NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    hoi nicole,

gemiddeld gesproken

voor je eissprong is je temp laag, 1 a 2 dagen na je eisprong gaat je temp met minimaal 0.3 graden omhoog.

en de banner die hier je zogenaamde mogelijke eisprong aangeeft klopt niet bij iedereen.

zo was vroeger mn eisprong altijd op de 21ste dag van mn cyclus en ik heb een cyclus duur van 28 a 29 dagen.

nu is het veranderd en komt het soms op dag 12 van mn cyclus.

dus pin je niet helemaal vast aan de banner, dat is meer een indicatie.
    succes aolala

2. Niet meer actief

@ Ninetje Weet niet of je al weg bent naar je vriendin maar voor het geval je dit nog leest, typ ik het nog maar ff.

I realy hope you feel lucky ;)
    Ik temp altijd als ik net mijn oogjes open heb. Dus ik ga niet eerst plassen ofzo. Ik wordt wakker en stop die termometer in me..eh..bibs.
    En ik beloof je plechtig dat als de :evil: :evil: nog niet gekomen zijn dat ik pas na het weekend ga testen. Dinsdag is toch pas mijn NOD-dag.

Ik heb ook nog helemaal niets gehoord van Remember. Ben wel heel erg benieuwd.

Liefs,
    Gerrina

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    :cry: :cry: :cry: De :evil: Zijn gisteren toch gekomen :cry: :cry: :cry: Maar ben blij dat mijn 1e echte ongie naar de pil netjes na 26dagen is gekomen.dat ik niet weken in onzekerheid heb hoeven zitten... Ik had anders ook wel heel erg geluk gehad als ik in 1x zwanger zou zijn... Op naar de 2e ronde...

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hellowww Ladies,
    Kan niet iedereen apart begroeten ofzo daar kletsen jullie teveel voor hoor. Dus maar lekker over mezelf kleppen ;)
    Volgens de calculator hieraast word mn eitje ingenesteld, haha
    Voel je daar eigenlijk wat van?
    Verder eigenlijk geen klachten, af en toe wat maagzuur wat omhoog komt borrelen maar daar heb ik wel vaker last van... Nog een dikke week wachten *zucht*

Fijn weekend allemaal!

5. Niet meer actief

@ Kimmiej Heh balen meid. Hoop dat je deze maand meer geluk hebt met klussen.

@ Candijtje Volgens mij voel je niets van het innestelen. Wat wel es voor kan komen is dat je na een innesteling wat bloed kan verliezen. Maar ook dat heeft lang niet iedereen. Tis nu maar afwachten tot je NOD heh ;) Succes ermee.

Liefs,
    Gerrina

6. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @ gerrina: Waren toch de voortekenen van de ongie de afgelopen dagen.>BALEN..maar..1klein lichtpuntje.. Mijn lichaam heeft t goed gedaan zonder pil ;)
    Meid zal voor je duimen... SPannend hor..hoop voor jou dat t deze ronde raak is!! succes

7. Niet meer actief

Idd Kimmiej. En dat is al een heel groot pluspunt. Ik hoop dat je cyclus regelmatig blijft.

Wat mezelf betreft. Ondanks die temp denk ik toch dat het niet raak is. Ik heb nl verder helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. Geen symptomen en ik vreet me ziek aan de chocolade (een voorteken dak ongesteld ga worden) Maar we wachten nog maar even af.

Liefs,
    Gerrina

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja dat had ik vorige week heb echt me volgepropt met alles wat er maar te vinde was.. Maar nu heb ik nergens trek in... eerder misselijk..Raare meid ben ik ook he :)
    maar goed ze zegge dat je soms helemaal nix door heb en geen klachten heb maar dat je toch zwanger bent... We moeten ff-ies afw88..

9. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    wat een gezelli drkte hierzo.. ben eventjes niet geweest en gelijk al meerdere pagina's doorbladeren hierzo :confused: :D

zwangeren veel plezier en geluk!! ;) en allemaal op naar een gezonde beeb!! :)

10. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hoi meiden,

ik wens jullie allemaal een prettig weekend! Hier nog geen bijzonderheden uiteraard, zit nu op de 2e dag. Buikpijn is gelukkig al bijna over. We gaan weer verder...

Groetjes, en tot maandag of dinsdag.

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hoiiiiiiii,

Nou helaas nog geen zwangere damens erbij las ik......
    Ik zag alleen dat helaas ons groepje van 5 steeds kleiner word..... :(
    Gerinna,......ik zou ook maar eans op mezelf gaan inzetten als ik jou was.....je temp omhoog...dat is toch een goed teken ...... :)

Ik heb vandaag niet getest omdat ik gisteren al een nega test van midstream heb gehad..... ik ga om half 8 lekker klokkie rond werken en waarschijnlijk komen de :evil: :evil: dan vanzelf weer ongenodigd langs ;)

Mochten we toch gezegend zijn en komen ze niet dan ben ik de eerste die maandag een plasje doet ok :(: ;) ....zo hoeft ninetje ook niks te missen...

