Hallo, Ik heb altijd al het gevoel gehad dat er iets niet juist zat dus gisteren naar de gyne kunnen gaan. Tijdens het onderzoek kwam het gevreesde zinnetje "oei, ik zie iets" pfff blijkbaar heb ik zwakke eierstokken. Nu moet ik mijn menstruaties afwachten en de derde dag bloed laten prikken voor mijn hormonen na te kijken en mijn man moet een staaltje binnenbrengen . Als dat in orde is moet een medicatie voor 4maanden nemen en als het dan niet gelukt is dan gaan ze operatief kijken . Ik was gisteren zo van de wereld dat ik pas achteraf toen het binnendrong vol met vragen zat. Op dokter google vind ik niets dus kom hier raad vragen. Wie weet juist wat dat betekent zwakke eierstokken want hij zag dat mij ei gesprongen was en mijn regels zijn regelmatig ...? Groetjes
Je kunt echt helemaal niets met 'zwakke eierstokken'. En regelmatige cyclus met eisprong klinkt goed. Over welke medicatie is gesproken? Zou inderdaad even bellen en om uitleg vragen
Vooral niet gaan googelen en jezelf gek maken! Ik zou bellen en vragen wat ze bedoelen omdat je graag wat meer duidelijkheid wilt! Succes!
Ik heb gebeld en veel wou hij er nog niet over kwijt omdat we de testen nog moeten doen maar hij zij dat mijn eierstokken geen goede eitjes afscheiden door ... (dat gaan ze onderzoeken). Daarom moest ik 4 maanden medicatie pakken zodat de eierstokken de juiste hormonen krijgen waardoor de eitjes beter gaan zijn . Groetjes
Oké, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! En dat de medicijnen lekker hun werk doen en jullie snel een positieve test hebben
Wij hebben sneller dan gedacht een positieve test, deze morgend kleurde de test 1 dag voor nod positief 😱😁👍🏻
Dank u, het is echt waar dat je er niet mag over nadenken want het is omdat mijn borsten enorm veel pijn doen dat ik een testje heb gedaan ... pff wat een opluchting 😁