NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Wat zijn er weer veel ongi geworden, BAH!!! Maar we hebben gelukkig ook al een zwangere, da's dan wel weer mooi.

Thanks! De buikpijn word al wat minder gelukkig. Vannacht baalde ik echt zo enorm! Terwijl ik er deze ronde niet echt op gerekend had. Vorige ronde had ik er veel meer op gerekend en toen was de klap ook veel harder toen ik ongi werd. Ben al benieuwd hoe het deze ronde gaat! Krijg al weer zin in de klusdagen (duurt alleen nog ff...)
    Net ff een lekkere mok warme chocolademelk gemaakt, vind ik ook altijd lekker als ik ongi ben.
    Maar verder heb ik NERGENS zin in vandaag bleeeehhh :puker:

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    WOW Mariska, even snel een berichtje van mij om je te feliciteren!!

Van harte meid en geniet ervan, dat er maar vele mogen volgen!!! :D

Liefs
    Manuela

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Ik ging alleen maar ff hoi zeggen omdat klaartje er zo alleen was... :cry:

IK blijf gezellie in september hoor...volgende nod is 30 sept...nog net op t randje...

Minimaal 5 zei ik ook al jah...nog 4 te gaan!

Ik duim me ziek!

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Pff Moet ff me hart luchten...
    Ik heb de afgelopen week echt steken in me onderbuik gehad dus elke dag kijke en gelukkig bleven de :evil: weg...
    maaruh vandaag naar wc en ja hor beetje bruin rose bloed..was aan t werk dus d8 ff tampon er in en nu kom ik net thuis..en is er nix te zien..all1 klein beetje 'bloed' en nu weer kijke en bloed helemaal niet.. snap er nix van :(
    Wat kan dat nou zijn??
    Pff Dat zonder pil vraagd wel wat geduld van je en brengt je vaak in onc-kerheid haha

5. Niet meer actief

Kimmiej schreef:
    Idd, als ik zo de andere dames hoor is dat soms nog een heel gedoe dat ontpillen. Ik heb daar gelukkig geen last van gehad maar heb wel alvast tegen mijn man gezegt; ik ga noooooooit meer aan de pil. Troep!
    Nu ben ik al op zo'n leeftijd dat er toch niet meer zoveel kinderen mogelijk zijn. En ik heb hem nooit gevraagt hoeveel hij er wil maar als hij het genoeg vindt worden dan legt ie er maar een knoop in ;)

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Het KAN een innestellings bloeding zijn maar het KAN ook dat je ongie op aan het komen is meis...

Eventjes afwachten...we hopen op een innesteling natuurlijk!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hier al bruine spotting...

dus zal morgen wel doorzetten....de fles pina staat al koud in de koelkast!

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ik heb de afgelopen week Geen sex gehad..dus dat zal t dan wel niet wezen ...Wacht het maar even af dan... zal wel heel vruchtbaar moeten zijn als ik nu al in de 1e ronde gelijk zwanger ben..
    We moeten geduld hebbe.. :rolleyes:

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja inderdaad.. Dat ontpillen je word er gek van.. wist voor dat ik hier op t forum was dat dat bestond :) .. Maar moet zegge dat ik hems likte vond ik het perfect.. was altyd netjes op tijd je kon de klok er op gelijk zetten.en dat vond ik altyd wel erg prettig.. Maar ja ik ben nog jong dus ik heb nog de tijd.maar ja je kent t wel als je wat wil ...dat je t liefst nog gelijk heb ...
    Ja jij bent natuurlijk al wat ouder.. maar dat maakt de wenst niet minder groot.. ;)

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi meiden

Een dikke proficiat aan Mariska!!! Geniet ervan met volle teugen!!! En hopelijk mogen er nog veel volgen...

Ja Alida, Sinds wij gericht aan het klussen zijn, zie ik ook all1 nog maar zwangere vrouwen!!! Overal waar je gaat, familie, winkel, feestjes noem maar op... Maarja wij komen ook nog wel aan de beurt!!!

