het gaat al wel stukjebeter is alleen zo vervelend he maar ja hopen dat het een goed voor teken is ga boodschappen doen en daarna zien ik het wel denk huisje schoonmaken maar ja sonja heel veel succes balen dat je test neg was hier is temp ook 36.9 normaal 36.4 dus wie weet haha gr maria
Goedemorgen meiden, Pat, toch ongi, jammer meid, hopelijk in de volgende ronde meer succes Meiden die bijna mogen testen, mijn duimen draaien op volle toeren. Andere meiden die ongi zijn geworden, dikke knuffel. En de wachters, w88, w88,en nog eens w88, net als ik. Liefs Moons
Hier is het ook gewoon afwachten geblazen tot dinsdag NOD dag. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben er niet zo heel erg mee bezig zoals vorige cyclus ... ben wat nuchterder denk k en stel me in dat het dinsdag gewoon weer zover is! Ik mag maandag ook weer beginnen werken (na heel weinig werk vorig schooljaar), wel maar voor 2 weekjes maar t is toch dat weer eh. 't Is ook nog bij m'n ventje op school Ben nu volop aan t bakken geslagen, krijg straks vrienden op bezoek en k kreeg weer zin om vanalles te bakken (t wordt een nutella-taart mmm en een appelkoektaart mmm) Ik blijf toch duimen hoor voor iedereen die rond z'n NOD hangt, er moet deze maand toch iemand met goed nieuws komen!
Pat, jammer dat de duivels gekomen zijn meid. Miza wat spannend voor je Zo in alle drukte toch even snel een gaatje kunnen vinden om te lezen en te posten
Goeiemorgen allemaal, ben net terug van boodschappen doen. Dus lekker met bakje koffie alles weer doorlezen. Pfff.... veel hoor. Balen dat een aantal meiden weer ongi zijn geworden. Ik hoop dat deze ronde jullie ronde gaat worden. :sunny: Spannend is het nu ook voor diegene die vandaag hun NOD hebben. Ben heeeeel benieuwd..... [-o< \/ En ja Cella, op een gegeven moment ga je op steeds meer tekens letten. Maar het kan je ook goed voor de gek houden, zoals bij mij vorige maand. Had heel veel symptomen, die erop zouden kunnen sluiten, maar helaas, stipt op tijd kwamen ze weer. Ik ben deze ronde alleen bezig om te kunnen uitmaken óf en wanneer ik een eisprong heb. :-k Iedereen een hele fijne dag, het schijnt n.l. :sunny: te worden (is er hier nog niets van te zien hoor :scratch: mmmmmhhhh Geeke, je brengt me op een idee. Ik denk dat ik vandaag ook maar eens een taart ga bakken.....
Hoi allemaal, @Ninetje: gefeliciteerd met je vriendin. Nu jij nog. Hopelijk is het snel raak. @Gerrina: Kom je wel vaker zoveel aan? Misschien deze ronde toch raak ? @Manuela79: Succes met jullie huis. Hopelijk test je over een week positief. Ik blijf voor je. @Cella: voel je je al wat beter dan gisteren? Aan de afscheiding kan je zien of je in de vruchtbare periode zit. Dan ziet de afscheiding eruit als rauw eiwit en is rekbaar tussen de vingers. Klinkt lekker he . @Jebentwelkom: wanneer ga je testen? Voor jou is het nu ook spannend. @Remember: Heb je al geplast of ga je toch testen vanochtend? @Pat: Balen meid. Veel succes in de volgende ronde. @Kaylie: Welkom en veel succes deze ronde. @Banjer: succes deze ronde @Hairdresser: Leuk dat je tante wordt aankomende week. Hopen dat je zus ook snel tante mag worden van jou kind :flower: @Miza: oh wat spannend \/ @Velobabe: Misschien duurt het bij jou wat langer voordat je positief test. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent. @Kimkivits: Er is nog hoop :cheers: @Sophie: Misschien heb je te vroeg getest. Ik hoop het voor je. @Mark en Maria: Beterschap. Iedereen die ik vergeten ben heel veel succes. Update van mezelf: Nog geen ongi \/ , maar wel af en toe lichte ongikrampen. Verder geen klachten. Wel minimale zoete afscheiding .
ja mariska, hoop.... ik weet het ook allemaal niet meer. wordt er meer moedeloos van. ik denk straks even toch een testje er tegenaan gooien. wat denken jullie?
