De cyclus van het leven

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamamarin, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dinsdag 16 januari was een vreemde maar bijzondere dag.

Om tien voor twee 's middags overleed mijn grootmoeder in het ziekenhuis. Ik had de eer om daar bij te zijn (klinkt raar, maar zo voelt het wel).
    Vier en een half uur later lag ik bij de verloskundige op de bank om voor het eerst het hartje van onze spruit te horen.

Eigenlijk heel onwerkelijk maar ook waardevol. Bij de één zie je de hartslag voor het laatst, bij de ander hoor je het voor het eerst.

Femke

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid,
    Terwijl ik het lees springen de tranen me in de ogen....dat is ook wat.
    Weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet...
    Gecondoleerd met oma en gefeliciteerd met jullie gezonde spruit. Oma waakt over spruit!
    Liefs Elmo

*even een fisse neus halen met de woefies*

3. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ik krijg er helemaal kippevel van.
    Wat kan dood en leven toch dicht bij elkaar liggen hè?
    Gecondoleerd met het verlies van je oma, ze zal als een engel over jullie kleine waken.

Liefs Smurfin.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik ben zo ontzettennd blij dat ik vorige week rechtstreeks van de echo naar de dialyse gegaan ben waar ze toen lag. Ze heeft als eerste de echo kunnen bewonderen. Ze was toen erg enthousiast. bijkomend voordeel was natuurlijk ook dat alles heel goed te zien was (zie album) en ze dus geen moeite hoefde te doen om de boel te ontcijferen. "s avonds heeft ze hier nog trots over opgeschept naar anderen.
    Dat is echt een cadeautje geweest aangezien ze bij geen enkel zwanger kleinkind een fijne of tactische reactie had bij het horen van het blije nieuws.

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi Femke,

Inderdaad kippenvel...
    Gecondoleerd met je oma.
    En gefeliciteerd met het feit dat je uit de MMM bent! Wel heel fijn voor je, ik hoop dat ik je binnenkort mag 'volgen'...

Liefs Lenneke

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Fem,

Gecondoleerd met je oma.
    Ik zit je verhaaltje met tranen in mijn ogen te lezen.

Wat fijn dat het hartje van de beeb mooi klopte. Vreem maar tegelijkertijd ook erg mooi kan het leven in elkaar steken.

Dikke kus,
    Elvira

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Femke wat erg weet ook niet zo goed wat te zeggen ben ook erg gehecht aan mijn oma is de enige nog dus ja, lijkt dan zo dubbel he ,wil je veel succes en knuffels toewensen van jennie72

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    bedankt lieverds,
    Ik heb net besloten dat ik het knuffeltje dat ik tijdens mijn vorige (verkeerd afgelopen) zwangerschap heb gekregen bij haar in de kist ga doen. Vind ik eigenlijk wel heel symbolisch en mooi.
    kus Femke

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat vind ik ook een mooi symbool meid!
    *opnieuw kippenvel*

10. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Femke,

zit hier met waterige oogjes dit bericht te typen...Wat triest en mooi tegelijk...

Gecondoleerd met je oma.

En (alsnog) gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Nollie

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gecondoleerd!

12. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Jeetje Femke.......
    gecondoleerd met je oma, en natuurlijk van harte met je zwangerschap.
    Ik zit hier ook met kippevel....
    Liefs Minou

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gecondoleerd Femke, gelukkig heeft je oma nog even kunnen genieten van haar over-kleinkind (hoe heet dat eigenlijk)
    veel sterkte

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Gecondoleerd Femke. Kan me je dubbele gevoelens levend indenken.. Word er ook een beetje naar van, t leven is zo raar soms :(
    Ben wel blij te horen trouwens dat het met jullie beebje helemaal goed gaat! Take care!

Liefs
    Marjo

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Gecondoleerd femke!

Mijn oma is dinsdag ook overleden.

Het leven zit maar raar in elkaar...je komt en je gaat.... en met een beetje geluk laat je nog wat dierbaars achter....

Circle of live.....

Succes met de begrafenis/crematie!

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Traantjes... :cry:
    Gecondoleerd met het overlijden met je oma en tegelijkertijd gefeliciteerd met jullie wonder. Oma zal er over waken!
    Heel mooi gebaar om je knuffeltje mee te geven.
    Liefs XXX

17. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hoi Femke,

wat een "mooi" gebaar!
    Gecondoleerd met je oma en zoals de anderen zeggen ze zal over de kleine waken!

Geniet van je zwangerschap!

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Femke lieverd, gecondoleerd met je oma. Wel prettig dat je bij haar kon zijn, ik snap wat je bedoelt....het is een heel intiem moment en op zo'n moment is het 'fijn' dat je daarbij mag zijn. Pff, heftige dag....maakte de echo van je kleine nog bijzonderder natuurlijk.
    Vind het ook een mooi symbolisch gebaar om het knuffeltje aan je oma mee te geven. Veel sterkte binnenkort met de crematie/begrafenis.

Eva.

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Dubbel allemaal zo zie je dat leven en dood zo dicht bij elkaar ligt.
    succes Femke de aankomende dagen.
    LIEK

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik wil jullie allen bedanken voor de lieve woorden.
    Mijn beppe heeft uiteindleijk vrijdag het poppetje van mijn miskraam in haar handen gelegd gekregen van de bode (durfde het zelf niet). Dit was echt even heel emotioneel. Had niet verwacht dat dit knuffeltje zo'n emotionele lading mee kon nemen. Uiteindelijk is ze zaterdag na een hele intieme dienst (we zaten met z'n 17-en in een kring om haar kist) gecremeerd.
    Ik heb uiteindleijk een heel tevreden gevoel over afgelopen week. denk dat als ze dit geweten had ze dit gevoel gedeeld had.

Even praktisch: Elmo, je mag van mij een slotje plaatsen.

Femke

Deel Deze Pagina