lage steken in onderbuik

Discussion in 'Zwanger worden' started by mariisska, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Hallo,
    ik heb nu al ongeveer anderhalve week last van lage steken in onderbuik, ook ga ik vaker na de wc om te plassen, en ben ik met vlagen misselijk, waarvan 1 keer ook echt overgegeven in deze anderhalve week tijd.

testen kan ik pas vanaf maandag maar ik weet niet zo goed wat ik met die lage steken in onderbuik moet doen, het voelt als ongesteld worden maar normaal zou ik dat nu al wel zo ongeveer zijn geweest.
    maar nog niets.

vorig jaar een miskraam gehad en het voelt een beetje zo maar toch anders, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar heeft iemand tips?

2. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    kan alleen zeggen heb geduld ik heb bij mijn zwangerschap geen steek gevoelt en nu nog niet! dus zegt niet altijd wat ik duim wel voor je!

3. Troelie

Troelie Bekend lid

Jun 21, 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    mariisska, zou het kunnen dat je een blaasontsteking hebt? Dan heb je namelijk vaak ook zeurende buikpijn en vaker plassen. Zo niet, dan is het inderdaad gewoon afwachten tot je een test kunt doen of ongesteld wordt.. (zegt mevrouw ongeduld herself heel makkelijk ;))

4. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    nee die heb ik niet, daar ben ik wel mee bekend, ben ook bij de huisarts geweest omdat ik vaak tussentijdse bloedingen heb (om de 2 weken een soort menstruatie en mn gewone menstruatie dan) laat ik zo zeggen ben om de 2 weken een week zoek met een menstruatie.
    en nu deze maand niet. alleen de 20ste + 21ste een klein beetje bruin bloedverlies gehad minder dan 1 maandverbandje.

en de 5e van deze maand had ik dus mijn laatste helderrode menstruatie de 5e was de eerste dag,
    heb 15 augustus een echo bij de gynacoloog voor die bloedingen.
    lekker verwarrend zo maar hoop dat je me verhaal een beetje begrijpt.

ja veel geduld heb ik ook niet zo, maarja ik moet wel haha.
    wil niet te vroeg testen want dat heeft geen zin.

5. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Ik wacht af en zie het wel wat er uit komt.:)
    maar vind het wel vervelend heb die steken niet constant ook..

6. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    denk dat te maken heeft met obstipatie hier heb ik sinds 1.5 week last van en als ik ben geweest zijn de steken zogoed als weg.
    kan het daarmee te maken hebben?

Share This Page