NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamavanJ&D, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mayke: nee, soms schiet het niet op idd... Maarja, ik blijf het raar vinden dat je na je menstruatie toch nog weer gaat bloeden... Het is dan wel niet veel. Ik heb 's morgens wel echt een maandverbandje nodig, maar nu heb ik alleen nog maar met afvegen wat slijmerig bloed. En ga er dus vanuit dat ik vanavond weer niks heb en dus gewoon kan klussen...
    JEEEEEEj, helemaal schoon!! Supergoed zeg!!!

@ Moisie: 's Morgens is 't helder rood en dan word 't aan 't eind van de middag/begin van de avond weer oud rood zeg maar. En dan als ik naar bed ga is 't niks meer... En dit heb ik nu dus al voor de 2e dag achter elkaar...
    Ik heb 't nu alleen nog maar op 't wc-papiertje, voor de rest niets... Het is nu wat slijmerig bloed... Ik ken dit verder ook helemaal niet op deze manier...

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Hellen: meerdere vriendinnen van mij hadden heel veel baat bij zwanger worden van de Etos. Bij mij hielp het dan weer geen steek, maar mijn lf is al 14 dagen.
    @Mamavanjoshua: vervelend dat een ha je dan geen duidelijk antwoord kan geven. Hopelijk stopt het bloeden nu, dat knutselt wel zo prettig :D
    @Moisie: Ik wacht rustig jouw lange cyclus met je mee hoor, zit nu nog voor mijn ong van februari dus onze NOD zal niet veel schelen.
    Misschien dat zwanger worden van de Etos jouw lf ook wat zou kunnen helpen. Het is het proberen waard niet waar?
    Overigens heb ik altijd rond 9 dpo wat roze of bruinverlies. Dan stopt het en dan op mijn NOD breekt de hel los.
    @Djonna: zo de hele trucendoos wordt geopend begrijp ik! Wel fijn dat je serieus wordt genomen en ook heel erg fijn dat je er zo positief in staat.Dat is de enige manier om het leuk te houden!!
    Ik ga afsluiten en reageer straks op de rest!

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    meiden sorry als ik niet vaak reageer maar ik heb het op het moment best druk... in de vorige NOD topic was ik veel actiever namelijk. Probeer wel zovaak mogelijk te reageren ! :)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Hellen: Pff wat duurt wachten dan lang he...

Mamavanjoshua: Ohw wat irritant. Aan zo'n reactie heb je toch niks. Inderdaad weer lekker terug bellen als het zo blijft.

Djonna: Je bent wel heel positief zeg en humor moet je erin blijven houden :) Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen !

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank jullie wel meiden!!! We proberen de positieve kant er maar van in te blijven zien..

Net een behoorlijk pittig telefoontje moeten plegen de Gyn had gevraagd of er miskramen voorkwamen in de familie... shit daar ga ik dacht ik.. ik heb namelijk helemaal geen contact meer met mijn vaderskant van de familie... Met 1 oom en tante heb ik nog contact maar die konden mij ook niet veel meer vertellen.

Dus ik mijn oudste tante opgebeld ik kreeg feitelijk te horen (na 10 jaar elkaar niet gesproken te hebben) dat er meerdere miskramen zijn geweest bij bijna allemaal en dat het zelfs zo is dat mijn overgrootoma geen meisjes kon voldragen... Nu weet ik niet hoever DNA teruggaat maar hier schrik ik wel van!!!!

Het pijnste deed het me nog dat mijn tante niet de behoefte voelde om maar enigszins te vragen hoe het met mij ging en wat ik nu allemaal deed.. ik heb dus werkelijk helemaal afgedaan voor die kant van de familie... bah wat doet dit zeer zeg!!!! Mijn oom zei al Djon had je anders verwacht van die mensen??? Dus ik zei al Nee ik had dit kunnen bedenken.... maar waarom doet dit dan zo'n pijn!!!!

6. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee dat is heftig zeg, Djonna.
    Kun je wel wat met die info voor de Gyn? Sterkte meid.

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tja ik denk dat ik morgen maar meteen het ziekenhuis opbel om alles door te geven... hoop dat ik niet voor nop mijn tante heb gebeld dat zou helemaal zuur zijn zeg :( Had ik me die ellende ook kunnen besparen ;)

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    @ Djon Wat naar om je tante zo aan de telefoon te krijgen. Nog nooit gehoord trouwens dat iemand een bepaald geslacht niet kon voldragen. Dat lijkt me wel een bijzonder.
    Sterkte met alles!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Danssie, ja ik begrijp mijn tante ook wel want die stond ook even voor het blok... ineens belt haar nichtje haar na 10 jaar op... en tja ze is heel close met mijn biologische vader dus vind het wel netjes dat ze me te woord wilde staan en te zeggen wat er allemaal speelde..

Tja had er weleens van gehoord dat mensen een bepaald geslacht niet kunnen voldragen en heel eerlijk ik heb daar zelf ook wel aan zitten denken dat dat het was maar goed daar ga je niet vanuit...

