zooo wat hebben jullie je best weer gedaan met pagina's vullen... morgen 1 september... spannend voor de eerste meiden... wow nou dames ik duim voor jullie allemaal!!!!
Wow, dat gaat echt snel inderdaad... Morgen al september ja...ik val natuurlijk weer net op het randje september/oktober...dus voor mij duurt het nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang Voor degene die de komende dagen al hun NOD-dag hebben...toi, toi, toi!!
Zo meiden na een lange drukke dag werken ben ik er weer even s'avonds laat. heb vadaag veel dikke afscheiding en af en toesteken in mijn (.) (.) en onderin mijn buik. Vorige maand had ik vanaf mijn ei constant lichte ongi kramp maar dat heb ik nu niet. :-k Phoe het wordt voor aantal meiden spannend hier zeg. Ik zal voor jullie [-o< [-o< . Dat jullie snel een posi test in handen hebben. voor de rest die nog op het eitje wachten veel klus plezier en voor de meiden in de wachtkamer hopen dat de dagen snel voorbij gaan Zal denk ik pas maandag weer kunnen posten want morgen trouwt een vriendin van me dus s'avonds feestje :dj: :geek: :flower: en zaterdag en zondag werken bleeeeh. :thumbdown: Misschien vind ik morgen nog een gaatje om even bij te lezen.
GRRRRRRR Ze zijn er alweer die duivels, en wederom een cyclus van 25 blijf ik nog in september "hangen" Nieuwe NOD 25 september
Hallo meiden, Ik moet nog een paar paginas bijlezen, want dat is me nog niet gelukt, maar ik wil jullie wel een fijne nacht wensen!!! En op dit moment is het SEPTEMBER!!! Woehoe, spanning en sensatie. Ik ben zó benieuwd!!!
goede morgen allemaal, dinsdag terug van vakantie gekomen en had woensdag en donderdag nog vrij. vandaag en morgen nog werken en dan weer wekend. zit ook weer voor mijn klus dagen dus het word ook weer lekker spannend straks. mijn zus is vandaag 11 dagen overtijd en als het niet voor dinsdag middg begonnen is krijg ze dinsdag middag een keizersnede.(was bij de eerste ook) dus ik word weer tante dan...echt spannend. hoop dat ik mijn zus ook snel kan vertellen dat zij ook tante word.... nou meiden die gaan werken ..werse die gaan luieren ...luier ook een beetje voor mij. die gaan testen toi toi toi en bij wie de duivels zijn geweest ...dame..... tot later. liefs esther
klusdagen klopt niet echt de banner staat op het langste en ik ga uit van klusdagen van 28 dagen cyclus dus mag nu straks weer beginnen voor het zelfde geld is mijn cyclus korter..... snap ie
goedenmorgen dames, Niet veel goeds te melden, mijn duivels hebben toch echt doorgezet, nu ook last van rug en buik dus op naar de volgende ronde. Die is dan in ieder geval net wat moons zegt toch mooi 4dgn korter. Iedereen een fijne dag :compress: Groetjes Pat
Goedemorgen meiden. Ik heb nu geen tijd om alles na te lezen. Ik geef nu even alleen een updatje van mezelf. Ik lag gisteravond om 20.00 uur helemaal beroerd in bed. Die misselijkheid heb ik nog niet eerder gehad in een cyclus. Maar ik heb sinds gisteren ook die vervelende hoofdpijn als ik ongi moet worden... Het enigste wat nu ontbreekt, bij als ik anders wel ongi word is de donkere afscheiding. Dat heb ik nu bijna niet en als het er is, is het cremekleurig (sorry voor de details..) Voor mijn gevoel kan het nog steeds twee kanten op. Al hoe wel ik wel steeds meer naar de ongikant nijg.. Afwachten maar weer...
Even een update: 3 dagen overtijd negatief getest. Ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds niks. Voor iedereen die ook op de ongi wacht...ik duim gewoon door! Voor iedereen die door is naar de volgende ronde...succes! Ik snap er niks meer van...waar blijven de duiveltjes nou. Ik ben gisteren maar een wedstrijd gaan fietsen in de hoop dat het op gang zou komen maar helaas. De steken linksonder in mijn buik zijn nu wel weg.
Goede morgen allemaal heb vandaag een lekker dagje vrij ga even lekker ons huisje schoon maken. Mijn steken en buikpijn zijn helemaal weg, ik wacht deze maand gewoon af en anders sluit ik mij gewoon aan bij de maand oktober (liever niet natuurlijk) Het is vandaag eindelijk september dus iedereen die gaat testen hopen dat hij positief mag zijn. Voor mensen die ongi zijn geworden balen op naar de volgende ronde. Mensen die nog aan het klussen zijn succes. En mensen die nog aan het wachten zijn ook succes. Groetjes Alida
hoi meiden! zo wat is er weer veel bijgekletst gisteren!!! ga het nog druk krijgen met bijlezen even een update: gisteren s avonds weer een klein beetje bruinverlies. dus vanochtend getempd en het was 37.7 niet vaginaal maar rectaal hihihi dus de buikpijn blijft komen, evenals de rugpijn that's killing me! ik ga ff verder lezen dikke x
goedemorgen dames hier is het de hele nacht maagpijn en was te bereord om eruit te gaan voor een sapje dus ga ik zo doen hadwel lekker warm kussen dat verzachte ook gelukkig voor de gene die ongi zijn geworden balen succes in de volgende ronde en de wachters hetkomt nu echt dichtbij SPANNEND gr maria
Als ik dit allemaal lees kennen jullie je lichaam allemaal erg goed en luisteren jullie er ook goed naar. Dat heb ik helemaal niet. Ik denk er helemaal niet bij na als ik een steek in mijn buik heb, of last van mijn tepels (daar heb ik dus nu last van! ). Ik vind het knap hoor, maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat een aantal al wat langer bezig zijn, dan ben je waarschijnlijk ook veel alerter. Bij ons is het allemaal nog vrijheid, blijheid zeg maar ( :^o oke, ik ben er toch wel veel mee bezig! ) Ik ga het eens wat beter in de gaten houden.
Goedemorgen! Twinny, leuke foto's Ik las dat er een paar de op bezoek hebben. Balen. Veel succes de volgende ronde met veel +++++ Ik vrees dat t voor mij ook eraan zit te komen. Gister had ik naast eerdere symptomen een soort spierpijn gevoel bij baarmoeder. Maandag of dinsdag (cyclus 30/31 dgn: wisselt) is mijn NOD (banner staat op 30 dgn). Omdat we vanmiddag een weekendje weg gaan, besloot ik vanochtend een TEST (Midstream) te doen: Negatief..... Weer even met beide benen op de grond gezet Temp. is nog steeds op zn hoogst. Blijf natuurlijk hoop houden Ninetje, ik las dat jouw temp. ook nog hoog is. Voor jou en alle andere afwachtenden: Ik duim!!!!
Maria -> beterschap! (mijn bovenstaande berichtje lijkt een beetje een rare reactie op die van jou, maar we hebben tegelijkertijd gepost!)