Nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LittleTwinkle, 21 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleTwinkle

21 mei 2016
    53
    0
    6
    #1 LittleTwinkle, 21 mei 2016
    Laatst bewerkt: 21 mei 2016
    Omdat onderwerpen in het NOD topic volgens mij niet zijn toegestaan en ik niet goed wist waar ik deze vraag anders kon stellen probeer ik het hier.. Hopelijk zit ik op de juiste plek :D

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 april. Volgens mijn gemiddelde cyclus lengte zou gister mijn nod zijn. Sinds 2 dagen voor mijn nod (afgelopen woensdag) verloor ik een beetje oud bloed. Maar echt minimaal, geen inlegkruis vol. Meestal bij het afvegen een beetje. Inmiddels heb ik hier 4 dagen last van en zet mijn menstruatie niet door. Ik ben niet erg onregelmatig ongesteld, maar het kan natuurlijk nog komen. Alleen 4 dagen bruin verlies is voor mijn doen wel lang. Nou dacht ik zelf aan misschien een innestelingsbloeding. Ik dacht alleen dat, als deze optreedt, dit niet zo vlak voor de verwachte menstruatie is. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/mening hier over. Ik heb vanmiddag een Kruidvat 2v5 test gedaan (geen ochtendurine). Ik dacht een licht 2e streepje te zien maar heb de test weg gegooid omdat het zo licht was en ik niet zit te wachten op een tuur testje. Verder heb ik wel symptomen (zoals veranderingen borsten, misselijk, duizelig, enorm opgeblazen gevoel en ook daadwerkelijk een bol buikje) die me opvallen maar dat geeft me geen zekerheid. Ben benieuwd naar jullie mening/eventueel advies en of er meiden zijn met een soort gelijke situatie.

2. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii, ik heb een beetje de zelfde dingen als jou denk ik.. Mijn nod is 25mei en ik heb een cyclus van 28 dagen. Ik heb al paar dagen kwaaltjes van gevoelige borsten tot misselijkheid en opgeblazen buik met darmklachten die ik nooit heb. Vanmorgenn heb ik een test gedaan die was negatief. Net ong een uur geleden stond ik onder de douch en voelde er wat uit komen dus toen ik keek zag ik een slijmdraad met donker rood bloed. Even later kwam er nog een beetje uit, ik heb een tampon ingedaan en net met plassen zag ik dat de kleur nu donker bruin is geworden. Ik hoop zooo op een innesteling. Bij mn eerste zwangerschap heb ik geen bloeding gehad dus heb er geen ervaring mee om jou te vertellen of het wel of nie zo is. Ik hoop voor jou ook dat het een innesteling is en dat je over paar dagen wel posi test

3. LittleTwinkle

21 mei 2016
    53
    0
    6
    mammy27, lijkt inderdaad op wat ik nu heb. Alleen heb ik geen rood bloed verloren maar alleen een klein beetje oud bloed. Hoop voor je dat het niet door zet en bij bruin blijft :) Hier verder ook nog geen tekenen van een aankomende ongi.. Morgen nog een testje proberen mocht het zo blijven.

4. LittleTwinkle

21 mei 2016
    53
    0
    6
    Gister toch nog ongi geworden.. @mammy27 heeft het bij jou nog door gezet of..?

Deel Deze Pagina