Ik weet ook niet waar je goed aan doet. Testen zijn duur. Maar je weet dan misschien wel beter waar je aan toe bent. Hoelang zou je nu overtijd zijn als je dat beetje bloedverlies niet meerekend? Ik heb nog niet eens testen in huis. Kom ik ook niet in de verleiding
Ik moet zeggen dat mij de ongi niet echt doorzet...maar ja, het is ook de eerste na het stoppen met de pil, dus dat zal wel niet raar zijn, of wel? Vanavond gaan we uit eten in een kei sjiek restaurant en als ik die kaart zie word ik al misselijk bij de gedachte. Ben normaal gesproken helemaal geen pitser, maar nu zie ik er NIKS bij staan wat me lekker lijkt! Ben af en toe zo misselijk als een ...hond?....
ja mariska, dat HAD ik ook. heb ze toch gehaald. ik w8 anders nog wel een week. en als de klachten aanhouden kan het altijd nog. toch?
ja jetje.... dat klinkt toch echt als... maar aan de andere kant, zie waar ik last van had. en ben toch half half ongie geworden. en weet nu nog niks meer dan een week geleden hahaha.
Leuk hoor, de eerste dag van september, NOT dus! Vannacht is het losgebroken, bleeehhhhhhh ale: ](*,) Elke keer wakker, onwijs kramp onder in m'n buik, rugpijn, hoofdpijn, zere bovenbenen... en moest ff bij m'n mannetje hoor... Ik ga nu ronde 5 in. Vergeleken bij heel veel meiden hier is dat nog maar heel kort, maar ik vind het nu al zo lang duren!! Maarrrr wat zie ik nu, met een gemiddelde cyclus van 29dg is mijn volgende NOD op de laatste dag van september, dus blijf ik lekker hier! Da's dan wel weer gezellig. Ik had nu dus een cyclus van 28dg, heb er ook een x eentje van 34 gehad. Best lastig gokken dus wanneer m'n ei komt, vooral omdat ik hem niet voel. Ik zag dat er nog een paar ongi geworden waren, blijven jullie ook in september? Of gaan er al naar oktober? Veel succes daar dan! Ik hoop er niet te komen... Hopelijk zijn er nog die kunnen testen, ik zou na het weekend gaan testen maar dat is dus niet meer nodig
Pat, verdorie.. balen... Kaylie, ook al.. Verwen jullie jezelf maar even lekker.... Banjer, ook al balen.. Zie boven.. Haidresser, klusse! En alvast gefeliciteerd!!! Miza, wat spannend!!!! Ik duim voor je! Velobabe, ook al spannend.. Gek wordt je ervan di eonzekerheid... Wow, Kim, dat is hoog!!! Spannend!!!! MenM... spannend... Voor veel meiden is het nu spannend.. Lijkt me makkelijker om voor jullie allemaal te duimen!!! Getver Jebentwelkom.. Da sidd geen leuk begin van de maand...
Jebentwelkom dat is echt super balen succes in volgende ronde kimkivits helaas er zit anders op de w88 succes Pat,Banjer balen heel veel succes Haidresser hopelijk mag je zus een natuurlijke bevalling doen maar heel veel succes hopelijk word je zus ook tante van jou de wachtende heel veel succes hopelijk hebben we snel al een positieve test alle klusser succes gr maria
Neeee....toch?! Het is voornamelijk bruin, maar gisteren zag ik toch ook echt wel rood... En ik ben destijds aan de pil gegaan omdat ik iedere maand half ziek was........... Of moet ik nu toch gaan twijfelen denken jullie?
jetje ik kan er niks van zeggen meid. ik snap het bij mezelf niet eens. ik kan alleen zeggen dat ik ook voornamelijk bruin verlies heb, maar heb ook een dag helderrood gehad. het lastige bij mij is gewoon dat de syptomen aanhouden en ik kort ongie ben geweest. ik wou dat ik jullie allemaal kon helpen maar helaas... ik ga over een week nog een x testen. misschien kun jij dat ook het beste doen. heb je nog wel ergens last van?
Bedankt allemaal, ik knap gelukkig weer wat op... Zit lekker aan de paprikachips, en dat op de morgen Maarre een vraagje. Ik wil dus m'n nieuwe NOD invullen daar links op de NOD lijst, maar het kan niet omdat ik er al eentje in september heb staan! Wat nu?