Voor de nieuwe damsn...welkom
    Voor de love making couples....have fun...
    Voor mijn mede w8ers........Hold onnnnnnnnnn ;)

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden!!

Ik kom net thuis, vannacht bij een vriendin geslapen. Ik heb dus een hoop bij te lezen. Hopelijk gaat het goed met iedereen..

Ik duim nog steeds heel hard en voor Mariska heeft het iig gewerkt :D

Alle wachters; succes met wachten
    Alle meiden die hun ongi hebben gekregen; balen joh, maar nieuwe ronde, nieuwe kans
    Alle klussers; heel veel plezier!

Liefs
    Manuela

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi meiden,

voor iedereen die aan het wachten is...... duim duim duim.... :thumup: :thumup: duimen dus... :)

voor alle nieuwe... en oude die helaas toch ongesteld geworden zijn: jaag ze weg.....!!!!! :) !!!!!

hier nog geen nieuws, het duurt dan ook nog een weekje he!!! maar we zien wel. Vorige maand digi testen gekocht en die testen pas positief bij een grote hoeveelheid HCG, dus kan niet eerder testen dan na de NOD, haha heel verstandig was ik toen....

groetjes en successssssss

:sunny:

14. Niet meer actief

eh...ik zet maar geen geld in op mezelf. Ben blijkbaar een slechte gokker :oops: Maar jij mag inzetten als je wil :)

Maar als morgen na je werk je :evil: :evil: nog niet gekomen zijn dan laat je ons dat toch wel ff weten heh ;)

Liefs,
    Gerrina

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    He Kimmiej, wat erg voor je. Zitten we samen in hetzelfde schuitje! Op naar ronde twee en hopelijk hebben we dan meer geluk!!!

He Gerinna, wat spannend voor je. Ik voel zelf al de kriebels in jou plaats. Laten we hopen dat het dit keer raak voor je is. Alle duimen in de lucht zou ik zo zegge!!!

Groetekes Larreke

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @Larreke : ja idd... laten we hopen op een vruchtbaar maandje ;)
    ff vraagje aan jou.. Heb je nu je gestopt bent met de pil een veel ergere bloeding? Ik had namelijk met me pil nooit last van buikpijn. en weinig bloedverlies.. af en toe een dag dat t wel wat was maar niet echt veel..Nu deze 2 dage heb ik het iedee dat ik helemaal leegloop... :confused:

17. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hahahah .....ok bij deze zet ik in op jou!!!.......... ;) ....er word wel eens gezegt dat ik niet snel fout zit....lets hope so..

Als ik morgen ochtend thuis kom zal ik gelijk ff de pc opstarten en ff laten weten of ze zijn gekomen........ :( of :)

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    quote was natuurlijk een Gerrina schreef.... :(

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    hoi Kimmiej,

Nee er is bij mij geen verschil in hoeveelheid.
    Maar ik heb nogal wat gesukkeld na het stoppen met de pil.
    Ben in januari gestopt, en wou toen m'n eerste ongiperiode gewoon laten doorkomen en dan pas beginnen met gericht klussen!!! Heb echter tot in mei moeten wachten...

Dit was volgens de dokter niet zo abnormaal. Volgens haar zit de kans erin dat dat gebeurd. Namelijk, per jaar dat je de pil gebruikt hebt, kan dat een maand uitstel betekenen! Ik had er nooit van gehoord, maar bij mij kwam dat netjes uit. Ongeveer zes jaar pilgebruikster geweest en vijf maanden uitstel gehad!!! Vanaf mei kreeg ik m'n regels zeer onregelmatig (zeven weken, zes weken...) Toen ik las dat de kans op een eisprong zeer klein is als je cyclus meer dan zes weken duurt ben ik maar terug naar de dokter gestapt. Van haar heb ik cyclocur gekregen. Dit een een soort pil dat je cyclus regelt zodat deze ongeveer 28 duurt, maar deze pil belemmert geen zwangerschap. Ik heb deze pil nog maar één maand gebruikt en idd op de dag dat ik mijn eisprong normaal moest krijgen, ging mijn temp netjes de lucht in. Het werkt dus blijkbaar. alleen jammer dat ik ook ben ongi geworden op het moment dat dat zou moeten :) !!! Had ze liever niet gehad!!!

20. Niet meer actief

Hehehe...ik probeer gewoon mijn ontspannen zelf te zijn. Maar ik krijg gewoon de kriebels door jullie hahaha :)
    Kappen daarmee ;) I want to relax 8)

@ Remember gloeiende gloeiende....ik hoop echt dat ze wegblijven bij jou. Ik moet het toch zeker bij minstens 1tje goed hebben ;)

Liefs,
    Gerrina

Deel Deze Pagina