NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hay...

zozo dat is idd nogal wat dat je zolang moest w88 op je eerste ongie..dat was waar ik ook bang voor was dat ik maanden in onzekerheid zou zitten..
    Ik wilde wel gelijk zwanger worde zonder de 1e ongie af te w88.. Dus ben gwoon gestopt en gaan klussen ik d8 dan zien we wel hoe t loopt..
    En met me pil liep ik altyd netjes 28 dagen..
    En gister zomaar ineens ik d8 nu al :confused:
    Maar was aan de ene kant ook wel erg opgelucht dat ik nu ongesteld ben geworde.dat het netjes 26 dagen geduurd heeft. En dat we nu er echt voor kunnen gaan.. Dat mijn lichaam zich zosnel heeft hersteld..
    Maar meid we gaan der beide tegen aan..en wie weet zijn wij aan t eind van deze maand wel de toekomstige moeders :)

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja, het was wel bang afwachten die maanden. Er spookt dan zo vanalles door je hoofd: scheelt er iets met mij, zal het wel ooit gaan lukken, misschien krijg ik nooit nog een eisprong. Kortom je maakt jezelf gek met allerlei gedachten!!!
    Maar nu is alles in orde en gaan we er volledig voor.

Ja, zou wel sjiek zijn als het bij ons alletwee raak zou zijn deze maand. Laten we hopen...

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja verschrikkelijk lijkt me dat... Daarom ben ik erg blij dat de :evil: er nu zijn.
    Maar ik ben niet aan t tempe en dat soort dinge.Dat vind ik op t moment nog niet nodig.Gewoon regelmatig klussen en dan afw88..
    Want er is nix mis met ons meid..Wij worde deze maand de nieuwe mama's (beetje optimistisch blijve ;) ) :D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha, ik heb wat zwangere dames ontdekt: esther van pagina 1of2 en Nemo... verder nog niet gekeken...

dus het gaat lekker!!!!

5. Niet meer actief

Ik zat nog es ff heel diep na te denken wie er ook alweer op mijn 5 op 5 lijstje stonden :-k

Volgens mij waren dat:
    *Ninetje
    *Remember
    *Liefzonnetje
    *Miza en
    *Maluno

:scratch: was echt ff diep nadenken hoor. Geheugen is ook niet meer wat het geweest is ;)

Helaas is Nien afgevallen :(
    Maar er zitten er dus nog 4 in de running :bounce:

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

En Mariska toch? Die is toch ook zwanger....

Hier druk bezig met schoonmaken (nestdrang? hihihi). De verbouwingsstof kwam mijn keel uit. Nu zitten eindelijk de ramen erin en de schilder maakt maandag alles af (nou ja bijna dan)..... oef.... :cry:

Maar ja, zit nog steeds op eitje te wachten, dus veel klustijd hihihi :)

Gerrina, ik ga nu toch ook zo'n gevoel krijgen. Zal ik ook een meegokken? Je hebt een lekkere temp stijging lady!! :flower:

Remember, ik zal nog even snel een schietgebedje voor je naar boven sturen. Misschien helpt het [-o<

De maand is nog maar net begonnen, maar ik ben wel benieuwd, bij het allemaal raak wordt!!!!!

Ik duim voor iedereen die aan het wachten of aan het klussen is. :thumup: :thumup:

Groetjes, Ingrid

7. Juanita

Juanita Lid

25 jul 2006
    20
    0
    0
    Nou meiden, vandaag NOD en er is nog niets te zien! Spannend, spannend, ik hoop dat jullie heel hard voor me gaan duimen...

Als de komende week er nog steeds geen ongi is, gaan we vrijdag testen.

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Veel succes juanita!!!

9. Niet meer actief

Als je slaapkamer en je bedje maar lekker stofvrij is. Das goed voor de klustijd ;)
    Heel veel succes daarmee en ik hoop dat er tenminste 1 slim zaadje bij zit die je gewillig eitje weet te vinden :)

Tjah, die tempstijging? Ik zit nog 3 dagen voor m'n NOD dus er kan nog vanalles gebeuren. Ik denk overigens wel dat als ik nu zwanger blijk te zijn, dan was ik dat hoogstwaarschijnlijk vorige maand al toen ik al die zw symptomen kreeg en nog heb :(

@ Juanita Spannend spannend meid. Ben benieuwd of je zo lang kan wachten met testen ;)

Liefs,
    Gerrina

10. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hier nog steeds geen tekenen van de :evil: :evil:. Het ergste vind ik dat ik totaal geen idee heb, hoe mijn cyclus is. Dit is pas de eerste ronde; als ik uitga van 28 dagen, ben ik nu 2 dagen overtijd.

