Nou Gerrina en Manuela79, ik kan juist de hele maand door GEEN chocolade eten......hihi, ik hou daar helemaal niet van! Daar maak je mij echt niet blij mee....... En Ninetje.....ik zie toch ook een duidelijk +
voor mezelf wachten we t gewoon af hoor... Ik zie het allemaal wel... Wat mijn vriendinnetje betrefd...die heeft zojuist met een digitale test ZWANGER getest... Geen twijfel meer over mogelijk dus! Joepieeeeeeeeee
Ik eet elke dag wel een reep hoor maar een paar dagen voordat ik ongesteld ga worden eet ik meer dan het dubbele van het lekkere spul. Ik heb er dan ook continue zin in. Tis maar goed dat ik niet dik word. Hoewel......ben nu sinds een week of twee 1,5 kilo aangekomen :scratch:
Nou heb even je foto's bekeken in je album... hihi jij hoeft echt de chocolade niet te laten staan, lekker van genieten hoor! Maar 1,5 kilo in 2 weken is behoorlijk veel hoor! Nog een paar daagjes wachten
Manuela79 Ik heb niet elke dag afscheiding, het is nu eigenlijk bijna niets, alleen gisteren een dikke klodder. Heb wel op 1 borst een duidelijke blauwe ader en als ik in tepels knijp komt er een klein beetje vocht uit. Morgen nog een week, joepie, als ik het volhoudt tot mijn nod??? Liefs Moons
Paar daagjes?! Ja dan komt opoe op bezoek. Ik laat me niet meer gek maken, Manuela. En ik pak nog een lekker stukje chocola
Oooh Moons wat spannend zeg!!! Ik duim echt heel hard voor je mee. Maar het klote is gewoon dat al die klachten op zowel ontpillen, als een ongi kunnen duiden... ik heb ook behoorlijk wat klachten, ga er vanuit dat het ontpillen is, maar de wens is de vader van de gedachte he?! Gelukkig kan ik me maandag lekker op mijn huis gaan storten en dan duurt mijn nod ook nog maar een paar dagen. Hopelijk dan positief nieuws!
Nou meiden, ik ga even lekker douchen en dan duik ik mijn bedje in... Voel me niet lekker, heb het gevoel dat mijn maag in mijn keel zit en mijn buik is helemaal opgezet. Hopelijk is het dan morgen wat beter. Fijne avond allemaal! Kus Manuela
He Manuela, Hoop dat je je morgen wat lekkerder voelt. Ik zit hier ook snotterend achter de pc, met van die oren die zeer doen als je slikt. Ik hoop niet dat het doorzet, want we gaan morgenavond weg voor een weekendje naar Zandvoort (duimen jullie mee voor mooi weer!) Kan een van jullie me misschien inwijden in de geheimen van de afscheiding (dit klinkt wel heel raar h ) Nou ja, sommigen hebben het over hun afscheiding, alsof je daar iets aan kan zien. Maar eh #-o wat???
Dames... Ik ga weer ff lekker beneden banken. Manlief zal wel liggen slapen op de bank dus es kijken of er nog wat op tv is. Voor alle klussers: een hele vruchtbare nacht Voor alle wachters: slaap lekker en wordt wakker met een hoge temp Ik ben er vast morgen weer Liefs, Gerrina
@moons...die blauwe aderen heb ik al 2 maanden, voor mij zegt dat helaas niks. dat vocht heb ik al 9 jaar...is nooit weggegaan en ik weet wat t is maar te moeilijk om uit te leggen....dus ook dat zegt mij niks... Lordifal had het ook een beetje vocht uit haar tepels...was helaas voor haar niet zwanger... Even afwachten meiske..ik hoop het voor je! @Gerrina...ja ja ja....ik weet dat jij alle hoop voor mij hebt lieffie..maar waarom niet voor jezelf? We wachten t gewoon af...morgen weet ik iets meer...de temp zegt echt genoeg hoor. @manueel...owh jee...dat klinkt als...Ik duim hier!
Meiden welterusten allemaal, ik ga al naar bed! Ben nog beroerd van de tandarts, zeurend gevoel in m'n kaak en krijg nu ook al buikpijn... Dat kan niet veel goeds betekenen! Meestal als de buikpijn begint bij mij is het dezelfde of de volgende dag over voor deze maand Dus misschien kan ik morgen al naar de NOD oktober... Twinny, leuke foto's! Afscheiding heb ik ook niet veel verstand van, ik geloof dat het rond je ei heel veel moet zijn? Maar ik merk nooit veel verschil, wel dat het vlak voor ongie heel weinig is. Ik heb ook maar 1x per maand trek in chocola! Nu nog niet trouwens.
Nou ik heb juist ff lekker een uurtje geslapen......... was heeeeerlijk Nu ga ik eens ff kijken wat er zoals geschreven is de laatste uren en daarna ga ik lekker prison break kijken........... Zijn er al dames die zeker weten dat ze morgen gaan testen..... Ik zit eraan te denken......maar als ik gewoon weer snel ga plassen dan is me kans weer verkeken..........ff kijken wat me bui in de morgen te melden heeft
het spijt me tigger maar ik ga je toch melden dat het geen innesteling is... elke keer als ik naar het toilet ga veeg ik steeds iets meer rood af dus ik denk als ik morgenvroeg wakker word dat de aan mijn bed staan. jammer, alweer op naar de volgende ronde, baal baal!! :x groetjes pat
hey meiden, hier een heel droef meisje. Ik ben vandaag ongi geworden. Na vier dagen over mijn 28 dagen. ik heb dus ongeveer een cyclus van 32 dagen. dat is nog een voordeel, nu weet ik tenminste de volgende keer wanneer mijn eisprong is. ik ga nu naar mijn bedje want mijn buik staat op ontploffen en ik voel me niet al te best. ik wou het jullie gewoon eens laten weten. groetjes Kaylie
Hey Kaylie, jammer hoor! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Welkom in September!!! En even een tipje: Zet je banner in je onderschrift. Dit kun je doen in je profiel en dan staat bij elke post die je doet je banner er automatisch bij en hoef je hem dus niet elke keer ergens op te zoeken!
Kaylie, balen meid, veel succes in de komende ronde. Pat, misschien is alles wel over morgen, ik duim nog even door voor je, en anders veel succes de volgende ronde, een voordeel, je cyclus is wel weer wat korter. Liefs Moons