Ow ik zie dat je het zelf al gedaan had. Was niet helemaal de bedoeling, maar je hebt 't goed gedaan, dus dat scheelt... Er zijn hier namelijk 3 meiden die de lijst bijhouden... Moisie, Bo en ik...Dit om te voorkomen dat de lijst een rommeltje gaat worden...
Goedemorgen allemaal! Even een kort berichtje! De kinderen zijn bij mijn moeder, ik ga zo even naar mijn werk. Morgen is de opendag en dan moet er altijd heeel veel gebeuren! Ik ben vandaag met de ovu testen begonnen, ik zag een minuscuul licht streepje, dus nog even geduld. Het tempen had niet zoveel zin zei de gyn, dan moet je op dag 1 van je cyclus beginnen en ik weet niet zo goed wanneer het nu begonnen is allemaal. Wel gek trouwens dat ik nu na de mk blijkbaar een korte cyclus heb terwijl deze normaal tussen de 35 en 49 dagen is... Geen probleem! Zoals Hellen al zei: Extra kans om zwanger te worden! Fijne dag allemaal! Geniet van het mooie winterweer!
Precies het tegenovergesteld van mijn yclus. Die was voor mn eerste altijd 28 dagen en nu is het een zooitje. Haha
@ Mayke: succes vandaag meid! Klinkt alsof je idd nog heel veel moet doen. Idd nog even geduld hebben. Mocht het deze ronde nou niet lukken, kun je altijd nog bij de volgende ronde, meteen gaan tempen... Maar je moet sowieso doen waar je je goed bij voelt... Ik vind de combinatie nu erg prettig... Ik zie nu, dat sinds ik ongi ben geworden, mijn temp enorm stabiel blijft... En genieten gaat zeker gebeuren! Gaan vanmiddag ff naar m'n oppasmeisje toe. J.oshua wil graag met z'n vriendinnetje spelen hahahaha. En vanavond wil ik graag ffies schaatsen...
hoi bekende en onbekende meiden aangezien het toch erg verslavend is de nod topic wil ik me hier toch maar weer aanmelden mijn ongi is nog niet echt doorgebroken , dus ik weet ook niet mijn nod wil 1 van de "lijst" dames mij op datumloos zetten 3de ronde(na ma) 3de kindje , bedankt vanavond ga ik me eens in jullie verdiepen spinnekop
Goedemiddag meiden!!! Na een aantal maandjes niet actief geweest te zijn op ZP kom ik toch maar weer even spieken.... As maandag is eigenlijk mijn NOD....maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik ongi ga worden. Niet heeeeeeeeeel positief.....Dus ik kom me hier alvast aanmelden. Uitgaande van mij gemiddelde zou dan 13 maart mijn NOD zijn, ronde 17, 2e kindje.
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 3. (2) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) 4. (1) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) 5. (2) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) 6. (2) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (0) 9. (2) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (1) Missnien (3e ronde, ... kindje) 13. (0) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) 14. (2) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) 15. (1) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (3) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) Spinnekop (3e ronde (na MA), 3e kindje) Totaal: (27) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 3. (2) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) 4. (1) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) 5. (2) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) 6. (2) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (0) 9. (2) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (1) Missnien (3e ronde, ... kindje) 13. (1) Roosje31 (ronde 17, 2e kindje) 14. (2) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) 15. (1) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (2) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) Totaal: (28) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
@MvJ....Zie dat je eindelijk ongi geworden bent!!! Eindelijk meedoen voor het eggie!!! Hopen dat dat niet zolang op zich laat wachten!!!!
@ Roosje: hahaha ja idd... Wij hebben al eerder in NOD gezeten of niet? Je kwam me al bekend voor hahahaha. Maar idd, 3 januari ongi geworden, nadat ik van de fertiliteitsarts in december aan de pil moest en toen 31 januari helemaal zelf ongi geworden. Zit nu in de klusperiode ... Althans we gaan nu alvast beginnen whahaha.
Sammiej: Even een testje doen ! Vrouwtje: Welkom & succes met zwanger worden ! Mamavanjoshua: Veel klus plezier & veel schaats plezier haha Mayke: Werkse ! & verder succes met de opendag... Spinnekop: *zwaai* Roosje: Welkom & succes met zwanger worden ! Hier: Ben die rode dagen nu wel zat, maar het is al bijna over (gelukkig)... Ben er weer aan toe om te klussen hihi
Zo, ik heb ff bijgelezen weer, wat een lieve berichtjes allemaal Ff ego vraagje voor de meiden met ervaring: ik heb nog nooit ovu-testen gebruikt of getempt.. Is dit een vereiste voor je doorgestuurd wordt? Tempen lukt bij mij niet vanwege slaapstoornis, kan niet elke dag op zelfde tijdstip.. En voel ei altijd, dus heb eigenlijk nooit het nut ervan gezien.. Succes voor iedereen! Hopelijk voor ons allemaal roze!
@ Dream: hahaha dankjewel... Komt helemaal goed. Ga zo m'n kleine mannetje uit bed halen . @ Leo85: nee hoor, dat is geen vereiste. Ik deed 't bij het zwanger worden van m'n kleine mannetje niet. Maar vind 't nu wel prettig om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb of niet... Ik ga m'n kleine mannetje uit bed halen, dan gaan we op naar z'n vriendinnetje
Bedankt mvj en veel plezier vanmiddag! Ik ben vanaf kwart over 8 aan het werk en moet nog tot kwart voor 7 Gelukkig niet druk dus kan me wel vermaken met forummen hihi.. Heerlijk dat je hier met al je vragen terecht kan!
Leo: als je naar de gyn gestuurd wordt, krijg je over het algemeen ook een templijst mee. Dit komt, omdat uit je temperaturen is op te maken of je een eisprong hebt gehad. Dus als je slim bent, ga je vast zelf temperaturen. Als je het bijhoudt op zo'n chart, kun je die zelfs uitprinten en meenemen, mocht het tot een verwijzing komen
@ Leo: dat is idd wel prettig, vind ik ook wel hoor... Werkze nog maar eventjes nog dan... Bij ons heeft de gyn er destijds niet naar gevraagd, maar je moet doen wat goed voelt meid!