Wij zijn nog niet aan nieuwe klusperiode toe, :evil: :evil: zijn pas twee dagen geleden gearriveerd. Nieuwe NOD is pas 27 september...
    Dus duurt nog wel even!

Ondertussen heb ik van vele onder jullie hopelijk goed nieuws ontvangen!!!

Groetjes Larreke

11. Niet meer actief

Eh, en weet je 100% zeker dat dat bij ook niet zo kan zijn, Nien? ;)

Ach ik weet het, ik draaf door. Maar ik had het zo leuk gevonden.

Liefs,
    Gerrina

12. Niet meer actief

Kimmiej schreef:
    Liefst gisteren ;)

13. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goeie middag............. ik maak er denk ik een gewoonte van,,,....net weer heerlijk een uurtje geslapen...... me meisie was ook erg moe ik dacht ik leg der ff neer..nou ik sliep ver voor haar volgens mij.... :oops:

Verder hier......kon het niet laten en heb vanmorgen een test gedaan.........midstream, 1 dag voor mijn NOD en negatief..dus daar ging mijn hoop.....samen met mijn nega test (die ik trouwens ook nog 3 x extra heb bekeken :oops: ) de prullenbak in.... :(
    Kreeg ook vanmorgen accuut last van zeurende ongi krampjes.........zal je net zien zo na een test....... ](*,)

Ik moet morgen vroeg op, zoon heeft een honkbal wedstrijd, s'middags boodschapjes en daarna een dubbele dienst........moet van 19:30 tot 09:30 werken zondag morgen.....zal vast me vleugels mee nemen daar ik altijd in de nocht ongi word :confused:

ga nu ff lekker mijn ATWT kijken en later nog ff piepen wie zich aan heeft gesloten bij Mariska......want er zijn idd nog (minstens) 4 zwangere te komen ;)

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @Gerrina: haha ja idd.. dat wachten en in onzekerheid zitten IK word dr GEK van!! Pff :confused:
    En dan zit ik pas in de 1e ronde.. Dus dan denk ik er zijn altyd mense die langer wachten..maar ja dat maakt t niet makkelijker .. Hahah wat ben ik ook een Jankerd hè :p

15. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik hoop het echt voor je. :)

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @gerrien...JAH schatteke...ik weet het 100% zeker bij mezelf...alles wijst erop...de tempdaling al 2 dagen...de pijn in mijn buik..echt die typical herkenbare beurse baarmoeder pijn...

En..de fles pina staat al koud...dus dat kan niet dan he...;)

17. Niet meer actief

@ Remember Zeg, jij gaat me toch ook niet in de steek laten heh :( Jij en Nien hadden de 2e en 3e moeten zijn.

@ Kimmiej Maakt niet uit hoe oud/jong je bent of hoelang/kort je al bezig bent. Iedereen die ermee bezig is, zodra je de pil opbergt, wil het het liefst gisteren ;)
    Daarom is het zo fijn hier te schrijven. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en we begrijpen elkaar ook.

Ik ga ook maar es ATWT kijken. En ondertussen alvast wat koken. Hubbie zal zo thuis komen. Ik zal vanavond wel weer bijlezen.

Liefs,
    Gerrina

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    remember...bah nee toch!

Maar het kan nog...toch?

Hier echt niet meer hoor...

Ik ga morgen een weekend weg en kan niet eerder posten dan maandag...of zondag avond laat...

Ik ben benieuwd!

19. Niet meer actief

Echt heel jammer, Nien.
    Geniet dan maar van je pina ;)
    Wens je een heel fijn weekend alvast

Liefs,
    Gerrina

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja kimmiej,

Hetzelfde hier!!!

Ook de eerste ronde pas achter de rug, maar ben ook enorm zenuwachtig geweest... Zal wel normaal zijn zeker... Maar denk dan ook aan mensen die al veel langer aant wachten zijn, hoop dat de zenuwen niet elke maand erger en erger worden. Dan kunnen ze me binnen een paar maanden afvoeren...! :)

Deel Deze Pagina