't care haha!

5. Niet meer actief

@ Nienke: we gaan minimaal 2 weken, richting de Gorges du Tarn, vrij zuidelijk.

Ik kan niet wachten :) Lekker klussen in onze nieuwe tent....

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    @ Mariekepieke, balen meid! Maar gelukkig ga je nu lekker op vakantie, dan zal je volgende ronde er lekker snel zijn!
    Have fun! ;)

-x-Vissie-x-

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik denk dat er over mijn eerdere berichtje heen is gelezen...

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? :D

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Tuurlijk Manuela,

Jammer hoor dat ze zijn gearriveerd! Hoe lang moet jij nu weer wachten??? maw heb je een beetje een regelmatige cyclus???

-x-Vissie-x-

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi dankjewel Vissie...

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn cyclus het gaat doen... Afgelopen zondag de laatste pil geslikt (en had sterk het gevoel zwanger te zijn). Het was vandaag zo'n teleurstelling dat de duivels kwamen want onbewust had ik er dus wel erg op gehoopt. We gaan dus nu stoppen met de pil die ik eigenlijk maandag weer moet nemen...

Even afwachten wat mijn cyclus gaat doen dus. Nou lees/hoor ik ook verhalen dat je na het stoppen met de pil niet meteen moet proberen zwanger te worden maar af te wachten tot je weer ongi bent geweest... waarom is dat?? Weten jullie dat?

Liefs
    Manuela

10. Female

Female Niet meer actief

hoi manuela, das alleen omdat je dan makkelijker kunt bepalen wanneer je zwanger bent geraakt. ook zeggen ze dat je 1,5 x zoveel kans hebt op een een-eiige tweeling als je meteen zwanger raakt....... maar erg? nee das t zeker niet, je kunt er meteen lekker relaxed voor gaan hoor! op dit forum onder het onderwerp 'de pil' vind je zeker meer antwoorden op je vragen... succes! xxx

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bedankt voor je antwoord meid!

Ik ben gelijk idd die topics gaan doorspitten... hihi had ik meteen moeten doen.

Nou gelukkig is het alleen daarvoor want ik ben echt te ongeduldig om eerst een maand of langer te moeten wachten :D
    En mannetje wil niet aan die condome, dus we zien wel wat de natuur doet!

Liefs
    Manuela

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Manuela :p
    Heel herkenbaar dat ongeduldige :)
    Veel succes!

13. patrien

patrien Niet meer actief

jeetje wat wordt het alweer druk in september.
    ik moest een paar dagen werken en meteen een aantal wachtende erbij.
    ik ben slecht in namen en onthouden (blond?) maar voor alle nieuwelingen hier: welkom
    alle mensen die richting ei gaan (of hun ei aan het zoeken zijn) suc6

en ik...... wacht nog maar geduldig af. mijn ongi is voorbij (joepie) het duurde korter dan met de pil maar wel drie keer zo heftig, jeetje ik dacht dat ik leeg liep.
    maar we kunnen weer aan de klus.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja toontje, dat had ik ook, even een heftige dag, maar met 3 dagen was het over. Met pil dik 5 dagen.

15. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Tjeee,
    Ik keek even een weekje niet en wat een hoop nieuwe berichtjes (en dus veel nieuw gezelschap op dit forum).

Even een vraagje; hebben jullie nou ook het volgende:
    Elke keer vanaf mijn vermoedelijke eisprong tot mijn ongie wil ik zooo graag zwanger worden. Maar de dagen dat mijn ongie echt doorzet, dan is dat al veel minder. Dan denk ik dat het ook wel handig is als het een paar maanden op zich laat wachten. Op de dag dat ik ongie wordt, baal ik wel heel erg hoor. En nu is mijn ongie al weer een paar dagen over en zit ik iets minder dan een week en dan begint het "Ik wil een kind-gevoel en wel nu!" weer.
    Ik vind het wel verwarrend, want ik wil het ook wel echt. Maar wat nou als ik zodra ik zwanger ben, alleen maar denk dat ik beter nog even kan wachten? Daar ben ik dus best een beetje benauwd voor...

Ik ben op mijn werk namelijk nog best veel aan het bijleren en krijg veel kansen. Wanneer ik moet bevallen moet ik natuurlijk echt even weg van mijn werk en misschien is dat niet handig. Maar zoals nu, denk ik, wat maakt dat uit? Ik red het heus wel en ik wil gewoon een beetje jonge moeder zijn (nu 26, maar ik zal op zijn vroegst op mijn 27e moeder zijn). Dus helemaal niet zo jong. En mijn moeder en een aantal tantes waren voor hun 40e in de overgang, dus ik wil echt niet lang wachten. O, je ziet, ik kan hier echt bladen over vol schrijven. Al die twijfels. Maar het lijkt me zo erg als ik zwanger ben en ik dan dat gevoel heb als ik ongie ben. Namelijk dat het niet zo'n haast heeft.

Hoe is dat bij jullie?

Groetjes Eliza

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Eliza,

Ik heb de hele maand 't gevoel dolgraag te willen. Wel heb ik tijdens ongi en iets daarna ook merk ik iets meer rust over me. Net of ik dan iets meer met beide benen op de grond sta. Ik denk dan meer in termen van komende maanden en ben wat realistischer.
    Terwijl ik tijdens vruchtbare dagen en daarna echt heel erg met t moment en die maand bezig ben omdat ik dan zo super graag wil. Ik voel dan ook ineens allerlei mogelijke symptomen ;)

Ik ben wel 33 jaar en dat zal ook schelen. Ik zal eerder wat stappen terug willen doen in werk dan dat ik nog vooruit wil eerlijk gezegd. Terwijl ik de afgelopen jaren juist erg opgeklommen ben. Nu vind ik dat niet meer zo belangrijk. Ik wil gewoon vooral graag een kind :)

Als ik overigens wist dat mn moeder/tantes vroeg in overgang waren, was ik eerder begonnen. Maar veel eerder had niet gekund, want ken mn hubbie pas 4,5 jaar.

17. Female

Female Niet meer actief

Hoi Eliza,

Ik heb de hele maand 't gevoel dolgraag te willen. Wel heb ik tijdens ongi en iets daarna ook merk ik iets meer rust over me. Net of ik dan iets meer met beide benen op de grond sta. Ik denk dan meer in termen van komende maanden en ben wat realistischer.
    Terwijl ik tijdens vruchtbare dagen en daarna echt heel erg met t moment en die maand bezig ben omdat ik dan zo super graag wil. Ik voel dan ook ineens allerlei mogelijke symptomen

Hey Eliza, oh ik heb echt PRECIES hetzelfde gevoel!! heerlijk herkenbaar
    xxx

18. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Eliza,

Ik herken wat je aangeeft. Ik ben 24 en wil ook heel graag moeder worden. Heb alles voor elkaar zoals ik het altijd wou. Maar wanneer het goede timing is kan alleen jijzelf aanvoelen. Ik ben jong als leidinggevende gaan werken en kan nog veel meer uit mijn carriere halen als ik zou willen. Ik weet alleen zeker dat ik liever moeder wordt. Ik denk dat het in ieder geval heel goed is dat je er zo bewust mee bezig bent. Sommige mensen doen maar wat....

Succes ermee!

Liefs Mickey

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Female,
    eeehhh je citeerde mij = Sophie ;)

20. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden ik kom het septemberforum versterken want mijn rode :evil: :evil: :evil: zijn vandaag gekomen, dus op naar ronde9 :( !!!

Groetjes, Astrid

Deel Deze Pagina