Wanneer kan ik nu het beste testen???

11. Niet meer actief

Das moeilijk te zeggen aangezien het je eerste ronde is. Was je hiervoor aan de pil? Als dat zo is dan kan je aan het ontpillen zijn en is het dus nooit zeker hoelang je cyclus gaat duren. De enige manier om een beetje meer zekerheid te krijgen of je wel of niet zwanger bent is om er een testje tegenaan te gooien.

Liefs,
    Gerrina

12. Ingiemoppie

Ja, gelukkig zit de slaapkamer niet in het verbouw-gebeuren. Dus die wordt netjes bijgehouden (kaarslichtjes, romantische negligés etc. etc.). En nu maar hopen dat er een hele slimme tussen zit.

Mmmmh, maar toch was je ongi in de tussentijd? Raar hoor. Maar dan zou je toch allang pos hebben moeten getest? Toch hoop ik dat die temp stijging dit keer dus heel raak is..... Van jullie clubje van 5 moeten er toch nog een aantal volgen!!!

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hallo allemaal,

Hier nog geen duivels te bekennen gelukkig. Maar geloof wel dat het eraan zit te komen... :(
    Ach....ik heb nog hoop zolang het er nog niet is.
    Had vanmorgen een negatieve test. (ik wilde eigenlijk pas dinsdag testen, maar vriendlief zat te pushen.... die is ervan overtuigd dat het raak is.)
    Heb dinsdag tot en met donderdag wel wat roze/bruinverlies gehad, maar gisteren en vandaag weer niks te bekennen........ :rolleyes: Donderdag was ik ook ineens erg misselijk en heb ik moeten overgeven....... Bij de vorige keer toen ik zwanger was (MK) had ik ook heel veel last van mijn borsten, en nu eigenlijk helemaal niet. Dus ik weet het niet.........we wachten maar braaf tot dinsdag. Als er dan nog niks te bekennen is dan test ik nog een keertje. (mag ik dan ook bij jullie clubje :(: )

Nog even een vraagje.....ik heb mijn temp. niet bijgehouden, dan heeft het denk ik ook geen zin om die nu te meten he???

Juanita....jij kan lang wachten zeg! Tot vrijdag houd ik dus echt niet vol!

Iedereen succes maar weer!

14. Ingiemoppie

Juanita... wat een geduld!! Ik geloof niet dat ik het zo lang zou uithouden!!

15. Niet meer actief

Ja, ben wel gewoon ongesteld geworden. Had toen voor mijn NOD negatief getest omdat ik opeens symptomen kreeg; 24 per dag misselijk en smaak en geur verandering. Na mijn menstruatie nog maar een keer getest maar wederom negatief hoewel de symptomen bleven aanhouden.

In deze cyclus rond de periode dat ik mijn ei zou krijgen heb ik ovu testen gebruikt en alle 6 een positief, 2 dikke strepen. (weet niet of dat normaal is 6 dagen achtereen) Helaas had ik er maar 6 :)

Maar goed, die symptomen zijn eigenlijk niet weg gegaan. Ben nog steeds heel vaak misselijk, zij het in mindere mate. (of ik ben er aan gewend geraakt en dat het minder lijkt :scratch: )

Ennieweej....we wachten het nog maar ff af. Misschien verbeeld ik het me allemaal maar ;)

Liefs,
    Gerrina

16. Niet meer actief

Mispoes schreef:
    Nou, er is niet echt een clubje hoor. Het was zo dat toen deze topic net geopend was, er 5 precies dezelfde NOD dag hadden. Dat waren: Ninetje, Remember, Liefzonnetje, Miza en maluno. En toen heb ik voor de gein een pool geopend. En ik gokte 5 op 5. Dus alle 5 zwanger. Helaas heeft Ninetje de :evil: :evil: al op bezoek. Dus gokken is niet mijn sterkste kant ;) :)

Wat jouw roze/bruin bloedverlies betreft; het zou een innestelings bloeding geweest kunnen zijn. Dus wie weet ;)
    Maar ga niet teveel op mij af. Ben erg slecht in gokken, remember :)

Liefs,
    Gerrina

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    @Gerrina, nee ik had een spiraal. Deze is op 1 augustus verwijderd; op 4 augustus gewoon normale menstruatie. Daarvoor voelde ik wel elke maand wanneer ik ongesteld moest worden, maar werd het (toen door die spiraal) niet.

18. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik dacht ook niet zwanger te zijn. Had nl nergens last van en je ziet het resultaat :)

19. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Je hebt mij niet op je lijstje. Dus 5 kan nog :D

20. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555