hoe stond je baarmoedermond na jou eisprong? en was je toen zwanger of niet? ik heb net een paar dagen geleden mn ei gehad... weet niet precies op welke dag... maar mijn baarmoedermond is nu laag.... kan dit nog veranderen? of betekent het toch weer dat mn ongi eraan komt volgende week....
Enkel vlak voor of tijdens de eisprong is je baarmoedermond hoog en is hij zacht, zoals je bovenlip. Na de eisprong is hij laag en hard zoals het puntje van je neus. Je kan niet aan je baarmoedermond voelen of je ongesteld wordt of dat je zwanger bent.
aan je baarmoeder kan je niet voelen of je zwanger bent. sterker nog ik was aan de hand van hoe mijn baarmoedermond voelde overtuigd dat ik ongesteld werd... maar zie mijn banner
Als je vruchtbaar bent zit het hoog en als je aan het eind van je cyclus komt zit het lager.. maar dit is een te vaag iets om je op vast te pinnen met wel of niet zwanger zijn eef..
hield ik ook bij! Dat zijn die LHC en HSO enzo.... (hoog zacht open en laag hard gesloten bijvoorbeeld)
weet je evaa ik was er ook heel erg mee bezig maar weet nu gewoon dat , dat niet werkt inprincipe ben je de eerste keer ook gewoon overtijd en dan blijft je lichaam in het zelfde cyclus door gaan alleen je word niet ongesteld en krijgt geen eisprong pas bij de tweede keer dat je ongesteld zou moeten worden dus 2 maanden overtijd verandert je baarmoeder vertelde mij gyn
2 kids en 2 keer wist ik het mede daardoor voor testen dat ik zwanger was...ik voel ook altijd wanneer ik ongesteld ga worden! Klopt altijd!
oke misschien stom maar ik kom geen wijs uit die tempkaartjes ! hahaa ik zie nergens LHC of HSO staan....
ja dat begon ik mij ook af te vragen indd... want meteen na je ei word het bevrucht (of niet) en dan is er nog geen hcg enzo... dus je lichaam weet helemaal nog niet of je zwanger bent of niet.. thnx in ieder geval ik ga rustig afwachten...
in mijn fotoalbum staan 2 kaartjes. Klik die van zwanger aan, dan zie je onderaan dat allemaal staan...echt de laatste regel en ervoor staat: CP.
ik zie t.. t staat heel klein, kan t niet lezen en kan het ook niet groter maken... en geen idee ook wat die afkortingen betekenen... maar toch bedankt!!
dan ken je eigen lichaam heel goed want zelf voor gyn is het vaak onmogelijk om daar aan te zien of je zwanger bent
Er staat vanaf dag eisprong: Laag Open (eisprong), LFC (laag hard gesloten), -, LFC, -, MFC (medium hard gesloten), HFC, (hoog hard gesloten) HFC, (hier innestellings door dip) HFC, HFC, MM (medium medium), HM (hoog medium) MM, HH (hoog hard) (hier nod)