Nouja we wachten alles wel weer af... ben wel blij dat ik nu alles weet.. en dat ze me toch te woord heeft willen staan.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Djonna hmm het is idd een beetje minder hoe je tante reageert maar goed zoals je zelf al zegt denk ik dat ze zelf ook wel even geschrokken is dat jij belde...
    Hopelijk kunnen ze idd wat met de info.
    Jij hebt wel geluk zeg dat je zo'n goede gyn hebt want dat is niet echt gebruikelijk... Mijn vriendin heeft 2x een miskraam gehad en die kreeg te horen dat is gewoon pech hebben..
    Ze gaat zaterdag voor de 20 weken echo.. Dus alles komt goed...
    Hopelijk bij jou ook...

En mijn forumvriendinnetje heeft net de 4de achter de rug maar ook bij haar doen ze niks...

Dus ben jouw gyn maar dank baar dat ze je zo goed helpt... :D

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

SuusjeLove ja echt ik heb een super gyn!!!! Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik ben gediagnosticeerd met een stoornis waarbij ik maar heel weinig stress mag ervaren en ik een speciale gyn heb. En daarom is ook besloten om nu al die onderzoeken te laten doen en het kan zijn dat als ik weer zwanger ben en door de hormonen mijn stoornis weer naar boven komt dat ik dan 3x per week een echo krijg en speciale gesprekken om de stress niet te hoog te laten zitten...

Maar geloof me ik ben super blij met deze Gyn en heb ook gezegd zij en niemand anders!!!!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lizzy: ja dat is heel vervelend... Hahaha ja dat knutselt zeker wel zo prettig. Maarja als 't nu gewoon 's avonds wegblijft, dan is 't ook niet erg...
    @Dream: we zien je vanzelf weer verschijnen meid. Dat doe ik zeker hoor... Dit is irritant, wel bloed, geen bloed... Bleh...
    @ Djonna: tuurlijk doet dat pijn! Dat is niet raar. Het blijft toch je familie... Maar jeetje wat zul jij idd geschrokken zijn zeg. Dat is nou niet bepaald nieuws dat je wilt horen...

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Djonna: goed dat ze je binnenstebuiten gaan keren. Toch fijn om te weten dat je serieus wordt genomen! Wel naar van je familie zeg...best schokkend ook die miskramen geschiedenis. Hopelijk helpt die info je wel met je traject in de MMM

@ Mayke: je mag dus weer aan de bak over 10 dagen. Ik wens je nu alvast veel sucsex ;)

@ hier: meer rozig slijm en een pennenstreepje bloed bij afvegen, dus morgen komt het ouwe wijf dan echt. Wel mooi een LF van 14 dagen in de pocket én een cyclus van 29. Als je bedenkt dat ik vorig jaar vaker in de 32-35 dagen zat, is dit veel beter. En meer kansen op jaarbasis om zwanger te worden :)

14. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    @ Lizzy Kan me goed voorstellen dat het afsluiten van een jaar waarin je gehoopt had zwanger te raken je heel verdrietig maakt, het besef dat je dus niet bij die 80% hoort maar ook de onzekerheid die erbij komt. Tja wanneer neem je de stap naar een arts, wat komt er dan op je pad…ook dat is denk ik iets waar je klaar voor moet zijn en wat heel beangstigend kan zijn. Gelukkig vinden jij en je man troost en steun bij elkaar en hebben jullie samen een mooi leven. Fijn dat je het iets meer los kunt laten maar ik hoop dat je er binnenkort 9 maanden lang volop mee bezig zult zijn. Enne een gezellig clubje GAAT worden, uhm ik vind het eigenlijk al heel gezellig!:p
    @ Hellen Jammer bah. Maar wel een mooie cyclus en inderdaad meer kansen op jaarbasis, that’s the spirit!
    @Djonna Kan me voorstellen dat het deprimerend is maar wel fijn dat de gyn je gaat helpen. Ik hoop en duim voor je dat je snel zwanger wordt en blijft! En tuurlijk mag je miepen, ben je mal, 2 miskramen achter elkaar geeft je alle reden om te miepen en lijkt mij verschrikkelijk zwaar en is zoals de gyn ook zegt heel slecht voor het vertrouwen in je lichaam. Dus miep maar een eind weg hoor! Ik zal duimen voor een goede uitslag van het chromosomen onderzoek. Ik hoop echt dat daar niets uit komt! Bah wat een naar bericht van je tante en wat klote dat er dan ook nog eens geen interesse wordt getoond. Je hebt wel een super gyn! Dat moet wel geruststellend zijn.
    @SuusjeLove Fijn dat je toch aansluit. Gewoon rustig aan en schrijven als je er behoefte aan hebt! Kan me voorstellen dat je er niet altijd behoefte aan hebt maar kan me ook voorstellen dat het af en toe prettig is om er toch even te zijn. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
    @ Bo Jammer maar zoals al eerder gezegd, lekker doen waar jij je goed bij voelt!
    @ Mamavanjoshua Neeee echt geen 2,5 jaar!!!! Kan me voorstellen dat je je niet prettig voelt bij het bloedverlies, dat zou toch niet moeten. Kan me ook voorstellen dat het na een jaar onzekerheid en eindelijk een eigen ongi eng is als er iets gebeurt dat niet normaal is, ga je volgens mij echt van alles in je hoofd halen (althans dat zal ik denk ik doen). Ik hoop dat het snel stopt en dan als een ware Sherlock op zoek naar je EI. Tja van de huisarts wordt je inderdaad niet wijzer, maar ik zou er inderdaad ook lekker bovenop zitten hoor. Hopelijk is het bellen maandag niet nodig!
    @ Mayke Super!!!! Fijn dat een curettage je bespaard blijf en er al mooie eitjes klaar staan. Nu vol goede moed op naar de volgende ronde!

