jaaa wederom een vraag over innesteling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cycy, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen.. ik ben al 7 rondes bezig en ik hoop dat dit keer de laatse ronde is. Mijn vriend en ik hebben PERFECT geklust...

nu heb ik sinds gisteren af en toe behoorlijk wat steken in me buik.. echt van die steken dat je zegt... ik heb teveel gegeten.... maar normaal als je teveel gegeten heb houden die steken wel een minuutje aan (tenminste bij mij) maar nu heb ik het ineens uit het niets... en dan is het maar 1 steek, of 2 en dan houd het op. Vandaag heb ik het weer gehad maar minder dan gisteren

Verder merk ik nog weinig maar jah dat kan ook niet anders.. wel ben ik wat moe... en hangerig.. maar jah dat kan ook door het weer komen...

Iemand ervaring?

Thanks alvast voor jullie reacties

xxxxx CyCy

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik heb vanaf mijn eisprong tot het moment ik een positieve test had heel veel steekjes in mijn buik en liezen gehad. De ene keer aan de linkerkant en de andere keer weer rechts. Dit was echt elke dag tot mijn NOD en daarna verdween het langzaam. De innesteling heb ik later gevoeld want toen had ik ontzettende kramp (alsof je ongesteld moet worden). Dit was ongeveer 4 a 5 dagen na mijn positieve test op mijn NOD dag. Zo ging het bij mij, maar het zal ongetwijfeld per vrouw en per zwangerschap verschillen. Hoop dat je positief test! in elk geval succes!

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Dit was ongeveer 4 a 5 dagen na mijn positieve test op mijn NOD dag. Zo ging het bij mij, maar het zal ongetwijfeld per vrouw en per zwangerschap verschillen. Hoop dat je positief test! in elk geval succes![/QUOTE]

een positest kun je toch pas krijgen na een innesteling???

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

@ mamavan2boys.. dat is wat ik hoorde van de HA toen ik met hevige kramp opbelde. Ze zei 'of het is een heftige innesteling of het gaat mis'. Ik heb dat maar aangenomen, maar volgens mij zorgt de innesteling er juist voor dat het hcg hormoon wordt geproduceerd..wat het dan is geweest weet ik ook niet!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Herken het niet dus kan je geen tips geven maar wil je wel even succes wensen, hoop op een positieve test! Die van kruidvat, 2 voor 5 kun je al voor je NOD testen, ik deed hem 5 dagen van te voren en zag al heel duidelijk een heel licht streepje die elke dag een beetje donkerder werd...

6. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

23 jan 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    een positieve test kun je pas krijgen 2 weken na dat je de innesteling hebt gevoeld!

7. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    je kan idd pas een posi test krijgen na 2 weken,
    ik ben nu 2 weken naar mijn ei,
    loop al een week met steken in mijn lies daarna bloedverlies bij afvegen. bruin roze rood.
    gisterenavond heftige buikpijn dat ik dacht oh ik word nu al ongesteld ik ging naar de wc en ja hoor heftige bloeding.
    ben er vanmiddag mee naar de dokter geweest bloeding was gestopt maar mijn baarmoeder zit te laag om pas over 8 dagen ongesteld te worden heb een test bij de dokter gedaan is nog negatief maar grote kans wel zwanger te zijn

gr deborah

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Je bedoelt dat je pas een positieve test 2 weken na je eisprong kan krijgen denk ik?
    Er zijn volgens mij maar heel weinig vrouwen die hun innesteling voelen...

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    126
    63
    zuid holland
    Ik heb mijn innesteling duidelijk gevoeld. Ong 6 dagen na ei flinke ongie kramp en afgelopen maandagavond al een positest. Was 3 dagen voor nod.

10. Trine

Trine Actief lid

Ik herken dit nu heel hard... Heb denk ik afgelopen dagen ergens mijn eisprong gehad en ben nu zo suf als'k groot ben... En die steekjes zijn er bij mij sinds dit weekend... Heb ook 't gevoel alsof ik teveel gesport zou hebben en de spieren onderin mijn buik stijf zijn...

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat heerlijk voor je!! Van harte gefeliciteerd!!
    Ik denk zelf gisteren ook de innesteling gevoeld te hebben. Nog een weekje wachten en dan weet ik zeker of mijn gevoel juist was.. :D

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    1 op de 3 vrouwen voelen de innesteling heb ik ergens gelezen.
    @ trine dat gevoel had ik ook. alsof ik heel veel buikspieroefeningen had gedaan haha

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Rosemarie86:
    Heb jij ook het gevoel dat het echt in je lies zit? In die overgang naar je been?
    Daar heb ik sinds een eisprong een soort van overbelast gevoel..
    Ik zou het echt heel bijzonder vinden als achteraf blijft dat ik de innesteling dus echt gevoeld heb..:D

14. Hallo,

Ik heb dat ook een keer gevoeld, als spierpijn in je onderbuik. Ik had het 2 dagen geleden, toen ik opstond leek het net of het vastzat en zich uit rekte. Echt een naar gevoel. Ik en mijn vriend gaan voor een tweede kindje. Ben eind april met de pil gestopt en normaal geklust. Ik hoop zo dat het raak is en dat ik op 5 juni niet ongi wordt!

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ lizzy, ja idd. had dat een paar dagen. en ook na het eten savonds snel vol en het liefst mn broek open willen doen want dat zat lekkerder haha.

spannend he!

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Het is ook spannend! Dat spierpijn gevoel heb ik steeds wel gehad. Eergisteren 2 keer een steek gevolgd door een weeïg gevoel, als toen de mirena verwijderd werd..
    Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, voor ons allemaal haha :D

17. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    hier weer een reactie van mij,
    voor de dames hier hoop ik dat het beter gaat dan bij mij,
    volgens de dokter heb ik wel degelijk gelijk gehad dat ik mijn innesteling voelde.
    nu is alleen de vraag of het goed blijf gaan.
    heb een inwendige echo gehad en daar was een vruchtzakje te zien,
    al was dat wel heel vroeg, maar het kan dus echt al een week naar je ei,
    omdat ik veel buikpijn had en best wel veel doe bloeden is de vraag of het allemaal goed blijf gaan,
    volgende week krijg ik weer een echo om te kijken of het er nog zit, en of het gegroeid is zo niet dan moet het eruit gehaald worden,
    pff moet er nog niet aan denken,
    en dan al in z'n korte tijd.

gr deborah

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat een spanning voor je! Hopelijk blijft het goed gaan.
    Wat zegt je gevoel?

19. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Bedankt voor jullie lieve reacties....

Nu vijf dagen overtijd maar nog geen positieve test......

Zaterdag voor het laatst getest........
    Morgenochtend ga ik het weer proberen... Of moet ik nog langer wachten... Wat denken jullie?

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Cycy: Heel veel succes meid, ik hoop dat je positief getest hebt vanmorgen! Ik weet nog zo goed hoe zenuwslopend deze periode is... Hou vol, het komt vast goed!

Deel Deze Pagina