Mja snap ik Hellen, maar tempen zal voor mij erg lastig worden.. Tenminste, niet elke dag op zelfde tijdstip, en dan lijkt het me toch vrij onbetrouwbaar.. Zal volgende week wel ff overleggen met de huisarts, kijken wat zij ervan zegt Hopelijk zijn er voor mij andere opties
Goedemorgen allemaal! Even genieten van een kop koffie en dannaar school. Opendag... Gisteren een ovu testje gedaan een licht streepje. Van,orgiën ook nog licht.. Wat is t beste moment om de ovu test te doen?
Vanaf dag 10 beginnen met ov testen. Ik ben benieuwd de combinatie van tempen en ov gebruiken op eejn goede tijdstip. Elke keer leer ik telkens iets nieuws.
@ Mayke: ik begin altijd op dag 10... Ben nu dus ook alweer 2 dagen bezig met ovu-testen... Gaan zo dus ook al boodschappen doen, zodat ik ten minste op mijn tijd de ovu-test kan doen... Meiden, schiet mij maar lek hoor! Gisteren geklust (periode is begonnen hahaha, heel erg ook whahaha ) en nu heb ik ineens weer slijmerig bloed??? Ik snap er helemaal niets meer van hoor... Als 't zo blijft ga ik echt maandag de huisarts weer bellen...
Jeei dream, dan breekt de leukere periode weer aan Hier: Ik heb net voor het eerst ovulatietesten besteld.. Toch maar eens kijken of mijn gevoel rondom eisprong dan klopt.. Heb 10 stuks besteld van Zwanger&Kids.. Voor de ervaren dames: Volgens de site moet ik rond cyclusdag 10 beginnen? Heb best regelmatige cyclus van +/-28 dagen.. En wanneer kan je dan het beste testen, met ochtendurine of niet?
@ Leo: nee nooit met ochtendurine... De beste tijd (dat heb ik geleerd althans) is tussen 11 en 13 uur... En dan wel standaard op dezelfde tijd (ongeveer)... Ik test altijd tussen 12 en 12.30 uur...
Goedemiddag, Gisteren bloed laten prikken voor het chromosoom onderzoek en de rest 12 buisjes bloed armer... pfff was daarna best dizzy hahahaha maar alles voor het goeie doel... een kindje!!! Hoe is het met de rest van de meiden??? mamavan Joshua misschien een klein bloedvaatje open gesprongen??? Is mij ook vaker overkomen bij mij gebeurde het door een te dun baarmoederslijmvlies elke keer na de sex begon ik te vloeien... Zou als ik jouw was een doorverwijzing vragen voor de gyn die kan dat meteen opmeten voor je. Liefs Djon
Leo: Ja dan breekt zeker de leuke periode weer aan, die hebben we ook al ingeluid haha Ik ben benieuwd hoe het testen met de ovu testen bevalt, kan je verder niet helpen, want heb er geen ervaring mee... Rensje: Balen meis ! Maar heel veel succes in de volgende ronde ! Djonna: Het is inderdaad voor een goed doel, zo moet je maar denken
@ Dream: jeeeej op naar de klusdagen ... @ Rensje: neeee balen zeg!!! Welke ronde zit je nu? Dan zet ik je op de lijst... @ Djonna: ik den niet dat dit het geval is bij mij, want ik heb dit echt voor het eerst... Ik ben al bij de fertiliteitsafdeling geweest en daar hebben ze niets bijzonders gezien aan m'n slijmvlies dus... Wel een cyste in eierstok, die weg zou gaan als ik ongi zou worden... Maar dit is inmiddels de 2e ongi dus al... Ik hou 't gewoon in de gaten en anders dus HA bellen weer hiervoor... Hier dus WEEEEEER niet geschaatst... Was met m'n gezin naar het ijs. Terwijl ik m'n schaatsen aan 't aandoen was, was J.oshua op z'n achterhoofd gevallen door 't rennen op 't ijs. Manlief had 't ineens koud en had ineens geen zin meer. J.oshua wilde nog wel naar 't ijs bij ons in de straat, maar manlief had helemaal geen zin meer... En ik ga niet alleen schaatsen, of terwijl ik schaats de slee trekken. Dat durf ik gewoon niet... Dus ik ben lichtelijk zwaar chagrijnig nu... Daarbij hebben we al vanaf woensdag een zoon die onuitstaanbaar/onhandelbaar is... Dus mijn geduld word ook nog eens flink op de proef gesteld... Begin me zo langzamerhand een beetje een slechte mama te voelen... Loop constant te waarschuwen en straf te geven. Terwijl ik dit schrijf krijg ik de tranen in m'n ogen... Ik weet 't allemaal even niet meer...
mamavanjoshua: Aw meis, dit is gewoon even zo'n dipje die iedereen wel eens heeft. En laat dan net alles even niet meezitten. Ik heb ook zoiets gehad twee weken geleden... alles maar dan ook alles zat me even tegen, ik kon toen ook echt om alles huilen, omdat ik gewoon het idee had dat ik niks goed kon doen. Maar meis één troost, het komt allemaal goed ! *knuffel*
mamavanjoshua, Och meis dit soort dagen heeft iedereen weleens... lieverd je bent een geweldige moeder maar door die stomme hormonen ben je gewoon nu even jezelf niet... Neem even een hele lekkere warme kop thee gooi je lievelings cd in de cdspeler en doe vooral even helemaal niets..... Hele dikke knuffel voor jou!!!!
Hier even een ego berichtje... Ik voel me k*t... blijf maar lachen etc maar word gek op FB zitten verdorie zoveel zwangere meiden op mijn FB word kapot gegooid met zwangere buiken, pasgeboren baby's en alle nieuwtjes die de baby's hebben gedaan :'( voel me nu even knap kl*te!!!! Ik probeer maar door te gaan en iedereen te feliciteren met een zwangerschap, een geboorte, te reageren op alle bolle buikjes etc maar het doet verdorie pijn!!! Ik zou nu als alles goed was gegaan 7 maanden zwanger zijn... ik had ook mijn mooie bolle buik willen showen!!! Bij de 2e had ik nu 5 maanden zwanger geweest ik had boven de kinderkamer willen gaan inrichten.. zwangerschapskleding willen kopen en tegen iedereen willen roepen ik voel het kindje schoppen!!!!! Sorry heb er even zwaar de **** over in...:'(
Aw meis, jij ook al zo in de put. Dat is natuurlijk ook niet leuk, omdat je zou denken hoe het nu bij jou zou zijn. Maar ik ben er 100% zeker van dat het helemaal goed gaat komen. Jullie tijd komt echt wel ! *dikke knuffel*
Burningkarma... heb je een glazen bol??? wil er zo graag in geloven maar soms zakt de moed me in de schoenen en weet ik het even niet meer :'( Ik zou zo graag willen weten wanneer ik kinderen krijg en dat ze eindelijk gezond ter wereld komen!!! helaas kan niemand me dat vertellen
Dream ja even een dip momentje ooit komt alles goed hoor maar zoals mijn kerellief ook altijd vraagt wanneer is dan ooit????? Tja dat antwoord moet ik hem altijd schuldig blijven
Tja het is ook moeilijk, bij de één wil het gewoon sneller als bij de ander. Mijn schoonzusje stopte met de pil en bam de eerst volgende maand was ze zwanger, dit is wel mis gegaan helaas. Twee maanden later was ze weer zwanger... Ik ben zelf ook niet zo heel lang bezig maar vind het nu al frustrerend. Tuurlijk gun ik het haar wel, maar we willen het zelf ook zo graag. Het leven is nou eenmaal zo, je kunt er niks aan doen...