Mijn ongi is bijna weg en dan uitgaande van ronde 2 en dus 26 dagen volgende week flink aan de klus en op zoek naar mijn ei. Ik heb er zin in :D. Morgen lekker vrij maar wel een hoop op het programma, dus wordt al met al een drukke dag, maandag naar een beurs en dan nog 3 daagjes werken en dan VAKANTIE!!! Heerlijk vooruitzicht want ik heb de afgelopen maanden abnormaal veel en hard gewerkt dus ben er ook echt wel aan toe! Trusten!

Uhm zie net dat het weer een lekker lang bericht is geworden :cool: oeps....

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mogguh!
    Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

16. sammiej 1

sammiej 1 Lid

10 feb 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mensen ff vraagje 23 januari ben ik gestopt met vloeien 3 februari was ik het bevruchtbaars we zijn nu 21 dagen verder en ik vloei nog steeds niet maar de afgelopen week heb ik nu meer afscheiding doorzichtig en waterig volgens mij is me baarmoeder ook gesloten en heb een ongi gevoel.
    zou ik nu toch zwanger zijn???

hoop dat jullie me kunnen helpen.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #197 Hellen1971, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Aangezien veel klachten zowel voorkomen bij zwangeren als bij dames die ongi gaan worden, is er maar één echte oplossing voor jouw vraag: testen!

Ik zie trouwens dat je deze vraag op verschillende plekken in het forum hebt geplaatst. Dat kan ergernissen opwekken, het is maar dat je het weet. En niemand kan je definitief antwoord geven op je vraag, dus ik herhaal wat ik je eerder zei: wil je het écht weten dan moet je een zwangerschapstest doen.

18. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en wil ook graag meedoen. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe alles werkt hier.
    Ik ben vrouwtje72, 39 jaar en mama van een dochter van bijna 1. We gaan voor een brusje voor onze kleine meid. Ik ben vandaag weer ongi geworden na rare lange cyclus. Normaal heb ik een cyclus van rond de 35 en hoop dan ook op 15 maart ongi te worden of niet natuurlijk

19. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012

1. (5)
    Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig)
    Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje)
    Marly87 (2e ronde, 1e kindje)
    Pixie (1e ronde, 2e kindje)
    Danssie (2e ronde, 1e kindje)

2. (4)
    Moisie (17e ronde, 2e kindje)
    Draakje (2e ronde, 1e kindje)
    Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje)
    Chikah (3e ronde, 2e kindje)

3. (2)
    Behappy (7e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (10e ronde, 1e kindje)

4. (1)
    LadyM83 (2e ronde, 2e kindje)

5. (2)
    Burningkarma (7e ronde, 2e kindje)
    Mo1984 (3e ronde, 1e kindje)

6. (2)
    Remember (2e ronde, 4e kindje)
    Leo85 (14e ronde, 1e kindje)

7. (1)
    Djonna (2e ronde na MK)

8. (0)

9. (2)
    Dream4 (4e ronde, 1e kindje)
    Chadee (1e ronde, 2e kindje)

10. (1)
    JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje)

11. (0)

12. (1)
    Missnien (3e ronde, ... kindje)

13. (0)

14. (2)
    Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje)
    Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje)

15. (1)
    Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje)

datumloos (2)
    Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje)
    Suusjelove (12e ronde, 1e kindje)

Totaal: (25)

zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)

Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Hellen: balen meid dat 't nu toch echt doorgebroken is...

@ Chikah: ik ben lichtelijk opgelucht nu. Tot nu toe nog geen bloed meer gespot...Ben nu zelfs helemaal droog (om 't maar ff zo te noemen hahaha. Nu dus weer flink opzoek naar m'n ei...En tot nu toe is bellen naar de HA dus niet meer nodig maandag :D..
    Veel plezier volgende week meid! :D Hier begint het vandaag :D...

@ Samie: ik zou gewoon een testje doen. Dan weet je het zeker. Wij kunnen je hier verder niet bij helpen helaas...

@ Vrouwtje: welkom. In welke ronde zit je nu? Dan kan ik je in de lijst zetten.

Hier is 't bloed (tot nu toe) weer helemaal weg! Ik ben dus blij... Vanavond begint voor ons dus nu echt de klusweek... Manlief sliep gisteren al, dus dan word het vanavond. En denk dat we vanavond bij het winkelcentrum nog even gaan schaatsen, na het eten met ons kleine mannetje... En dan morgenochtend maar boodschappen doen...
    Dan kan ik vanavond ook ffies schaatsen... :D

Deel Deze Pagina